Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Thomas Mikkelsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægIkke noget slemt, men han lyder bare som en jysk bonde, som lige har haft en dårlig høst, han har ingen chance for en karriere som TV-kommentator.
Martin Jørgensen er et godt eksempel, måske netop på en der lyder som en bonde efter en dårlig høst...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægVisdom er måske et lidt kraftigt ord at bruge om det interview, men ellers er jeg enig"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSå set frygter jeg visdom er også et lidt kraftigt ord om at beskrive TB´s fodboldevner...
Men vi kan godt blive enige om, at han ikke er god til til at forvalte det til resultater som træner....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægIkke noget slemt, men han lyder bare som en jysk bonde, som lige har haft en dårlig høst, han har ingen chance for en karriere som TV-kommentator.
og fordi de engang var gode på landsholdet er det ikke altid = en god kommentator.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHar lidt svært ved at bedømme om det er TM eller JC som er historiens ringeste indkøb . Hælder lidt til TM pga pris , evner og CV , samt den situation OB stod i da han blev hentet , nårh ja og så den 4 årlige kontrakt .. Det må sgu være TM som vinder .. Tillykke med den JH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlægMed fare for at lyde for positiv, så synes jeg netop TB er en glimrende tv-kommentator: Han er velformuleret, har gode analyser og endda til tider humoristisk.
Men vi kan godt blive enige om, at han ikke er god til til at forvalte det til resultater som træner....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægThomas Mikkelsen har lige scoret for vejle, lad os håbe de vil beholde ham!Last edited by fmprOB; 17-09-2015, 19:54.
Comment
Comment