Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg har hørt nogle grimme rygter om, at Lado er helt enormt løntung (som i top-to-tre bedst betalte), og at OB derfor er meget interesserede i at komme af med ham asap.
    "Problemet" i den henseende har været, at han fik en stor del af sin løn i sign-on-fee, den del slipper vi ikke for at betale ved at give Lado væk, tværtimod skal vi regnskabsteknisk afskrive hele beløbet med det samme, i stedet for over resten af hans kontrakt. Derfor har ledelsen ville strække sig langt for at få Lado til at passe ind rent sportsligt, men nu her Kent sagt at han ikke regner med at kunne bruge Lado til noget, og så må man spare hvad man spare kan.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
      "Problemet" i den henseende har været, at han fik en stor del af sin løn i sign-on-fee, den del slipper vi ikke for at betale ved at give Lado væk, tværtimod skal vi regnskabsteknisk afskrive hele beløbet med det samme, i stedet for over resten af hans kontrakt. Derfor har ledelsen ville strække sig langt for at få Lado til at passe ind rent sportsligt, men nu her Kent sagt at han ikke regner med at kunne bruge Lado til noget, og så må man spare hvad man spare kan.
      Ja okay. Lado har været et dyrt bekendskab. Endnu en skuffende handel fra JH's side desværre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Med AK og ny målmand er vi 27. Så en 2-3 stykker går nok.
        Afskibning af Kryger,Lado og Diarra vil ikke kunne mærkes..
        Men det ville da være rart at alle 5( måske på nær JBL ) kom væk..
        Så var der lige plads til Matti og måske rykke en mere af de unge op
        Jeg er stadigvæk overbevist om at diarra kan overraske. Især hvis han før chancen på midten i stedet for Skula. Det kommer naturligvis ikke til at ske...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
          Jeg er stadigvæk overbevist om at diarra kan overraske. Især hvis han før chancen på midten i stedet for Skula. Det kommer naturligvis ikke til at ske...
          Tror ikke på at det kommer til at ske!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Med AK og ny målmand er vi 27. Så en 2-3 stykker går nok.
            Afskibning af Kryger,Lado og Diarra vil ikke kunne mærkes..
            Men det ville da være rart at alle 5( måske på nær JBL ) kom væk..
            Så var der lige plads til Matti og måske rykke en mere af de unge op
            Som jeg ser det så er holdet :
            Falke
            Lund, Halgri, Larsen, Kirke
            Desler, Makrini, Ari, Emil
            Falk, Fester

            Med reserverne:
            Radza
            Magnus, Lasse, Diarra, JBL
            Lucas, Azer, JJT, Thomsen
            Zohore, Greve

            Og så er overskuddet Lado, Mikkelsen og Kryger.

            Er vi så sikre nok på at lade de unge gå ind? Det håber jeg men ellers er det vel ok at vi har noget erfaring men det skubber så nogle unge væk ..

            Men jeg så gerne de tre ud for en ny keeper og central midt så Ari kan komme ned og kæmpe med Kirke om vb hvilket så vil skubbe JBL ud.
            Så kan man diskutere om der skal ses på en central forsvarsspiller frem for Diarra..

            Men jeg er da ikke i tvivl om at der bliver rykket rundt frem for reserver 1:1. Bliver måske Lucas der starter inde for Desler men kunne også være Greve eller Falk hvor en Zohore så kommer på toppen ...

            Jeg vel hellere have de unge frem for Lado, Mikkelsen og Kryger .. Hvad de ikke har i erfaring gør de op får i entusiasme ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              JH siger at ser er for mange i truppen ... Jeg er enig (Lado, Kryger og Mikkelsen) men KN er tilfreds da mange er så unge ....
              Klart når han har købt så fucking dårligt ind. Der går nok heller ikke længe for LN skal afskibes.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Klart når han har købt så fucking dårligt ind. Der går nok heller ikke længe for LN skal afskibes.
                Nu har Lasse vist kun kontrakt frem til sommer 2016 og er 1. Reserve til forsvaret.
                Han ryger ingen steder

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Klart når han har købt så fucking dårligt ind. Der går nok heller ikke længe for LN skal afskibes.

                  Synes nu ikke det helt så dårlig købt ind, når man tænker pver hvad bla. Kryger var købt for.. Det samme med lado, som Troels jo ville have til at ligge i boksen. Det jo ikke Lado skyld at spillet aldrig blev dertil.

                  Lado er trods alt en rimelig prominent herre, som før har bombet løs..

                  Comment


                    Det ligner faktisk at de ikke vidste hvad de købte. At de bare så på antal mål, og ikke på hvad for en tybe angriber han er.

                    Comment


                      Er altså stadig glad for min Dvalishvili-trøje. Den må vel næsten have kult-status

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Det ligner faktisk at de ikke vidste hvad de købte. At de bare så på antal mål, og ikke på hvad for en tybe angriber han er.
                        normalt er jeg enig i mange af dine holdninger og indlæg, men ikke præcis her. Da TB var træner var vi et af de hold der efter sigende havde de fleste indlæg i feltet, men vi manglede i katastrofal grad en type der kunne puffe bolden det sidste stykke over stregen og netop her havde Lado vel vist flere steder han mangtede den opgave. Med sin stærke overkrop ville han teoretisk kunne skubbe godt på forsvar og målmand og komme i fine positioner til afslutningens svære kunst
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Det er også rigtig. TB brugte ham bare ikke. Dårlig form varer vel ikke 3/4 år... og da ove p kom til brugte vi slet ingen angribere

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                            Jeg er stadigvæk overbevist om at diarra kan overraske. Især hvis han før chancen på midten i stedet for Skula. Det kommer naturligvis ikke til at ske...
                            Jeg forstår virkelig ikke den her fortsatte tro på Diarra som DM. Nu har tre forskellige trænere været i OB uden at have givet ham spilletid på den plads - hvad er det I ser, som de ikke har kunnet se?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Jeg forstår virkelig ikke den her fortsatte tro på Diarra som DM. Nu har tre forskellige trænere været i OB uden at have givet ham spilletid på den plads - hvad er det I ser, som de ikke har kunnet se?
                              100% enig. Han skulle have været lejet ud sidste sæson i en 1. Div klub der ville bruge ham på DM for at se hvad der gemmer sig af kvaliteter..
                              Han skal bare videre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Jeg forstår virkelig ikke den her fortsatte tro på Diarra som DM. Nu har tre forskellige trænere været i OB uden at have givet ham spilletid på den plads - hvad er det I ser, som de ikke har kunnet se?
                                Ja sådan er der så meget. Man kan også påstå at nu har 3 forskellige trænere brugt Ari på midten. Hvad er det de ser som 99% af os andre ikke ser?

                                Comment

                                Working...
                                X