Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det er sgu vildt fedt at økonomien er i klar bedring .
    Nu skal det så bare videreudvikles med flere tv-penge , større interesse via bedre resultater og større omhu med indkøb .
    Da jeg så regnskabet første gang var jeg skeptisk pga de 35 mill vi fik tilført i januar , men når de ikke står som et kunstigt boost , så bliver skepsis vendt til glæde og optimisme .
    JH skal selvfølgelig have ros for sin andel i det forbedrede resultat .
    naturligvis skal han det, det er da også SK...fedt at fodbolden gav et lille overskud på ca. 300.000 Det har været et tungt åg at have på sig at vide det var "os" der frådsede med kassebeholdningen
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Det skal han bestemt. Men derfor kunne man stadig ha fundet bedre spillere til de samme penge.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        naturligvis skal han det, det er da også SK...fedt at fodbolden gav et lille overskud på ca. 300.000 Det har været et tungt åg at have på sig at vide det var "os" der frådsede med kassebeholdningen
        Det er vel ikke nødvendigvis foldbolden der giver overskud? Der kunne vel i teorien stadig være 10 mill i underskud, hvis bare resten af koncernen har 10,3 i overskud.. :)

        Comment


          Var der ikke rygter om en potentiel børsnotering for et par år siden?

          EDIT: Som økonomisk interesseret - det kunne være spændende at høre, hvad I tænker i forbindelse med fordele/ulemper ved en eventuel notering.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
            Var der ikke rygter om en potentiel børsnotering for et par år siden?

            EDIT: Som økonomisk interesseret - det kunne være spændende at høre, hvad I tænker i forbindelse med fordele/ulemper ved en eventuel notering.
            I forhold til økonomi tænker jeg, at det ville kunne tiltrække noget kapital (måske? og hvor meget?) og brede risikoen ud, men egentlig ved jeg ikke, hvor stor forskel, vi snakker om. Det ville jo stadigvæk være en meget begrænset klub af mulige investorer, der ville sidde med indflydelsen/regningen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Det skal han bestemt. Men derfor kunne man stadig ha fundet bedre spillere til de samme penge.

              MvH ChrisOB
              Det er jeg helt enig i , der er spildt for meget på spillere som rykkede os for lidt især i JH's første 3 vinduer.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af kmb Se indlæg
                Det er vel ikke nødvendigvis foldbolden der giver overskud? Der kunne vel i teorien stadig være 10 mill i underskud, hvis bare resten af koncernen har 10,3 i overskud.. :)
                jeg tror det var i FS jeg læste en kommentar til regnskabet af en regnskabskyndig som noterede at fodbolden gav et minimalt overskud...hvis jeg finder det ska' jeg nok prøve at linke til det.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  OSE udvider

                  http://www.fyens.dk/erhverv/OB-selsk...rtikel/2969294

                  Comment


                    Rart at klubben (jesper H) erkender at der skal udvides: http://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-chef...-underbemandet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlæg
                      Rart at klubben (jesper H) erkender at der skal udvides: http://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-chef...-underbemandet
                      Udemærket indslag faktisk.

                      Fin trøje Jesper har fået på, virker bare ikke naturligt på ham, den var ikke gået i Italien

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlæg
                        Rart at klubben (jesper H) erkender at der skal udvides: http://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-chef...-underbemandet
                        der sker sgu ting og sager i OB pt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Udemærket indslag faktisk.

                          Fin trøje Jesper har fået på, virker bare ikke naturligt på ham, den var ikke gået i Italien
                          Jeg lægger igen mærke til, hvor ulden JH er, når der snakkes generelt - det er ok for mig - til gengæld bliver han meget konkret og kritisk, når der snakkes om træningsfaciliteter - "pløjemarker og parkeringspladser" bliver kritiseret; "når (faciliteter) ikke er up-to-date, så står vi ikke forrest i rækken hos unge mennesker". Det er faktisk ret klar tale, især når vi taler JH.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Jeg lægger igen mærke til, hvor ulden JH er, når der snakkes generelt - det er ok for mig - til gengæld bliver han meget konkret og kritisk, når der snakkes om træningsfaciliteter - "pløjemarker og parkeringspladser" bliver kritiseret; "når (faciliteter) ikke er up-to-date, så står vi ikke forrest i rækken hos unge mennesker". Det er faktisk ret klar tale, især når vi taler JH.
                            Må sgu indrømme at Jesper Hårfager Hansen vokser mere og mere i min bog. Lægger han nogle ekstra gode sten på værket i sommervinduet kan jeg måske gå hen og blive helt pro-JH.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Jeg lægger igen mærke til, hvor ulden JH er, når der snakkes generelt - det er ok for mig - til gengæld bliver han meget konkret og kritisk, når der snakkes om træningsfaciliteter - "pløjemarker og parkeringspladser" bliver kritiseret; "når (faciliteter) ikke er up-to-date, så står vi ikke forrest i rækken hos unge mennesker". Det er faktisk ret klar tale, især når vi taler JH.
                              mon ikke det en "venlig" påmindelse til det politiske system om at hvis de vil have topfodbold i byen er det nødvendigt med bedre forhold på alle niveauer med fysiske rammer og baneforhold osv. Kommunen må med andre ord "spytte i kassen", hvad enten det så er arealer eller de fysiske rammer de støtter op på
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                mon ikke det en "venlig" påmindelse til det politiske system om at hvis de vil have topfodbold i byen er det nødvendigt med bedre forhold på alle niveauer med fysiske rammer og baneforhold osv. Kommunen må med andre ord "spytte i kassen", hvad enten det så er arealer eller de fysiske rammer de støtter op på
                                Præcist - det påfaldende at JH, som ellers altid er lidt ulden i munden, bliver så skarp i tonen, når talen falder på træningsanlæg. Man fornemmer, at JH presser på og er lidt frustreret over, at der ikke sker mere.

                                Comment

                                Working...
                                X