Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    TM vil til en klub hvor han kan spille fast.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/u...ast-spilletid/

    Hvis Vejle ikke rykker op fortsætter han ikke i VB. Jeg har hørt at de nok er nød til at gå over til semipro da kassen er tom.
    Jeg hørte også at vi gav præcis 1 million for Joan og det var efter mange overvejelser at de måtte sælge ham da de godt vidste at han var vigtig for oprykningen.
    Men de kunne simpelthen ikke sige nej til så mange penge
    Vildt hvis han rent faktisk kommer tilbage og optager en plads i truppen, han har slet ikke niveau til superligaen!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Vildt hvis han rent faktisk kommer tilbage og optager en plads i truppen, han har slet ikke niveau til superligaen!
      Tror de prøver at leje ham ud igen. Men vi skal nok forvente at han starter op i OB igen efter ferien

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tror de prøver at leje ham ud igen. Men vi skal nok forvente at han starter op i OB igen efter ferien
        Et salg vil naturligvis være optimalt, men en udlejning kan være læsningen også. Jeg er sikker på at der nok skal komme bud på ham fra nogen klubber. Hobro måske, jeg kan ikke tro Mayron George fortsætter i 1. div. og Anipas virker skrøbelig. Der er masser af andre muligheder for salg, Roskilde, Vendsyssel eller Fredericia er mulige aftagere af en hårdtarbejdende frontløber
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Et salg vil naturligvis være optimalt, men en udlejning kan være læsningen også. Jeg er sikker på at der nok skal komme bud på ham fra nogen klubber. Hobro måske, jeg kan ikke tro Mayron George fortsætter i 1. div. og Anipas virker skrøbelig. Der er masser af andre muligheder for salg, Roskilde, Vendsyssel eller Fredericia er mulige aftagere af en hårdtarbejdende frontløber
          Sverige kunne måske også være en mulighed. IFK var vist nogenlunde tilfredse med ham, da han var der, og efter hæderligt med mål i Vejle, kunne der måske godt være nogle svenske klubber, der kunne have ham på radaren.

          Comment


            Thomas Mikkelsen tilbage i OB

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...spiller-i-kamp

            Comment


              Rigtig gode nyheder hvis vi vil have TM til at fortsætte i VB

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-div...llion-ivenstor

              Comment


                Så er Vejle blevet opkøbt, kan vi håbe på de smider lidt mønt efter Thomas?

                Comment


                  TM til vejle inden fredag? Jeg tror på det

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    TM til vejle inden fredag? Jeg tror på det
                    Hvorfor inden fredag?
                    Har du hørt noget eller..?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Hvorfor inden fredag?
                      Har du hørt noget eller..?
                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...p-klar-fredag/
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Aaa ja okay ret godt bud så. De kender ham og har brug for spillere og vi må formodes gerne at ville bytte så vi kan få en lidt bedre 3 angriber ind....win/win

                        Sæt igang

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Hvorfor inden fredag?
                          Har du hørt noget eller..?
                          Ikke i denne omgang. Men de har nævnt det tidligere at det stadig var en mulighed..
                          Så jeg håber på det. Vi må se om TM misser træningen i morgen "Af personlige årsager"

                          Comment


                            Han giver ikke op😀
                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...bevise-kent-n/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              om ikke andet så skal han altså have så meget kredit for sin indstilling. Håber dog stadig vi kan sende ham til vejle - eller andet steds og få en 3 angriber der er noget tættere på start 11 end hvad TM må være...for tror desværre for ham - at han er langt bagefter fester/ak.....og kunne godt tænke mig at der er nogle andre der også vil stå foran ham - yao måske, jönsson - måske endda greve

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                om ikke andet så skal han altså have så meget kredit for sin indstilling. Håber dog stadig vi kan sende ham til vejle - eller andet steds og få en 3 angriber der er noget tættere på start 11 end hvad TM må være...for tror desværre for ham - at han er langt bagefter fester/ak.....og kunne godt tænke mig at der er nogle andre der også vil stå foran ham - yao måske, jönsson - måske endda greve
                                Han blev dog skiftet ind i første udskiftningsrunde i dag (hvis jeg har forstået kamptråden rigtigt) - bla før Yao. Ved ikke hvor meget, man skal lægge i det, men det virker da ikke som om, at han er væk i morgen.

                                Comment

                                Working...
                                X