Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hellere bondevisdom af TM end fodboldvisdom af TB...
    Visdom er måske et lidt kraftigt ord at bruge om det interview, men ellers er jeg enig

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Ikke noget slemt, men han lyder bare som en jysk bonde, som lige har haft en dårlig høst, han har ingen chance for en karriere som TV-kommentator.
      Det skal du ikke sige...

Martin Jørgensen er et godt eksempel, måske netop på en der lyder som en bonde efter en dårlig høst...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Visdom er måske et lidt kraftigt ord at bruge om det interview, men ellers er jeg enig
        Så set frygter jeg visdom er også et lidt kraftigt ord om at beskrive TB´s fodboldevner...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Det skal du ikke sige...

Martin Jørgensen er et godt eksempel, måske netop på en der lyder som en bonde efter en dårlig høst...
          Han er spot-on, et perfekt eksempel, jeg kunne umuligt tage mere fejl

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Så set frygter jeg visdom er også et lidt kraftigt ord om at beskrive TB´s fodboldevner...
            Med fare for at lyde for positiv, så synes jeg netop TB er en glimrende tv-kommentator: Han er velformuleret, har gode analyser og endda til tider humoristisk.
            Men vi kan godt blive enige om, at han ikke er god til til at forvalte det til resultater som træner....

Comment

Har lidt svært ved at bedømme om det er TM eller JC som er historiens ringeste indkøb . Hælder lidt til TM pga pris , evner og CV , samt den situation OB stod i da han blev hentet , nårh ja og så den 4 årlige kontrakt .. Det må sgu være TM som vinder .. Tillykke med den JH
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Ikke noget slemt, men han lyder bare som en jysk bonde, som lige har haft en dårlig høst, han har ingen chance for en karriere som TV-kommentator.
                nej men det kan ALLE forhenværende fodboldspillere vel heller ikke blive....syntes efterhånden vi vader i dem til knæerne :)

og fordi de engang var gode på landsholdet er det ikke altid = en god kommentator.....

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Har lidt svært ved at bedømme om det er TM eller JC som er historiens ringeste indkøb . Hælder lidt til TM pga pris , evner og CV , samt den situation OB stod i da han blev hentet , nårh ja og så den 4 årlige kontrakt .. Det må sgu være TM som vinder .. Tillykke med den JH
                  Men Jesper Christiansen kan være stolt af sin andenplads, han gav med sine præstationer Thomas Mikkelsen kamp til stregen om titlen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    nej men det kan ALLE forhenværende fodboldspillere vel heller ikke blive....syntes efterhånden vi vader i dem til knæerne :)

og fordi de engang var gode på landsholdet er det ikke altid = en god kommentator.....
                    Hørt!

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                      Med fare for at lyde for positiv, så synes jeg netop TB er en glimrende tv-kommentator: Han er velformuleret, har gode analyser og endda til tider humoristisk.
                      Men vi kan godt blive enige om, at han ikke er god til til at forvalte det til resultater som træner....
                      Troels skulle bare have helliget sig fuldstændig til comedy for længe siden, det er jo det han har ført sig frem på i mange år.

Comment

Thomas Mikkelsen har lige scoret for vejle, lad os håbe de vil beholde ham!

Comment

Thomas Mikkelsen har lige scoret for vejle, lad os håbe de vil beholde ham!
                          De har godt nok ikke været tilfreds med ham indtil videre så vi må håbe han får scoret lidt og de evt rykker op.. Ellers får vi ham lige i hovedet igen
                          Last edited by fmprOB; 17-09-2015, 19:54.

Comment

Scorer også til 0-2

Comment

FORLÆNG!

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                FORLÆNG!
                                Blasfemi !!!!!!!!

Comment

Working...
                                X