Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Lado var i Polen for at ordne ting, fordi han netop ikke måtte træne med. Og en dags træning eller to er åbenbart irrelevant med ens nye holdkammerater og for en spiller, som ikke er helt i topform? Der er var bare uenige.

    OB havde overført nogle penge og styrelsen kunne ikke se dem. I lige præcis den situation kan man frembringe oplysninger, som kan speede processen op, men JH/OB sad og ventede. Jeg synes at OB skulle have mere aktive, så Lado kunne trænet med noget før. Det synes du ikke. Fred med det.
    Bare af nysgerrighed: Hvad er det præcis, du mener JH burde have gjort, som du med sikkerhed ved, han ikke har gjort?

    NB: Var Lado med ved træning i dag? I så fald er han gået glip af en træning i denne uge pga træningsfri dag og reserveholdskamp.

    PS: Det tog 13 dage, før Brøndby fik de nødvendige tilladelser til Szymanowski.

    Comment


      Optakt til RFC-OB snakkede de om at det var amatøragtigt at han ikke havde fået tilladelse endnu. Fordi OB havde masser af dokumentation for at pengene var overført, men i og med at de ikke var på kontoen blev der sagt nej. Arbejdsstyrelsen er pbenbart ikke i 2014 endnu... Så den vidst lukket .. OB gjorde hvad de kunne. Stop - slut.

      Comment


        Lado trænede med idag :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Bare af nysgerrighed: Hvad er det præcis, du mener JH burde have gjort, som du med sikkerhed ved, han ikke har gjort?

          NB: Var Lado med ved træning i dag? I så fald er han gået glip af en træning i denne uge pga træningsfri dag og reserveholdskamp.

          PS: Det tog 13 dage, før Brøndby fik de nødvendige tilladelser til Szymanowski.
          Først st og fremmede går kritikken ikke personligt på JH, men OB.
          I artiklen fra Fyens som jeg kommenterede på siger JH, at man ikke har hørt noget fra styrelsen, men at man har gjort som de har bedt om (sendt pengene), og nu ventede de bare på at høre noget.
          Dermed siger han også, at man ikke har gjort noget ekstra for at få Lado tilladelser, og det synes jeg ikke er godt nok. Nu så jeg ikke optakten til Randers-kampen, men på mit arbejde har vi haft præcist samme problem, hvor styrelsen ikke kunne se indbetalingen, fordi de "svævede" rundt i deres system. Men da vi kunne bevise at vi havde lavet overførelsen, så fik vi tilladelserne alligevel. Det burde OB også have været i stand til. om det er JH eller en anden i OB er jeg ligeglad med.

          Fordi BIF er langsomme i optrækket, så behøver OB ikke at efterligne dem :-)
          Så vidt jeg husker med Szymanowski manglede BIF nogle dokumenter fra klubben i Spanien, og det var ikke kun pga. styrelserne.

          Comment


            Det er meget muligt at OB (JH+hans stab) kunne have fremskyndet tilladelserne med et par dage ved at presse på de personer ordner den slags ting. Det vil dog betyde at der er andre virksomheder og personer, som jeg opfatter det, der bliver bliver sat tilbage i køen af ansøgninger og de bliver så yderligere forsinket i deres proces. Jeg tror ikke OB er interesseret i at fremstå som "selvfed" organisation der anser egne behov og ønsker som værende meget vigtigere end andres i samme situation. Kritikken er uberettiget synes jeg, uanset om den går på JH eller OB
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Arghh, er det ikke bare den mest ligegyldige diskussion ever? Hvordan gør han det så til træning? Det vil jeg langt hellere snakke om.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                Først st og fremmede går kritikken ikke personligt på JH, men OB.
                I artiklen fra Fyens som jeg kommenterede på siger JH, at man ikke har hørt noget fra styrelsen, men at man har gjort som de har bedt om (sendt pengene), og nu ventede de bare på at høre noget.
                Dermed siger han også, at man ikke har gjort noget ekstra for at få Lado tilladelser, og det synes jeg ikke er godt nok. Nu så jeg ikke optakten til Randers-kampen, men på mit arbejde har vi haft præcist samme problem, hvor styrelsen ikke kunne se indbetalingen, fordi de "svævede" rundt i deres system. Men da vi kunne bevise at vi havde lavet overførelsen, så fik vi tilladelserne alligevel. Det burde OB også have været i stand til. om det er JH eller en anden i OB er jeg ligeglad med.

                Fordi BIF er langsomme i optrækket, så behøver OB ikke at efterligne dem :-)
                Så vidt jeg husker med Szymanowski manglede BIF nogle dokumenter fra klubben i Spanien, og det var ikke kun pga. styrelserne.
                Ok. Det betyder med andre ord, at du rent faktisk ikke ved, om OB har gjort det, du kritiserer dem for ikke at have gjort. De synes jeg ville være fair at have styr på, inden den store kritik fyres af.

                Det kan jo være, de rent faktisk har gjort det, du ønsker, men at de ikke vil fortælle det offentligt, da det lynhurtigt kan vendes til en dårlig mediehistorie, at en fodboldklub føler sig hævet over andre virksomheder, der skal have sager behandlet.

                Hvis OB ikke har gjort noget, har jeg det faktisk fint med det. Især da Lado kun har mistet en træningsdag i denne uge.

                Velkommen til Lado. Jeg glæder mig helt vildt til at se dig i aktion.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                  Arghh, er det ikke bare den mest ligegyldige diskussion ever? Hvordan gør han det så til træning? Det vil jeg langt hellere snakke om.
                  Hørt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det er meget muligt at OB (JH+hans stab) kunne have fremskyndet tilladelserne med et par dage ved at presse på de personer ordner den slags ting. Det vil dog betyde at der er andre virksomheder og personer, som jeg opfatter det, der bliver bliver sat tilbage i køen af ansøgninger og de bliver så yderligere forsinket i deres proces. Jeg tror ikke OB er interesseret i at fremstå som "selvfed" organisation der anser egne behov og ønsker som værende meget vigtigere end andres i samme situation. Kritikken er uberettiget synes jeg, uanset om den går på JH eller OB
                    i dette tet tilfælde er det ikke noget med at springe over i køen. OB har gjort hvad de skulle, men mangler en tilkendegivelse på at de har indbetalt et beløb. Det er en bagatel, som skal ordnes. Jeg mener heller ikke at OB skal have særbehandling, men når fejlen ligger hos styrelsen, så skal de være fleksible, og det kræver ofte en minimal indsats. I det her tilfælde af OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                      Arghh, er det ikke bare den mest ligegyldige diskussion ever? Hvordan gør han det så til træning? Det vil jeg langt hellere snakke om.
                      What this guy said.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Ok. Det betyder med andre ord, at du rent faktisk ikke ved, om OB har gjort det, du kritiserer dem for ikke at have gjort. De synes jeg ville være fair at have styr på, inden den store kritik fyres af.

                        Det kan jo være, de rent faktisk har gjort det, du ønsker, men at de ikke vil fortælle det offentligt, da det lynhurtigt kan vendes til en dårlig mediehistorie, at en fodboldklub føler sig hævet over andre virksomheder, der skal have sager behandlet.

                        Hvis OB ikke har gjort noget, har jeg det faktisk fint med det. Især da Lado kun har mistet en træningsdag i denne uge.

                        Velkommen til Lado. Jeg glæder mig helt vildt til at se dig i aktion.
                        hvilken kæmpe kritik? Jeg påpeger, at OB har gjort, hvad man kan forvente, men heller ikke mere. Hvis jeg sad i ledelsen i en klub, som er på vej igennem nogle hårde tider, så vil jeg gøre alt for at skabe de bedste rammer for spillerne og trænerne. Og her havde man en mulighed for at gøre en lille ting ekstra, men i stedet venter man på svar i stedet for at sikre at det kommer. De sidder ufristående og venter på svar, ergo gør de ikke noget aktivt. Det har intet med særbehandling at gøre, fordi forsinkelsen skyldes en fejl, som man kunne have været med til at "drible" udenom.
                        Ja, det er ikke det her som giver et mesterskab, og det er også sjovere at læse om træning (måske derfor plejer det at have sin egen tråd). Men alle de småting klubben gør, tæller i det store hele. Ligesom de ekstra meter akkumuleret sammen har en betydning i en kamp.

                        Og jeg er generelt positiv omkring OB, og jeg glæder mig til at se Lado i aktion mod FCK. Men ekstra forberedelse med sine holdkammerater havde vel ikke skadet :-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                          hvilken kæmpe kritik? Jeg påpeger, at OB har gjort, hvad man kan forvente, men heller ikke mere. Hvis jeg sad i ledelsen i en klub, som er på vej igennem nogle hårde tider, så vil jeg gøre alt for at skabe de bedste rammer for spillerne og trænerne. Og her havde man en mulighed for at gøre en lille ting ekstra, men i stedet venter man på svar i stedet for at sikre at det kommer. De sidder ufristående og venter på svar, ergo gør de ikke noget aktivt. Det har intet med særbehandling at gøre, fordi forsinkelsen skyldes en fejl, som man kunne have været med til at "drible" udenom.
                          Ja, det er ikke det her som giver et mesterskab, og det er også sjovere at læse om træning (måske derfor plejer det at have sin egen tråd). Men alle de småting klubben gør, tæller i det store hele. Ligesom de ekstra meter akkumuleret sammen har en betydning i en kamp.

                          Og jeg er generelt positiv omkring OB, og jeg glæder mig til at se Lado i aktion mod FCK. Men ekstra forberedelse med sine holdkammerater havde vel ikke skadet :-)
                          Vi snakker om 1 dag... Plus at så havde manden ikke fået ordnet noget som helst personligt i Polen. Hvad ønsker du? En spiller der får 1 dag træning med flokken eller får styr på alt det personlige så han kan komme med alt han har? Come on...

                          Comment


                            http://www.bold.dk/nyt/dvalishvili-misser-randers-kamp

                            Som jeg læser det Jesper Hansen siger i nedenstående link, så har de været i kontakt med styrelsen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af morten aaaa Se indlæg
                              http://www.bold.dk/nyt/dvalishvili-misser-randers-kamp

                              som jeg læser det jesper hansen siger i nedenstående link, så har de været i kontakt med styrelsen.

                              gaaaaaaaabbb

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                                hvilken kæmpe kritik? Jeg påpeger, at OB har gjort, hvad man kan forvente, men heller ikke mere. Hvis jeg sad i ledelsen i en klub, som er på vej igennem nogle hårde tider, så vil jeg gøre alt for at skabe de bedste rammer for spillerne og trænerne. Og her havde man en mulighed for at gøre en lille ting ekstra, men i stedet venter man på svar i stedet for at sikre at det kommer. De sidder ufristående og venter på svar, ergo gør de ikke noget aktivt. Det har intet med særbehandling at gøre, fordi forsinkelsen skyldes en fejl, som man kunne have været med til at "drible" udenom.
                                Ja, det er ikke det her som giver et mesterskab, og det er også sjovere at læse om træning (måske derfor plejer det at have sin egen tråd). Men alle de småting klubben gør, tæller i det store hele. Ligesom de ekstra meter akkumuleret sammen har en betydning i en kamp.

                                Og jeg er generelt positiv omkring OB, og jeg glæder mig til at se Lado i aktion mod FCK. Men ekstra forberedelse med sine holdkammerater havde vel ikke skadet :-)
                                Ved du, at OB ikke har gjort det ekstra, du ønsker, og at det ikke har trukket ud pga et eller andet forhold hos myndighederne? Eller er det noget, du tror, ud fra det du har læst?

                                Beklager jeg holder diskussionen i kog. Jeg synes bare det er træls, at fokus bliver fjernet fra en positiv nyhed, hvis der ikke er nogen reel grund til det.

                                Comment

                                Working...
                                X