Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://sport.tv2.dk/fodbold/2023-09...tslige-ledelse

Comment

Artiklen er fra 2023. Der er løbet meget vand i åen siden.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Artiklen er fra 2023. Der er løbet meget vand i åen siden.
        Ja, men ikke til den gode side

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvis du ellers har fulgt med de sidste, nu siger jeg bare 3år, så vil du vide Barfoed har været ude i medierne og kritiserer tempoet i og omkring OB mht ambitioner.

Det kan du bare Google dig frem til. Det er facts.
          Jeg tror ikke er gået manges næser forbi at OB lige siden fyringen af Kim, Lars og Viggo har været på en deroute - af flere forskellige årsager sandsynligvis. Jeg er på ingen måde hverken erhvervsmand eller sponsor (stor eller lille), men jeg kan ikke helt forstå at en mand som Barfoed tilsyneladende ikke har vilje til at vente på at den ud- eller afvikling OB har været inde i i mange år, sluttende med en katastrofal nedrykning bliver vendt. Meget tyder på udefra set på at "supertankeren" er ved at vende nu, og som sådan synes jeg det er ærgerligt og uforståeligt han springer fra, når han nu så tydeligt har erklæret hans kærlighed til OB. Han MÅ bare vide at ting tager tid hvis det skal gøres på e ordentligt og godt fundament så fremtiden sikres bedst muligt .. arbejdet er imø kun lige begyndt.
          Last edited by manner; i dag, 16:41.
          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Forstod godt Barfoed. Det var sgu et helvede under den svenske besættelse.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
            X