Jeg mener det er mærkeligt at han ikke er i truppen. Faktisk mener jeg det er foruroligende. Og at en mand som ove Pedersen ikke kender ham tror jeg ikke på. Han kender samtlige spillere nord for malaga.....
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Dvalishvili :)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVar det ikke Bodul der fik ekstra fri?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægWhat?!
De bedste spillere skal udtages til truppen, så er det da fuldstændig lige meget, hvad de hedder, eller hvad de har kostet.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNu var det jo som du kan se, hverken pris eller navn jeg brugte som argument... men, at en angriber, vi ventede på i månedsvis fordi det skulle være den helt rigtige, han 2 måneder senere slet ikke udtages... ikke fordi han er dårligst, men fordi træneren ikke kender ham godt nok... og så glemmer vi lige at hele staben omkring Ove, samt spillerne, har arbejdet sammen med Lado hele tiden...
Og det er ikke for at gå efter Thomas mikkelsen - syntes han gør det ganske godt. Men vores evne til at rekrutere profiler fra udlandet halter sgu en smule
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægMon ikke Ove P. mener han skal smidde 20 kg. før han kan kende ham?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Comment