Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Køøøøøøøøøøb ham
    Hehe.
    Som ny målmand?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Køøøøøøøøøøb ham
      ?
      Er det nødvendigt at købe? Troede han er på leje i Vejle til sommer. Eller har vi solgt ham i mellemtiden?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        ?
        Er det nødvendigt at købe? Troede han er på leje i Vejle til sommer. Eller har vi solgt ham i mellemtiden?
        Rolig, de pjatter

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Rolig, de pjatter
          Det ved jeg.
          Men er han på leje i Vejle eller har vi slippet af med ham?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Det ved jeg.
            Men er han på leje i Vejle eller har vi slippet af med ham?
            Han er på leje. Der er i hvert fald ikke meldt andet ud

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Han er på leje. Der er i hvert fald ikke meldt andet ud
              O.k., tak for det.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Rolig, de pjatter

                Comment


                  På den anden side. Skulle miraklet ske at TM får løftet sit spil, ville jeg sgu elske det. Synes han har fed, arbejdsom mentalitet.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    På den anden side. Skulle miraklet ske at TM får løftet sit spil, ville jeg sgu elske det. Synes han har fed, arbejdsom mentalitet.

                    MvT
                    bestemt, men kan han bare score stabilt i foråret skal der nok være en ambitiøs klub der er villig til at hente ham...Roskilde måske, de vil jo gerne i SL
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Ud fra en tanke om vi spiller med 2 angribere, så vil jeg gerne have 4 fuldblodsangribere. Jeg ser ikke Greve og Joan som fuldblodsangribere.

                      I det regnestykke kunne TM godt være en 4. mand, han når ikke Fester og AK til sokkeholderne, men han kan prikke et mål ind og han kæmper det bedste han har lært. TM kan ikke afløse Zohore, men jeg "dør" ikke, hvis vi har TM i truppen igen efter sommer, så skal vi da kun ud og finde en rigtig angriber.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Ud fra en tanke om vi spiller med 2 angribere, så vil jeg gerne have 4 fuldblodsangribere. Jeg ser ikke Greve og Joan som fuldblodsangribere.

                        I det regnestykke kunne TM godt være en 4. mand, han når ikke Fester og AK til sokkeholderne, men han kan prikke et mål ind og han kæmper det bedste han har lært. TM kan ikke afløse Zohore, men jeg "dør" ikke, hvis vi har TM i truppen igen efter sommer, så skal vi da kun ud og finde en rigtig angriber.
                        Ja hvis der ikke er nogen der vil købe ham kunne det godt blive scenariet.. Hvis VB rykker op har vi måske et andet

                        Comment


                          "Er der nogen der er go', så det Bomberen fra Bredebro"

                          http://www.resultat.dk/kamp/ryImEAp6/#kampreferat

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            "Er der nogen der er go', så det Bomberen fra Bredebro"

                            http://www.resultat.dk/kamp/ryImEAp6/#kampreferat
                            Ja 2 mål fra ham....flot og sindsyge afslutning på kampen der endte 4-3

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ja hvis der ikke er nogen der vil købe ham kunne det godt blive scenariet.. Hvis VB rykker op har vi måske et andet
                              mon ikke TM har set skriften på væggen. Han bliver ikke første- eller andetvalg i OB med den duo vi har nu. Fortsætter han som nu skal der nok komme nogen bud på ham evt. fra VB, men jeg kan også snildt leve med TM i truppen. Jeg tror dog helst han som mange andre vægter spilletiden højt
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                TM vil til en klub hvor han kan spille fast.

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/u...ast-spilletid/

                                Hvis Vejle ikke rykker op fortsætter han ikke i VB. Jeg har hørt at de nok er nød til at gå over til semipro da kassen er tom.
                                Jeg hørte også at vi gav præcis 1 million for Joan og det var efter mange overvejelser at de måtte sælge ham da de godt vidste at han var vigtig for oprykningen.
                                Men de kunne simpelthen ikke sige nej til så mange penge

                                Comment

                                Working...
                                X