Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Måske OB kunne overveje en fyring. Det kan åbenbart lade sig gøre?

    http://www.bold.dk/nyt/schalke-fyrer-boateng-og-sam
    Spillerne er jo sikret løn i resten af kontraktperioden, medmindre der har været ekstraordinære omstændigheder i spil. Jeg er ærgerlig over ikke at se Lado på banen, da han imo har gjort det godt i alle sine kampe.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Spillerne er jo sikret løn i resten af kontraktperioden, medmindre der har været ekstraordinære omstændigheder i spil. Jeg er ærgerlig over ikke at se Lado på banen, da han imo har gjort det godt i alle sine kampe.
      Hørt! Jeg vil også meget hellere se ham inde, end både Dalgaard og Zohore som nok alligevel ikke er i klubben efter sommer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Hørt! Jeg vil også meget hellere se ham inde, end både Dalgaard og Zohore som nok alligevel ikke er i klubben efter sommer.
        Godt vi er nogle der er enige. Der må jo være en grund til at Ove ikke bruger ham, tænker at han er for lav til at være targetman, og ikke aggressiv nok til at være frontløber som Spelmann - i Oves fodboldverden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Godt vi er nogle der er enige. Der må jo være en grund til at Ove ikke bruger ham, tænker at han er for lav til at være targetman, og ikke aggressiv nok til at være frontløber som Spelmann - i Oves fodboldverden.
          Han er nemlig svær at sætte i en kategori, men jeg synes at han er allround god, og rigtig dygtig til at afslutte. Jeg håber at Kent finder den helt rigtige angrebsmakker til ham, og at han når at blive en success.

          Comment


            Hvor lang kontakt har han egentlig?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Hvor lang kontakt har han egentlig?
              Mener bestemt at det er til og med 30/6-2016

              Comment


                Står faktisk i den skrevende FS i søndags at Lado har bøvl med anklen

                Comment


                  OB vil af med Lado

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ge-dvalishvili

                  Comment


                    Jeg har hørt nogle grimme rygter om, at Lado er helt enormt løntung (som i top-to-tre bedst betalte), og at OB derfor er meget interesserede i at komme af med ham asap.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg har hørt nogle grimme rygter om, at Lado er helt enormt løntung (som i top-to-tre bedst betalte), og at OB derfor er meget interesserede i at komme af med ham asap.
                      Tror heller ikke at OB behøver en transfersum her. Spørgsmålet er vel om vi behøver at betale for at slippe af med ham?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        JH siger at ser er for mange i truppen ... Jeg er enig (Lado, Kryger og Mikkelsen) men KN er tilfreds da mange er så unge ....
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          JH siger at ser er for mange i truppen ... Jeg er enig (Lado, Kryger og Mikkelsen) men KN er tilfreds da mange er så unge ....
                          Ja det er lidt modsigende efter de var ude for et par uger siden og sige at truppen skulle være lidt større end normalt..
                          Når det er sagt er jeg da enig i at det overflødige skal væk..
                          De hedder: Lado,Diarra,Kryger,JBL og TM

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja det er lidt modsigende efter de var ude for et par uger siden og sige at truppen skulle være lidt større end normalt..
                            Når det er sagt er jeg da enig i at det overflødige skal væk..
                            De hedder: Lado,Diarra,Kryger,JBL og TM
                            enig - men får vi skppet de 5 afsted....så skal der jo noget andet ind. SÅ stor er truppen jo trods alt heller ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              enig - men får vi skppet de 5 afsted....så skal der jo noget andet ind. SÅ stor er truppen jo trods alt heller ikke
                              Af med 5 og ind med to ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                enig - men får vi skppet de 5 afsted....så skal der jo noget andet ind. SÅ stor er truppen jo trods alt heller ikke
                                Med AK og ny målmand er vi 27. Så en 2-3 stykker går nok.
                                Afskibning af Kryger,Lado og Diarra vil ikke kunne mærkes..
                                Men det ville da være rart at alle 5( måske på nær JBL ) kom væk..
                                Så var der lige plads til Matti og måske rykke en mere af de unge op

                                Comment

                                Working...
                                X