Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Fysisk stærk, uortodoks og kantet........pyha, det lyder altså ikke specielt prangende.

    En sandsynligvis langsom mand, med begrænset teknik der som 24-årig er en okay spiller i 1.div.....men det understreger da at vi er flade...
    Ligesom Cornelius mener du....?

    En "sandsynligvis" langsom mand med begrænset teknik. Hvor har du det fra? Fulgte du med i Fredericias kampe i 1. div i sidste sæson da? Jeg så nogle af dem, og han faldt bestemt ikke igennem.

    TM er teknisk habil og en typisk boksspiller, der poacher i boksen.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Hold nu helt kæft, der er mange grædekoner herinde.

      Hvad er det helt præcist, I forventer? Hvilken angriber ville gøre jer tilfreds?

      Jeg kan oplyse, at AK-47 i sin sidste hele sæson i Fredericia lavede 12 mål + 2 assists i 25 kampe.

      Thomas Mikkelsen lavede i sin sidste hele sæson i Fredericia 9 mål + 2 assists i 19 kampe.

      Dvs. AK med et målsnit på 0.48 pr. kamp, og TM med et målsnit på 0.47 pr. kamp på samme hold og niveau.


      Men igen, hvad forventer i, og hvad ville gøre jer tilfredse? Jeg kunne virkeligt, virkeligt godt tænke mig at få svar på det.
      Hvis du leder efter et svar mere kompliceret end "en hylde højere" end en 24-årig 1. Divisionsspiller uden nogen som helst ungdomslandskampe, i modsætning til både Rurik Gislason, Bashkim Kadrii, Patrick Mortensen OG AKJ, så tror jeg du bliver slemt skuffet.

      Så personligt ville jeg da hellere have en spiller der har scoret 23 mål i 1. Division end én, der har scoret 10. Og som tilmed er én, der har spillet ungdomslandskampe, og dermed per automatik synes at have større potentiale end én, der ikke har. Dermed ikke sagt at Thomas Mikkelsen ikke ville kunne udvikle sig bedre end hans CV antyder, men det ændrer ikke på at "grædekonerne" som du på typisk douchebag manér kalder folk, du er uenig med, har fuldt ret til at kræve/håbe/tro på en hylde højere, upåagtet økonomisk formåen og andre faktorer, der gør det svært for Odense Boldklub at hente spillere med kvalitet.

      At sammenligne AKJ, der som 16-årig såmænd godt kunne være havnet i Arsenal eller en anden større/mellemstor europæisk klub, med en 24-årig, der har aldrig har spillet ungdomslandskampe eller været rygtet til en større klub end Vejle, er for mig ganske morsomt. Denne "Grædekone" vil altid håbe på større og bedre navne end Thomas Mikkelsen, og endnu mere at du ligger din egen personlige douchebag approach til andre folks meninger til side.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #33
        Jeg er dybt taknemmelig vores offensiv har skreget på fysik og tyngde - det tror jeg på vi får med Thomas. Han har også en god alder og er sulten. Bedre end at hente en afdanket spiller hjem, som bare skal tjene de sidste basøre. Og lønmæssigt vælter han ingenlunde de stramme rammer.

        jeg tror det bliver et fint køb.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Fysisk stærk, uortodoks og kantet........pyha, det lyder altså ikke specielt prangende.

          En sandsynligvis langsom mand, med begrænset teknik der som 24-årig er en okay spiller i 1.div.....men det understreger da at vi er flade...
          Beskrivelsen lyder sådan lidt Jeppe Hansen-agtig, synes jeg. Jeg forventer mig ikke det store af Mikkelsen, men lader mig da gerne overraske.

          Vildt at tænke på at vi for få år siden hentede folk som DD, Utaka, Traore, Roy C osv osv. Så få år, og alligevel føles det som om det er evigheder siden.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Hvis du leder efter et svar mere kompliceret end "en hylde højere" end en 24-årig 1. Divisionsspiller uden nogen som helst ungdomslandskampe, i modsætning til både Rurik Gislason, Bashkim Kadrii, Patrick Mortensen OG AKJ, så tror jeg du bliver slemt skuffet.

            Så personligt ville jeg da hellere have en spiller der har scoret 23 mål i 1. Division end én, der har scoret 10. Og som tilmed er én, der har spillet ungdomslandskampe, og dermed per automatik synes at have større potentiale end én, der ikke har. Dermed ikke sagt at Thomas Mikkelsen ikke ville kunne udvikle sig bedre end hans CV antyder, men det ændrer ikke på at "grædekonerne" som du på typisk douchebag manér kalder folk, du er uenig med, har fuldt ret til at kræve/håbe/tro på en hylde højere, upåagtet økonomisk formåen og andre faktorer, der gør det svært for Odense Boldklub at hente spillere med kvalitet.

            At sammenligne AKJ, der som 16-årig såmænd godt kunne være havnet i Arsenal eller en anden større/mellemstor europæisk klub, med en 24-årig, der har aldrig har spillet ungdomslandskampe eller været rygtet til en større klub end Vejle, er for mig ganske morsomt. Denne "Grædekone" vil altid håbe på større og bedre navne end Thomas Mikkelsen, og endnu mere at du ligger din egen personlige douchebag approach til andre folks meninger til side.

            MvH ChrisOB
            Du mener i ramme alvor, at U-landskampe viser noget som helst?? Mads og Andreas Laudrup spillede begge langt flere U-landsholdskampe end PM, der har spillet 7(!!!!!) Mads Laudrup har spillet små 25 og spiller pt i 2. division øst.

            Jeg kalder de stærkt kritiske folk grædekoner, fordi de tuder på ekstremt svag baggrund. Det er way beyond tåbeligt at kritisere en spiller, man dårligt har set spille. Og at du vil bedømme ham fordi han ikke har U-landskampe (!!!) er helt væk. Der er masser af spillere, der har spillet tonsvis af U-landskampe rundt omkring, som aldrig har drevet noget særligt langt.

            Der er ligeledes masser af fodboldspillere, der har været på træningsophold i storklubber i Europa. Jonas Hebo var eksempelvis et stort talent på Arsenals ungdomshold, men orkede det ikke. Han spiller i en alder af 23 1. division. Og behøver jeg nævne Freddy Adu og Danilo Arrieta??

            Men faktum er jo, at AK ikke har præsteret stort bedre i Fredericia end TM.

            Jeg synes personligt det er morsomt, at du synes ordet "grædekone" er så slemt, og du alligevel føler behov for at kalde mig en "douche" ikke én, men 2 gange. Vorherre bevares da...

            Så du kan ikke svare mig på, hvad du forventer? Udover at det er enormt vigtigt, at han har spillet U-landskampe... Ja, jeg håber sgu personligt på noget bedre end Mads Laudrup, Andreas Laudrup eller Anders Randrup, for den sags skyld.
            Last edited by anglicantian; 08-08-2014, 16:59.

            Comment


              #36
              Jeg kender ikke TM, men alt tyder på, at vi har fået en spiller, som man ikke kan forvente vil gøre en forskel fra dag 1. Det kommer til at tage lidt tid, og derfor er jeg sikker på, at der er mere i vente. Formentlig noget fra den tidligere omtalte højere hylde.

              Men nok først, når vi nærmer os 1/9.

              Glædeligt med off. forstærkning og velkommen til Thomas.

              Comment


                #37
                Velkommen til
                Håber det bedste - men hvis målene ikke kommer kan han vel omskoles til back...
                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                JM Barometer 1
                2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment


                  #38
                  Velkommen til:

                  Her et kort interview med Mikkelsen:

                  "OB-fans kan forvente en hårdtarbejdende angriber, der forhåbentlig kan levere de mål, som Troels Bechs mandskab har tørstet sådan efter.- Jeg er en fighter, og jeg kæmper for hver eneste bold. Vores fans kan trygt regne med en 100 procents indsats fra mig hver eneste gang. Som spiller er jeg fysisk stærk, god med hovedet og i afslutningerne, og jeg glæder mig til at komme i gang. Planen er at knokle igennem til hver eneste træning og give alt, hvad jeg har. Så skal jeg nok få chancerne på holdet, lyder det fra den nye OB-angriber."

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-er-en-fighter
                  This is what you have been trained for, makes us proud!

                  Comment


                    #39
                    En 4-årig kontrakt til en spiller der ikke kunne få forlænget i Vejle!! Det rabler virkeligt for JH!

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                      En 4-årig kontrakt til en spiller der ikke kunne få forlænget i Vejle!! Det rabler virkeligt for JH!
                      overraskende med 4år. Menvvelkommen om bord. Du skal ha chancen for at modbevise den store skepsis

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Hold nu helt kæft, der er mange grædekoner herinde.

                        Hvad er det helt præcist, I forventer? Hvilken angriber ville gøre jer tilfreds?

                        Jeg kan oplyse, at AK-47 i sin sidste hele sæson i Fredericia lavede 12 mål + 2 assists i 25 kampe.

                        Thomas Mikkelsen lavede i sin sidste hele sæson i Fredericia 9 mål + 2 assists i 19 kampe.

                        Dvs. AK med et målsnit på 0.48 pr. kamp, og TM med et målsnit på 0.47 pr. kamp på samme hold og niveau.


                        Men igen, hvad forventer i, og hvad ville gøre jer tilfredse? Jeg kunne virkeligt, virkeligt godt tænke mig at få svar på det.
                        Marcus Pedersen

                        ville gøre mig tilfreds.. han var aggressiv med målnæse og et godt spark og så gav han altid 120%.

                        Havde også været tilfreds med

                        MOS
                        Gudjonsen
                        Antipas
                        Pourie

                        Men det kan nå at komme endnu måske vi har en chance til Marcus nu når Esbjerg ikke gik videre i europa.

                        Comment


                          #42
                          Ja 4 år overrasker også mig, kan ikke se hvor det passer ind med noget som helst andet der foregår...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Ja 4 år overrasker også mig, kan ikke se hvor det passer ind med noget som helst andet der foregår...
                            De tror på ham jo
                            Gætter simpelthen på at han er "billig" ish i drift og nok ikke er den store risiko...

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              overraskende med 4år. Menvvelkommen om bord. Du skal ha chancen for at modbevise den store skepsis
                              Håber allerede han får chancen søndag som indskifter!
                              Jeg spiller ham som matchvinder mod BØF på søndag

                              Comment


                                #45
                                Velkommen.....
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X