Visdom er måske et lidt kraftigt ord at bruge om det interview, men ellers er jeg enig
Så set frygter jeg visdom er også et lidt kraftigt ord om at beskrive TB´s fodboldevner...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Så set frygter jeg visdom er også et lidt kraftigt ord om at beskrive TB´s fodboldevner...
Med fare for at lyde for positiv, så synes jeg netop TB er en glimrende tv-kommentator: Han er velformuleret, har gode analyser og endda til tider humoristisk.
Men vi kan godt blive enige om, at han ikke er god til til at forvalte det til resultater som træner....
Har lidt svært ved at bedømme om det er TM eller JC som er historiens ringeste indkøb . Hælder lidt til TM pga pris , evner og CV , samt den situation OB stod i da han blev hentet , nårh ja og så den 4 årlige kontrakt .. Det må sgu være TM som vinder .. Tillykke med den JH
Har lidt svært ved at bedømme om det er TM eller JC som er historiens ringeste indkøb . Hælder lidt til TM pga pris , evner og CV , samt den situation OB stod i da han blev hentet , nårh ja og så den 4 årlige kontrakt .. Det må sgu være TM som vinder .. Tillykke med den JH
Men Jesper Christiansen kan være stolt af sin andenplads, han gav med sine præstationer Thomas Mikkelsen kamp til stregen om titlen.
Med fare for at lyde for positiv, så synes jeg netop TB er en glimrende tv-kommentator: Han er velformuleret, har gode analyser og endda til tider humoristisk.
Men vi kan godt blive enige om, at han ikke er god til til at forvalte det til resultater som træner....
Troels skulle bare have helliget sig fuldstændig til comedy for længe siden, det er jo det han har ført sig frem på i mange år.
Thomas Mikkelsen har lige scoret for vejle, lad os håbe de vil beholde ham!
De har godt nok ikke været tilfreds med ham indtil videre så vi må håbe han får scoret lidt og de evt rykker op.. Ellers får vi ham lige i hovedet igen
Comment