Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Celtic genoptager jagten på Jacob Breum

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...pa-to-danskere
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Ny storsponsor. Barfoed øtribunen bliver til forsiatribunen.

https://ob.dk/nyheder/2026/maj/forsi...EskeCvE.WjDKqA
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Ny storsponsor. Barfoed øtribunen bliver til forsiatribunen.

https://ob.dk/nyheder/2026/maj/forsi...EskeCvE.WjDKqA
        Håber ærligt ikke det betyder Barfod på vej ud. Ville hellere end gerne se dem mere ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

Håber ærligt ikke det betyder Barfod på vej ud. Ville hellere end gerne se dem mere ind.
          Forventeligt... Frederik er desværre kørt død i NT/EA/TBs måde at drive klubben på

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Forventeligt... Frederik er desværre kørt død i NT/EA/TBs måde at drive klubben på
            Lad os kalde det meningsforskelle. Om han er helt ude ved jeg ikke. Kan være han stadig har et mindre sponsorat.

Comment

Er det noget du ved - eller bare endnu et indlæg i din ordkrig mod NT og TB ??

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Er det noget du ved - eller bare endnu et indlæg i din ordkrig mod NT og TB ??
                De har samme ambitioner, men uenige om tempoet

Comment

De har samme ambitioner, men uenige om tempoet
                  altså gætværk og ordkrig igen

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Lad os kalde det meningsforskelle. Om han er helt ude ved jeg ikke. Kan være han stadig har et mindre sponsorat.
                    Hans kærlighed til klubben (og byen) er ikke blevet mindre... kun lysten til at udvikle den, når den har en enerådig ejer, som selv ved bedst.

Comment

altså gætværk og ordkrig igen
                      Nej... men kør bare videre i jeres eget ekkokammer

Comment

Online kan du ikke godt se, at det nogle gange er svært, at forholde sig til dine indlæg?

Du skriver altid dine indlæg som fakta, uden at bakke det op?

Så hvor ved du det fra med Barfoed?
                        Kender du ham eller Niels? Eller nogen tæt på dem? Eller gætter du?

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                          Online kan du ikke godt se, at det nogle gange er svært, at forholde sig til dine indlæg?

Glem det - adskillige brugere har forsøgt at få Online til at dokumentere eller underbygge sine påstande - det ender samme sted hver gang ( se hans replik) - jeg er begyndt at fremhæve det hver han han turnerer med negative ytringer omkring TB og NT uden saglige begrundelser - diskussionerne med ham orker jeg ikke. Men jeg gider heller ikke at hans tirader skal stå som sandheder herinde.

Comment

Glem det - adskillige brugere har forsøgt at få Online til at dokumentere eller underbygge sine påstande - det ender samme sted hver gang ( se hans replik) - jeg er begyndt at fremhæve det hver han han turnerer med negative ytringer omkring TB og NT uden saglige begrundelser - diskussionerne med ham orker jeg ikke. Men jeg gider heller ikke at hans tirader skal stå som sandheder herinde.
                            "Kender du ham eller Niels? Eller nogen tæt på dem? Eller gætter du?"

Ja, ja... selvfølgelig og nej !

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Hvis du ellers har fulgt med de sidste, nu siger jeg bare 3år, så vil du vide Barfoed har været ude i medierne og kritiserer tempoet i og omkring OB mht ambitioner.

Det kan du bare Google dig frem til. Det er facts.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-sagde-jeg-det

Nå men her er så lidt hjælp da.

Comment

Working...
                                X