Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    PSG har smidt et bud på næsten 850 millioner for Eriksen. Lidt af en slat. Går det igennem, så venter der OB ca. 11 millioner.

    En anden ting er så, jeg ved ikke helt om jeg synes PSG er det rigtige for ham... men OBs ve og vel kommer først :-)
    Håber ikke Eriksen ender i psg....og kan slet ikke se det ske nu....skulle tottenham sælge ham nu hvor de ingen mulighed har for at hente en erstatning - ser det virkeligt ikke ske

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Håber ikke Eriksen ender i psg....og kan slet ikke se det ske nu....skulle tottenham sælge ham nu hvor de ingen mulighed har for at hente en erstatning - ser det virkeligt ikke ske
      De sælger ikke, når der ikke kan hentes en erstatning.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        De sælger ikke, når der ikke kan hentes en erstatning.
        De kunne nu godt bruge en lille milliard nu de har bygget nyt stadion. Desuden virker det ikke til de mener han er så vigtig for holdet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          PSG har smidt et bud på næsten 850 millioner for Eriksen. Lidt af en slat. Går det igennem, så venter der OB ca. 11 millioner.

          En anden ting er så, jeg ved ikke helt om jeg synes PSG er det rigtige for ham... men OBs ve og vel kommer først :-)
          Hvor har du set det rygte henne ?

          Tror faktisk fransk fodbold / ligaen vil passe godt til ham

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Hvor har du set det rygte henne ?

            Tror faktisk fransk fodbold / ligaen vil passe godt til ham
            Det må være på Tipsbladet. Men PSG er vidst i søgelyset mht økonomisk fair play, så det er vel ikke realistisk, at de kan lande Eriksen.
            Der står også, at rygtet er under middel.
            "Christian Eriksen fra Tottenham til Paris Saint-Germain
            Note:
            På rygtebasis er Christian Eriksen blevet sat i forbindelse med både Real Madrid og Barcelona denne sommer, men danskeren er fortsat at finde i Tottenham. Dog forbereder Paris Saint-Germain angiveligt et bud på 835 millioner kroner, som skal forsøge at få den engelske klub til at sælge.
            Sandsynlighed: Under middel
            Kilde: Express"

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...ud-paa-eriksen
            This is what you have been trained for, makes us proud!

            Comment


              Så har Tottenham sat en pris på Eriksen. 178 millioner pund.

              19.5 millioner til OB, hvis det vanvittige skulle ske, at PSG eller Real smider det beløb.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Så har Tottenham sat en pris på Eriksen. 178 millioner pund.

                19.5 millioner til OB, hvis det vanvittige skulle ske, at PSG eller Real smider det beløb.
                Sgu da godt OB fik nappet ham fra Middelfart - og uden at kunne finde ud at bruge ham (som jeg husker det).
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Sgu da godt OB fik nappet ham fra Middelfart - og uden at kunne finde ud at bruge ham (som jeg husker det).
                  Var det ikke noget med at Jesper eller Niels solgte videresalgsklausulen for en pizza eller sådan noget.. Kan ikke lige finde linket, men den er god nok.

                  Vi fortjener vores pine
                  Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                  Comment


                    Ja, selvfølgelig solgte Jesper Hansen den videresalgsklausul, der egentlig er uddannelsespenge, på et tidspunkt 5 år før han kom til OB. Sounds legit.

                    Comment


                      Uddannelsesrettigheder kan man vel ikke sælge, det er jo rimelig fast. Den videresalgsklausul vi havde med i salget til Ajax, det er vel den som blev solgt for 5 mio. eller hvad det var.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Uddannelsesrettigheder kan man vel ikke sælge, det er jo rimelig fast. Den videresalgsklausul vi havde med i salget til Ajax, det er vel den som blev solgt for 5 mio. eller hvad det var.
                        Den blev solgt for ca 2 mill af TC så vidt jeg husker

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Sgu da godt OB fik nappet ham fra Middelfart - og uden at kunne finde ud at bruge ham (som jeg husker det).
                          Han var lige blevet 16 år da han røg til Ajax, som altså heller ikke brugte ham lige med det samme. Så ganske naturligt at vi heller ikke brugte ham på det tidspunkt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Han var lige blevet 16 år da han røg til Ajax, som altså heller ikke brugte ham lige med det samme. Så ganske naturligt at vi heller ikke brugte ham på det tidspunkt.
                            Mente nu heller ikke i Superligaen
                            Men jeg husker ikke at vi dengang vidste vi havde en guldklump. Og der er eksempler på at selv en på 16 får noget træning med førsteholdet, hvis han ikke får udfordringer nok på U-niveau og for at få ham til at føle sig værdsat og at klubben vil give ham chancen så snart det overhovedet er muligt.

                            På den anden side er det jo så ikke sikkert han var blevet helt så god, hvis han var blevet i OB i stedet for hos Ajax.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Mente nu heller ikke i Superligaen
                              Men jeg husker ikke at vi dengang vidste vi havde en guldklump. Og der er eksempler på at selv en på 16 får noget træning med førsteholdet, hvis han ikke får udfordringer nok på U-niveau og for at få ham til at føle sig værdsat og at klubben vil give ham chancen så snart det overhovedet er muligt.

                              På den anden side er det jo så ikke sikkert han var blevet helt så god, hvis han var blevet i OB i stedet for hos Ajax.
                              Der var da vist ingen, som var i tvivl om, at man havde en kommende stjerne i Eriksen. Han trænede da vist også med Superligaholdet nogle gange. Og jeg er da ret sikker på, at OB gerne havde set ham, gå hele vejen sammen med Rasmus Falk. Han var altså også kun 16 år. Det kan godt være han var super dygtig, men der er altså også noget fysik der skal passe til "voksen" fodbold.

                              Men når man som klub i OBs størrelse har et kæmpetalent, der er eftertragtet i det meste af Europa, og der kun er 8 mdr. tilbage af hans kontrakt, så må man tage hvad man kan få eller lade ham skifte gratis.

                              At OB så ikke fik mere ud af videresalgsklausulen er jo regulært dårligt arbejde.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Mente nu heller ikke i Superligaen
                                Men jeg husker ikke at vi dengang vidste vi havde en guldklump. Og der er eksempler på at selv en på 16 får noget træning med førsteholdet, hvis han ikke får udfordringer nok på U-niveau og for at få ham til at føle sig værdsat og at klubben vil give ham chancen så snart det overhovedet er muligt.

                                På den anden side er det jo så ikke sikkert han var blevet helt så god, hvis han var blevet i OB i stedet for hos Ajax.
                                Så vidt jeg ved, så trænede han da, i hvert fald i perioder, med førsteholdet.

                                Comment

                                Working...
                                X