Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
    9.Rasmus Falk
    10.Darko Bodul
    13.Vladimir Dvalishvili
    23.Thomas Mikkelsen

    http://www.ob.dk/ligatruppen.aspx
    Også kan Kryger gøre det for Skoubo også...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #77
      Drømme scenariet.
      Bodul blomstre op, han har fået en fysisk stærk spiller i feltet, ergo der bliver mere plads til ham bagved vili.
      En fysisk stærk angriber ala Duncan, efterlader en del plads bag sig.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
        Drømme scenariet.
        Bodul blomstre op, han har fået en fysisk stærk spiller i feltet, ergo der bliver mere plads til ham bagved vili.
        En fysisk stærk angriber ala Duncan, efterlader en del plads bag sig.
        Vi har 3 sikre til de 4 forreste pladser (Rasmus, Emil og Lado). Glæder mig til at se hvem der får den sidste........

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Vi har 3 sikre til de 4 forreste pladser (Rasmus, Emil og Lado). Glæder mig til at se hvem der får den sidste........
          Nu spiller vi jo kun med 3 fremme, hvis vi stiller op i vores 5-2-3 (3-4-2-1, 3-4-3) eller hvad folk nu vil kalde den.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Nu spiller vi jo kun med 3 fremme, hvis vi stiller op i vores 5-2-3 (3-4-2-1, 3-4-3) eller hvad folk nu vil kalde den.
            Det har du ret i. Det tror jeg bare har været på grund af "mandskabsmangel", men det vil tiden vise.

            Comment


              #81
              Arek roser Lado:

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...loefte-klubben

              Han afviser, at han har været inde over handlen, men sender os samtidigt en hilsen:

              "Jeg taler nogen gange med Jesper Hansen i OB, for jeg kan godt lide klubben, og det er min klub i Danmark, men jeg har ikke haft noget med den her handel at gøre, oplyser Arek Onyszko."

              Åh, Arek, din skøre, voldelige polak. Så har du et hjerte for os alligevel.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Arek roser Lado:

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...loefte-klubben

                Han afviser, at han har været inde over handlen, men sender os samtidigt en hilsen:

                "Jeg taler nogen gange med Jesper Hansen i OB, for jeg kan godt lide klubben, og det er min klub i Danmark, men jeg har ikke haft noget med den her handel at gøre, oplyser Arek Onyszko."

                Åh, Arek, din skøre, voldelige polak. Så har du et hjerte for os alligevel.
                nogle gange savner man areks vildskab i målet :-)

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  nogle gange savner man areks vildskab i målet :-)
                  Jeg har savnet ham i målet siden han stoppede. Uden for banen, not so much...
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Jeg har savnet ham i målet siden han stoppede. Uden for banen, not so much...
                    Kunne ikke være mere enig.

                    Det var alle hans udskejelser der gjorde det let at lokke konen med og se bold i Odense.. Han var jo sjov at se på..(hun fik sågar hans trøje i fødelsdagsgave med fødselsdagshilsen fra Arek... Liiiige før det hele gik galt)

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Thingholm Se indlæg
                      Kunne ikke være mere enig.

                      Det var alle hans udskejelser der gjorde det let at lokke konen med og se bold i Odense.. Han var jo sjov at se på..(hun fik sågar hans trøje i fødelsdagsgave med fødselsdagshilsen fra Arek... Liiiige før det hele gik galt)
                      Hahaha. Min kone (hvis jeg havde en) skulle fandeme ikke have nogen "hilsen" fra Arek.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #86
                        En gammel veninde var kæreste med ham imens retsagen stod på - Manden var og bliver en ufattelig irriterende person UDENFOR banen. Men al respekt til ham PÅ banen..

                        Comment


                          #87
                          For lige at snakke om Lado igen... Er der nogen sandsynlighed for at han kan spille med mod hestene søndag? Hvor lang tid plejer den slags at tage?

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                            For lige at snakke om Lado igen... Er der nogen sandsynlighed for at han kan spille med mod hestene søndag? Hvor lang tid plejer den slags at tage?
                            JH sagde i dag at drt bliver vanskeligt at nå så chancen er ikke stor. Vi må håbe at det mest er spin så Rend'os kan blive lidt overraskede hvis han bliver klar
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #89
                              http://www.ob.dk/artikel/lado-lader-...erne-tale.aspx

                              Comment


                                #90
                                det bliver vel til Vladimir LA-DO, som han næsten selv foreslår der råbes, når han garner første gang
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X