Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Du mener i ramme alvor, at U-landskampe viser noget som helst?? Mads og Andreas Laudrup spillede begge langt flere U-landsholdskampe end PM, der har spillet 7(!!!!!) Mads Laudrup har spillet små 25 og spiller pt i 2. division øst.

    Jeg kalder de stærkt kritiske folk grædekoner, fordi de tuder på ekstremt svag baggrund. Det er way beyond tåbeligt at kritisere en spiller, man dårligt har set spille. Og at du vil bedømme ham fordi han ikke har U-landskampe (!!!) er helt væk. Der er masser af spillere, der har spillet tonsvis af U-landskampe rundt omkring, som aldrig har drevet noget særligt langt.

    Der er ligeledes masser af fodboldspillere, der har været på træningsophold i storklubber i Europa. Jonas Hebo var eksempelvis et stort talent på Arsenals ungdomshold, men orkede det ikke. Han spiller i en alder af 23 1. division. Og behøver jeg nævne Freddy Adu og Danilo Arrieta??

    Men faktum er jo, at AK ikke har præsteret stort bedre i Fredericia end TM.

    Jeg synes personligt det er morsomt, at du synes ordet "grædekone" er så slemt, og du alligevel føler behov for at kalde mig en "douche" ikke én, men 2 gange. Vorherre bevares da...

    Så du kan ikke svare mig på, hvad du forventer? Udover at det er enormt vigtigt, at han har spillet U-landskampe... Ja, jeg håber sgu personligt på noget bedre end Mads Laudrup, Andreas Laudrup eller Anders Randrup, for den sags skyld.
    er det ikke mere den (sportslige)ledelse folk kritiserer? Thomas Mikkelsen skal fra min side være særdeles velkommen og jeg håber da på alt det bedste for ham og holdet.....men ledelsen - dem er jeg eddermame skuffet over. At der ikke er mange penge at gøre med ved vi jo efterhånden, men JH har længe længe vidst at der skulle hentes ind til angrebet - og det første han lander efter 3, næsten 4 runder er en mellemangriber fra 1 division, det er altså noget af en skuffelse.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      er det ikke mere den (sportslige)ledelse folk kritiserer? Thomas Mikkelsen skal fra min side være særdeles velkommen og jeg håber da på alt det bedste for ham og holdet.....men ledelsen - dem er jeg eddermame skuffet over. At der ikke er mange penge at gøre med ved vi jo efterhånden, men JH har længe længe vidst at der skulle hentes ind til angrebet - og det første han lander efter 3, næsten 4 runder er en mellemangriber fra 1 division, det er altså noget af en skuffelse.
      Sådan tror jeg, at de fleste har det. Men er det så utænkeligt, at OB allerede har prøvet at skaffe 5-6 alternativer - før De to g chancen på ham her? Jeg tror 100% på, at ham her ikke er hverken 1., 2., eller 3. valg - men det bedste De kunne skaffe her og nu, for at lukke et hul.
      Så tror jeg ud over det, at der lander en lidt større fisk i slutningen af vinduet...

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
        Sådan tror jeg, at de fleste har det. Men er det så utænkeligt, at OB allerede har prøvet at skaffe 5-6 alternativer - før De to g chancen på ham her? Jeg tror 100% på, at ham her ikke er hverken 1., 2., eller 3. valg - men det bedste De kunne skaffe her og nu, for at lukke et hul.
        Så tror jeg ud over det, at der lander en lidt større fisk i slutningen af vinduet...
        Håber da godt nok ikke du har ret, for så giver det endnu mindre mening med en 4-årig kontrakt! Fair nok hvis det er en chance de tager, men så start med en 1-årig aftale!

        Jeg er stadig i chok over hvor dybt vi kan synke:-(

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
          Sådan tror jeg, at de fleste har det. Men er det så utænkeligt, at OB allerede har prøvet at skaffe 5-6 alternativer - før De to g chancen på ham her? Jeg tror 100% på, at ham her ikke er hverken 1., 2., eller 3. valg - men det bedste De kunne skaffe her og nu, for at lukke et hul.
          Så tror jeg ud over det, at der lander en lidt større fisk i slutningen af vinduet...
          det tror jeg sådan set du har ret i....men jeg har bare lidt svært ved at se det skulle stille ledelsen i et bedre lys.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
            Sådan tror jeg, at de fleste har det. Men er det så utænkeligt, at OB allerede har prøvet at skaffe 5-6 alternativer - før De to g chancen på ham her? Jeg tror 100% på, at ham her ikke er hverken 1., 2., eller 3. valg - men det bedste De kunne skaffe her og nu, for at lukke et hul.
            Så tror jeg ud over det, at der lander en lidt større fisk i slutningen af vinduet...
            Hvis ham her er 4-5-6 valg , eller det man lige kunne få lyder det godt nok mystisk med en 4 årig kontrakt .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
              Håber da godt nok ikke du har ret, for så giver det endnu mindre mening med en 4-årig kontrakt! Fair nok hvis det er en chance de tager, men så start med en 1-årig aftale!

              Jeg er stadig i chok over hvor dybt vi kan synke:-(
              Det giver overhovedet ingen mening, men det er vel hvad vi ser... Jeg tror så ikke kun Mikkelsen var 4 valg, men mindst 5-6...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Ligesom Cornelius mener du....?

                En "sandsynligvis" langsom mand med begrænset teknik. Hvor har du det fra? Fulgte du med i Fredericias kampe i 1. div i sidste sæson da? Jeg så nogle af dem, og han faldt bestemt ikke igennem.

                TM er teknisk habil og en typisk boksspiller, der poacher i boksen.
                Cornelius er en ret god tekniker, samtidig er han også hurtig....så nej, ikke som Cornelius.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                  Der er også lidt af det samme på ob.dk: http://www.ob.dk/artikel/mikkelsen-l...este-bold.aspx

                  Så er det bare, at jeg kommer til at tænke på - og ikke mindst håbe på - om det er OB's nye Søren Berg der er kommet til klubben - for han lyder umiddelbart rigtig meget som ham i beskrivelse, bare med noget mere fysik!
                  Bliver han "den nye Søren Berg" bliver jeg jublende lykkelig, da Søren Berg er én af mine All-Time favoritspillere i den stribede strøje!
                  Nuvel: Søren Berg blev jo købt hjem efter et udlandseventyr i Premier League hos Arsenal og havde stemplet sit navn fast på div. ungdomslandshold igennem hele hans karriere. Han var jo også fast mand på landsholdet...
                  Jeg ved godt, at der gik rygter om, at Søren Berg under hans første kontrakt med en Superligaklub, stadig var ved at uddanne sig som landmand og derfor ikke var fuldtidsprof. Der gik også vilde rygter om, at han kun havde spillet i Fjordager og Dalum inden han kom til OB - meeeen deet...

                  Ironi anvendt? Måske en smule. Man kan aldrig dømme en bog på dens omslag. Det kan være, at Mikkelsen falder fuldstændig igennem - men vi kan også være i den situation, at han brager igennem på samme måde som Søren Berg. Han skal i hvert fald ikke dømmes, før han har haft chancen for at bevise sit værd.
                  Han lyder til at kæmpe som Søren Berg - og kan han score flere mål end ham - så er det sgu bare en win-win vi er havnet í.
                  Samtidig kan vi jo krydse fingre for, at den/de yderligere forstærkning(er) indeholder en angriber man har lidt større forventninger til.

                  VELKOMMEN TIL!
                  Den ene unikke spiller, kan aldrig rigtig sammenlignes med en anden type spiller.

                  Jeg har aldrig set manden spille, men jeg mener ikke at kunne observere et fremragende indkøb...
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #69
                    Tror sgu at jeg vil prøve noget relativt nyt , at benytte denne tråd til det som den egentlig er tiltænkt, nemlig at ønske Thomas hjerteligt velkommen i klubben. Umiddelbart virker det som en type vi har længtes efter, 1. division eller ej. Du får minimum 5 kampe inden jeg overhovedet vil overveje at bedømme dette køb. Som jeg ser det er Thomas allerede foran vores nuværende angriber, som har haft chancen for at vise noget i + 30 kampe uden at være i nærheden af at vise Superliga niveau. Er sgu egentlig okay med denne signing, fornuftig spiller til forhåbentlig fornuftige penge. Velkommen til og håber virkelig du kan gøre skeptikerne til skamme, og score over 7 mål i en sæson, så er det jo allerede niveauer over Bodil

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Den ene unikke spiller, kan aldrig rigtig sammenlignes med en anden type spiller.

                      Jeg har aldrig set manden spille, men jeg mener ikke at kunne observere et fremragende indkøb...


                      Det er altså en smule komisk at du aldrig har set manden spille, men samtidig kan bedømme at det ikke er et fantastisk indkøb....

                      Gik forbi Burger king i går, har aldrig spist der, men mener heller ikke at kunne observere at det skulle smage godt:-)

                      Comment


                        #71
                        Også et stort velkommen herfra. Syntes talentet tegner til at være der, sammen med vilje og gejst kan det række rigtigt langt.

                        Comment


                          #72
                          Han skal da være rigtig meget velkommen til at at modbevise vores skepsis . Husk blot på hvis manden fejler og ikke leverer så ret jeres vrede derhen hvor den skal , lad være at buhe , pifte og råbe ad manden på stadion .
                          Om det blev Mikkelsen , Kjær eller Mortensen er for mig ligegyldigt . Jeg kender lige lidt til alle 3 . Har set lidt kampe fra 1.div også nogle med både FCF , HBK og LBK , på intet tidspunkt er nogle af de 3 spillere sprunget i øjnene .

                          Velkommen til Thomas Mikkelsen .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Velkommen til Henrik Toft. Velkommen til Jeppe Hansen. Nej Thomas Mikkelsen. Velkommen til Thomas Mikkelsen.
                            Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                            Comment


                              #74
                              4-årig kontrakt og trøje nummer 23, er ikke just minder der får begejstringen til at strømme rundt i kroppen på mig
                              Han skal dog helt sikkert have chancen, og arven efter nummer 23 bliver bestemt ikke svær at løfte. Velkommen til TM :-)

                              Comment


                                #75
                                De eneste mål jeg lige har kunne finde video på:
                                https://www.youtube.com/watch?v=X4DsAJiAk24 - Mod Vejle i sidste weekend.

                                http://www.tv3sport.dk/fodbold/video...erliga-dromme/ - Efter ca. 1.17

                                https://www.youtube.com/watch?v=toAuCAPCV7U

                                https://www.youtube.com/watch?v=iViMRPeyItw - Scorer det sidste her

                                https://www.youtube.com/watch?v=N2kmW2w74Zs - Starter ved 20.20 - Azer er i øvrigt med i opspillet

                                Comment

                                Working...
                                X