Oprindeligt indsendt af Faurskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægNej men man kunne da næsten håbe at de begynder at drive det som en forretning.....for der bliver kunderne væk når produktet er for dårligt.
Eneste grund til at de har kunne behandle deres kunder på den måde, og præstere så dårligt gennem så lang tid er jo at vi netop ikke er kunder men fans. Havde jeg ikke følelser for OB havde jeg da for længst forladt butikken for fundet en anden der levere bedre underholdning...og måske endda en sejr eller to i ny og næ
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægNok ikke så sært at Anker havde travlt med at forlade posten, han kunne vist mærke jorden brænde under sig. Samtidig var der nok en bagtanke med at OB skulle spare på transferbudgettet. Jeg tror desværre ikke vi har set det sidste endnu.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOkay Men mon ikke at det stadig går ud over OB hvis OSE skal betale et millionbeløb tilbage.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægVille bare sige, at det ikke påvirker kommunens lyst til at finde en løsning. Det gør nok ikke noget godt for OB. På den anden side kan jeg heller ikke se, hvordan det skulle forværre situationen. Hvis jeg ikke vidste, at Thorborg var en af DK's bedste forretningsmænd, men bare kiggede på hans ageren overfor OB, så ligner det en typisk opførsel af en konkursrytter, som prøver at suge hver en krone ud, inden vedkommende forlader skuden. Det er bedømt ud for de senere år. Jeg er gammel nok til at huske, at Thorborg faktisk engang ville OB, det er bare ved at være lang tid siden.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
... og mon det bliver endnu grimmere når vi engang finder ud af hvad der gjorde at et nej pludselig blev til et ja...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvis "konsortiet" ikke lægger sig fladt ned, så er jeg officielt ikke længere fan af OB ... vil fandeme ikke støtte en klub som, helt bevidst ulovligt, forsøger at tilrane sig offentlige midler ... aldrig!
Tilføj "korrupt" til listen over deres ageren de sidste 5 år.
De kørte vel videre ud fra devisen: It's only cheating, if you get caught.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvis "konsortiet" ikke lægger sig fladt ned, så er jeg officielt ikke længere fan af OB ... vil fandeme ikke støtte en klub som, helt bevidst ulovligt, forsøger at tilrane sig offentlige midler ... aldrig!
Comment
-
Ikke at jeg tror det, men man kunne jo håber, at sagen er så alvorlig for NT, så han får brug for at opbygge er bedre ry. Det kunne han bl.a. gøre ved at investere i byen og ikke mindst løfte den gamle hæderkronede boldklub i Ådalen men et mere massivt tilskud.
Ved god, at det næppe sker, men hvis NT tænker sig godt om, så har han råd til at brande sig selv i en mere positiv retning end den
Leasy og de seneste 5 år i OB gør.
Comment
Comment