Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det handler heller ikke om, at han ikke skulle kunne slå til i OB, men om at han var den løsning der skulle kunne slå til da vi havde brug for det i OB...
    Så skal vi have en person med ekspertise inden for fysisk træning på banen, hvis vi skal vurdere hvor lang tid det normalt vil tage at bringe en spiller i (kamp)form efter en pause på - var det 5 måneder. Hvis svaret er 6-8 måneder er det et kæmpe problem. Hvis det f.eks. er 4-6 uger har jeg svært ved at se, hvad JH har gjort forkert - han har vurderet - hvilket jeg tror rigtig mange ville - at med det CV er vi villige til at vente x antal uger på at han skal til at score i tæt på hver anden kamp igen, som han altid har gjort.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Men hvem forudsagde at hans manglende form ville betyde at han ville faile i hele sin tid i OB? Det var jo klart, at alle vidste at han ikke var i kampform - det var OB jo selv helt åben omkring.

      Spørgsmålet er vel: Burde JH med den info han havde om manden på det givne tidspunkt havde ladet være med at hente en spiller med hans CV, da han burde have kunnet regne ud, at han blev en fiasko pga. den manglende form på det tidspunkt han blev hentet?
      Interessant der synes jeg du har fat i noget nyt i denne gentagne diskution. JH burde måske have sat en stopklods hvis han vidste at TB skulle dikteres en ændring i spillestilen så den ikke var til fordel for en type som Lado.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Interessant der synes jeg du har fat i noget nyt i denne gentagne diskution. JH burde måske have sat en stopklods hvis han vidste at TB skulle dikteres en ændring i spillestilen så den ikke var til fordel for en type som Lado.
        Blev han decideret dikteret en spillestilsændring?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Men manden havde scoret i 42% af sine kampe fordelt pænt gennem HELE karrieren. At man skal forudse, at han ikke kan slå til i OB, synes jeg er en stramning.
          Det samme gjaldt jo for Sætternes ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Men hvem forudsagde at hans manglende form ville betyde at han ville faile i hele sin tid i OB? Det var jo klart, at alle vidste at han ikke var i kampform - det var OB jo selv helt åben omkring.

            Spørgsmålet er vel: Burde JH med den info han havde om manden på det givne tidspunkt havde ladet være med at hente en spiller med hans CV, da han burde have kunnet regne ud, at han blev en fiasko pga. den manglende form på det tidspunkt han blev hentet?
            Det tror jeg ikke der var nogen der gjorde, men kritikken baserer heller ikke på den målestok... I øvrigt lader det ikke til at "alle" var klar over det...

            Ja, lige præcis, og der mener jeg svaret var, ja, han var dyr, ude af form, ikke spillet i 4-5 måneder, det ville simpelthen ikke rykke noget foreløbig, og det havde vi brug for akut... (det skal selvfølgelig lige med at han fik garnet en vigtig pind mod Randers)
            Vi går ud og henter en spiller der kunne lade sig gøre fordi Kadrii blev solgt, for at vi så skal se den nye højreback Kryger ryge i start 11´eren helt i front... Den hopper jeg ikke med på...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Det samme gjaldt jo for Sætternes ...
              Han blev vel også hentet i sin karrieres efterår, som 32-årig.

              Hvis JH henter endnu en erfaren spiller, i sin bedste alder som Lado var, til dels på baggrund af et flot CV, så vil jeg ikke slagte ham hvis det viser sig ikke at fungere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Blev han decideret dikteret en spillestilsændring?
                det er min klare opfattelse at det var tilfældet dengang. Som jeg erindrer det antydede TB det på et tidspunkt (uden at sige det direkte) at der skulle spilles en mere simpel form for fodbold for at standse stimen af nederlag.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Så skal vi have en person med ekspertise inden for fysisk træning på banen, hvis vi skal vurdere hvor lang tid det normalt vil tage at bringe en spiller i (kamp)form efter en pause på - var det 5 måneder. Hvis svaret er 6-8 måneder er det et kæmpe problem. Hvis det f.eks. er 4-6 uger har jeg svært ved at se, hvad JH har gjort forkert - han har vurderet - hvilket jeg tror rigtig mange ville - at med det CV er vi villige til at vente x antal uger på at han skal til at score i tæt på hver anden kamp igen, som han altid har gjort.
                  Det kommer jo så også an på træningen i OB... 5-6-8 måneder er ikke normalt, vil jeg dog sige...
                  Jeg forholder mig til han ikke var i form, vi havde brug for en i form, vi var i stillingen i den værste situation der vist nogensinde har været... Så skal vi ikke ud og bruge "store" penge på noget der først skal have fri de første uger, for så først der at skal i gang med opbygningen, ja så var der endda noget bøvl med arbejdstilladelsen helt til at starte med også... (det var så ikke JHs skyld, det ved jeg)
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Jeg er ked af at sige det, men JH spiller altså ikke managerspil. Han er sportschef, øverste ekspertise for en fodboldklubs handler, og han bliver bedømt på sine resultater, der således er en afspejling af mandens evner. Jeg er fuldstændig ligeglad med Lados stats, folkets forståelse og daværende tiltro på et forum, og hvad der ellers umiddelbart kan forsvare købet af ham. JH skal vurdere en lang række parametre som: Stats, evner, spillertype, fysiske tilstand, personlighed, tilpasning til holdet, psyke mv. Og så finde de rigtige spillere. Jo flere gange, den mand rammer plet, og gør et godt stykke arbejde, desto større er chancen for succes.

                    Sorry to say, men JH har det fulde ansvar, hver gang en spiller flopper, det er det, han bliver bedømt på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Det samme gjaldt jo for Sætternes ...
                      Han lå vist ikke helt så højt i scoringsprocent. Var han i øvrigt landsholdsspiller? Havde han spillet på internationalt plan uden for Norge? Var den norske liga lige så stærk som den danske dengang... (ikke for at starte den diskussion igen ;o))

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Han blev vel også hentet i sin karrieres efterår, som 32-årig.

                        Hvis JH henter endnu en erfaren spiller, i sin bedste alder som Lado var, til dels på baggrund af et flot CV, så vil jeg ikke slagte ham hvis det viser sig ikke at fungere.
                        Det tror jeg ikke der er nogle som vil , hvis vi har en spiller til den givne plads i forvejen , så nyindkøbet kan få tid og plads til at komme i form ;-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          det er min klare opfattelse at det var tilfældet dengang. Som jeg erindrer det antydede TB det på et tidspunkt (uden at sige det direkte) at der skulle spilles en mere simpel form for fodbold for at standse stimen af nederlag.
                          Men var det hans valg - eller var det tydeligt at det blev dikteret ovenfra?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Det kommer jo så også an på træningen i OB... 5-6-8 måneder er ikke normalt, vil jeg dog sige...
                            Jeg forholder mig til han ikke var i form, vi havde brug for en i form, vi var i stillingen i den værste situation der vist nogensinde har været... Så skal vi ikke ud og bruge "store" penge på noget der først skal have fri de første uger, for så først der at skal i gang med opbygningen, ja så var der endda noget bøvl med arbejdstilladelsen helt til at starte med også... (det var så ikke JHs skyld, det ved jeg)
                            Jeg kan godt forstå, hvorofr JH "tog chancen" og valgte en på papiret sikker goalgetter. Man kunne forestille sig (lige meget hvor ringe man synes JH er) at han nok havde hentet en "Lado"-type i topform, hvis han havde været tilgængelig for OB på det givne tidspunkt. Men det er naturligvis ren spekulation.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Det tror jeg ikke der er nogle som vil , hvis vi har en spiller til den givne plads i forvejen , så nyindkøbet kan få tid og plads til at komme i form ;-)
                              Det glæder jeg mig til at se ;o)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Jeg er ked af at sige det, men JH spiller altså ikke managerspil. Han er sportschef, øverste ekspertise for en fodboldklubs handler, og han bliver bedømt på sine resultater, der således er en afspejling af mandens evner. Jeg er fuldstændig ligeglad med Lados stats, folkets forståelse og daværende tiltro på et forum, og hvad der ellers umiddelbart kan forsvare købet af ham. JH skal vurdere en lang række parametre som: Stats, evner, spillertype, fysiske tilstand, personlighed, tilpasning til holdet, psyke mv. Og så finde de rigtige spillere. Jo flere gange, den mand rammer plet, og gør et godt stykke arbejde, desto større er chancen for succes.

                                Sorry to say, men JH har det fulde ansvar, hver gang en spiller flopper, det er det, han bliver bedømt på.
                                JH skal naturligvis også bedømmes på hans spillerhandler og disse spilleres stats og fysiske form mm. Det kan nu bare ikke være det eneste parameter han skal måles på. Ansættelse af trænere og strukturen i klubben med kanaliseringen af spillere fra u-hold til seniorafdelingen må også med i vægtskålen
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X