Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

    Helt enig. Var jo også fedt for ud under KB og LO tiden hvor de turde melde målsætninger osv ud. Og Thorborg åbnede pengepungen dengang. Desværre kostede det glippede chl gruppespil. Var vi røget i chl tror jeg ikke det havde endt os sådan som det gjorde årene efter.

    Men ja er sgu stadig i tvivl om at generalen var det rigtige valg til den post
    Jeg håber ihvertfald Hemmingsen tager kontakt til både Lars Høgh og Troels Bech i forhold til at få noget sparring i sportschef-jobbet, som er helt nyt for ham, men hvor både Høgh og Bech har stået i samme situation og gjort sig nogle erfaringer. I de podcasts med Bech og Høgh på hhv Mediano og Stemmer fra Ådalen synes jeg det fremgår meget tydeligt, hvor meget viden de to herre har og deres kærlighed til OB fejler heller ikke noget. Jeg havde også håbet på Troels Bech som sportschef i OB, men når du det blev Hemmingsen, så håber jeg virkelig han sørger for at alliere sig med nogle kompetente folk som han kan lære af og her er Troels Bech og Lars Høgh naturligvis oplagte.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Jeg støtter ved ikke at søge om kompensation, og håber at i andre sæsonkortholdere gør det samme.
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/saeson...res-opbakning/

      Vil blive overrasket hvis mere end 2 personer ansøger om refusion.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Jeg håber ihvertfald Hemmingsen tager kontakt til både Lars Høgh og Troels Bech i forhold til at få noget sparring i sportschef-jobbet, som er helt nyt for ham, men hvor både Høgh og Bech har stået i samme situation og gjort sig nogle erfaringer. I de podcasts med Bech og Høgh på hhv Mediano og Stemmer fra Ådalen synes jeg det fremgår meget tydeligt, hvor meget viden de to herre har og deres kærlighed til OB fejler heller ikke noget. Jeg havde også håbet på Troels Bech som sportschef i OB, men når du det blev Hemmingsen, så håber jeg virkelig han sørger for at alliere sig med nogle kompetente folk som han kan lære af og her er Troels Bech og Lars Høgh naturligvis oplagte.
        Erfaringer, jo men ingen af dem var sportsdirektør stjerner.
        det handler om netværk, forbindelser og næse og blik for jobbet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Erfaringer, jo men ingen af dem var sportsdirektør stjerner.
          det handler om netværk, forbindelser og næse og blik for jobbet.
          Er det kun mig der godt kunne tænke sig at få Steen Nedergaard tilbage som scout?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Er det kun mig der godt kunne tænke sig at få Steen Nedergaard tilbage som scout?
            Nope. Tror vi er en del, der deler det ønske.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Jeg håber ihvertfald Hemmingsen tager kontakt til både Lars Høgh og Troels Bech i forhold til at få noget sparring i sportschef-jobbet, som er helt nyt for ham, men hvor både Høgh og Bech har stået i samme situation og gjort sig nogle erfaringer. I de podcasts med Bech og Høgh på hhv Mediano og Stemmer fra Ådalen synes jeg det fremgår meget tydeligt, hvor meget viden de to herre har og deres kærlighed til OB fejler heller ikke noget. Jeg havde også håbet på Troels Bech som sportschef i OB, men når du det blev Hemmingsen, så håber jeg virkelig han sørger for at alliere sig med nogle kompetente folk som han kan lære af og her er Troels Bech og Lars Høgh naturligvis oplagte.
              Hvad får dig til at tro at TB og/eller LH har lyst til at agere freelance sportschefer, og tror du selv med LHs situation med sygdom at han er interesseret i, eller har overskud til at assistere i job han ikke har søgt .. OB hjerte eller ej ? Jeg vil også gerne høre om du allerede nu anser MH som inkompetent siden du mener han skal alliere sig med "kompetente" folk (som vel ikke har haft kæmpe successer som sportschefer) førhen ?

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Hvad får dig til at tro at TB og/eller LH har lyst til at agere freelance sportschefer, og tror du selv med LHs situation med sygdom at han er interesseret i, eller har overskud til at assistere i job han ikke har søgt .. OB hjerte eller ej ? Jeg vil også gerne høre om du allerede nu anser MH som inkompetent siden du mener han skal alliere sig med "kompetente" folk (som vel ikke har haft kæmpe successer som sportschefer) førhen ?
                Jeg anser både Michael Hemmingsen, Lars Høgh og Troels Bech som kompetente folk og umiddelbart tænker jeg netværk og sparring, at du kalder det freelance sportschefer må stå for din egen regning. Troels Bech nævner selv i de podcasts jeg refererer til at han kommer i Ådalen jævnligt og personligt anser jeg ham som yderst kompetent fodboldfagligt og selvom Michael Hemmingsen er sportschef, så kan jeg da sagtens forestille mig en fyr som Troels Bech i en anden rolle i klubben, ligesom der også er flere der godt kunne tænke sig at få Steen Nedergaard tilbage som scout eller lign..
                Last edited by OleKBH; 18-04-2020, 07:35.

                Comment


                  Kæmpe fejl at ansætte MH i den stilling.. Det næsten pinligt, men for mig kan han kun overraske positivt..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Jeg anser både Michael Hemmingsen, Lars Høgh og Troels Bech som kompetente folk og umiddelbart tænker jeg netværk og sparring, at du kalder det freelance sportschefer må stå for din egen regning. Troels Bech nævner selv i de podcasts jeg refererer til at han kommer i Ådalen jævnligt og personligt anser jeg ham som yderst kompetent fodboldfagligt og selvom Michael Hemmingsen er sportschef, så kan jeg da sagtens forestille mig en fyr som Troels Bech i en anden rolle i klubben, ligesom der også er flere der godt kunne tænke sig at få Steen Nedergaard tilbage som scout eller lign..
                    Kan godt følge hvad du skriver. Personligt mener jeg at vi savner en med international erfaring. Det kan være en dansker der har været ude, eller en udlændinge. Håber MH lykkedes, men med al respekt så er det et modigt valg. En mand der skal til at lære faget. TH havde været en godt valg i stedet for JH i sin tid, han havde kontakter.

                    Comment


                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...gmand-i-ryggen
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Godt at Tipsbladet også har fundet ud af at holdet er et middelhold i den tunge ende.
                        Last edited by tOrnBjerg; 18-04-2020, 20:50.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Godt at Tipsbladet også har fundet ud af at holdet er et middelhold i den tunge ende.

                          Hvad godt er der ved det ? Jeg havde hellere set, at OB`s ledelse havde fundet ud af det, og i stedet for en “lærling” havde ansat en sportschef med de nødvendige kvalifikationer til at løse udfordringerne.
                          mvh pnl

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg


                            Hvad godt er der ved det ? Jeg havde hellere set, at OB`s ledelse havde fundet ud af det, og i stedet for en “lærling” havde ansat en sportschef med de nødvendige kvalifikationer til at løse udfordringerne.
                            mvh pnl
                            En ledelse som har været tryllebundet af JH’s sportslige hærgen i klubben vil vel ikke engang se faresignaler hvis vi rykker ned.

                            Jeg var vild med Hemme på banen og syntes han gjorde det rigtig godt i Næstved, men er også i tvivl om hvorvidt han har evnerne til sportsdirektør jobbet i OB, jeg håber af hjertet han bliver en succes men hans kommunikative evner stinker for hårdt og der skal han træde varsomt i starten. Han har allerede begået første fejl da han trådte frem og påstod at vi var styrket i vinterens transfervindue.
                            Last edited by Magge; 19-04-2020, 12:07.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              En ledelse som har været tryllebundet af JH’s sportslige hærgen i klubben vil vel ikke engang se faresignaler hvis vi rykker ned.

                              Jeg var vild med Henne på banen og syntes han gjorde det rigtig godt i Næstved, men er også i tvivl om hvorvidt han har evnerne til sportsdirektør jobbet i OB, jeg håber af hjertet han bliver en succes men hans kommunikative evner stinker for hårdt og der skal han træde varsomt i starten. Han har allerede begået første fejl da han trådte frem og påstod at vi var styrket i vinterens transfervindue.
                              Jeg er enig med dig og pnl.
                              Det jeg mente var, at det er godt at det er gået op for pressen at fans og fodboldverden er blevet udsat for lige så ensidig spin onkring OB styrke som den Trump anvender i USA.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg


                                Hvad godt er der ved det ? Jeg havde hellere set, at OB`s ledelse havde fundet ud af det, og i stedet for en “lærling” havde ansat en sportschef med de nødvendige kvalifikationer til at løse udfordringerne.
                                mvh pnl
                                Jeg sidder også tilbage med den følelse, at Hemmingsens eneste kvalifikation er.at han er tidligere OB spiller. Og så er han måske den ansøger, der har stillet færrest krav til ledelsen.
                                Last edited by sinus; 19-04-2020, 16:06.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X