Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    svært for ham at komme op og heade til de indlæg der kom! da de lå som om han var 8,5 meter høj....
    Han timede nu heller ikke sine indløb perfekt. Men ja, den primære årsag var elendige indlæg (Heeejjj Kirkeskov)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Føøøøj for satan, hvor er min skuffelse over Thomas Mikkelsen berettiget! Ikke at der er noget galt med personen Thomas Mikkelsen. Han prøver da i det mindste, men rent fodboldmæssigt hører han ikke til i superligaen. Jeg ville hellere se Henrik Toft på toppen end ham! Send hamtilbage til divisionerne (eller måske ligefrem serierne) og giv ham pengene med for den resterende kontraktperiode. OB er bedre med 10 mand på banen end med ham.
      Det er lidt sat på spidsen, men jeg er helt enig i at han ikke har niveauet.
      Han er tung.....i alle henseender.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Det er lidt sat på spidsen, men jeg er helt enig i at han ikke har niveauet.
        Han er tung.....i alle henseender.
        Så er det sgu da skideheldigt vi ikke hænger på ham så længe.....(I/A)
        ......Omvendt kan man også sige han har god tid til at finde niveauet.............
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          En ting er at mange indlæg er elendige, men noget andet er at når de så endelig ligger i det lille felt, så skal vi altså også få mere ud af det...

          Bodul står og flagrer med armene ved et frispark fra midten, og signalerer der efter at han ville have den i brystet... undskyld, men er det SÅ gode indlæg der forventes... Lado står og gestikulerer med armene også, fordi et indlæg lå en halv meter fra ham...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Så er det sgu da skideheldigt vi ikke hænger på ham så længe.....(I/A)
            ......Omvendt kan man også sige han har god tid til at finde niveauet.............
            Det er håbløst set af hvem der end har vurderet ham.....
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              http://www.bold.dk/nyt/ob-angriber-g...at-spille-fast

              Indtil videre er svaret vel et: "Nej, du er ikke god nok til at spille fast". Men håber da stadig på, at jeg må æde de ord.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                http://www.bold.dk/nyt/ob-angriber-g...at-spille-fast

                Indtil videre er svaret vel et: "Nej, du er ikke god nok til at spille fast". Men håber da stadig på, at jeg må æde de ord.
                For det meste bifalder jeg spillere, der har en stor tro på sig selv - det skal der til.
                Engang imellem er lidt realitetssans dog også velkommen, så der ikke går Komiske Ali i den, hvilket det er tæt på at gøre her...
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  For det meste bifalder jeg spillere, der har en stor tro på sig selv - det skal der til.
                  Engang imellem er lidt realitetssans dog også velkommen, så der ikke går Komiske Ali i den, hvilket det er tæt på at gøre her...
                  Kan stort set ikke være formuleret bedre. Katastrofalt indkøb, katastrofal kontraktlængde....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    For det meste bifalder jeg spillere, der har en stor tro på sig selv - det skal der til.
                    Engang imellem er lidt realitetssans dog også velkommen, så der ikke går Komiske Ali i den, hvilket det er tæt på at gøre her...
                    Ja eller at der går Bendtner i den

                    Comment


                      TM er godt nok lidt optimistisk her, men det er han vel også lidt nødt at være. Der er ikke meget professionel sportsmand i en spiller der gerne vil sidde på bænken og siger han ikke er god nok.

                      Men hvis han starter inde mod FCM og laver hattrick, så ser verden måske anderledes ud

                      Comment


                        jeg synes faktisk at han startede rigtig godt, og set over hele efteråret synes jeg at han er den angriber der holdte højest niveau. Dog taget med i betragtning at Kryger spillede rimelig skidt på HB.
                        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                        Kristian Morre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                          jeg synes faktisk at han startede rigtig godt, og set over hele efteråret synes jeg at han er den angriber der holdte højest niveau. Dog taget med i betragtning at Kryger spillede rimelig skidt på HB.
                          Set over efteråret, synes jeg at han i størstedelen er den eneste egentlige angriber vi har haft...

                          Nu skulle Lado gerne udgøre det for en mere af slagsen, samt to nye er dukket op... Mikkelsen må have en usandsynlig god dag i dag, siden han kommer på de tanker der...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            De siger vel alt at Kryger slog ham af
                            1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                            Comment


                              Den havde jeg ikke lige set komme:
                              http://www.ob.dk/artikel/thomas-mikk...goeteborg.aspx

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Det kan ikke have været på baggrund af gårsdagens træning:)

                                Til gengæld synes jeg han så væsentligt bedre ud end det rygte han har herinde, da jeg så ham til træning i efteråret. Her viste han god placeringsevne og var egentlig rimelig scoringssikker både med fødder og hoved. Og så knokler han.

                                Comment

                                Working...
                                X