Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan sådan et salg åbne op for TM til IFK igen?

http://www.bold.dk/nyt/avis-vibe-aktuel-i-tysk-storklub
    fik lidt samme tanke.....men selv om de har været glade for mikkelsen så må de jo også kunne se at han næppe kan erstatte vibe 1:1 men vi har da lov at håbe

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      fik lidt samme tanke.....men selv om de har været glade for mikkelsen så må de jo også kunne se at han næppe kan erstatte vibe 1:1 men vi har da lov at håbe
      Det kan han ikke nej. Men man kan jo håbe. Specielt hvis det gav plads til en ekstra angriber.. Måske Fall
      Så ville det godt nok være et fint angreb vi ville have : Zohore,Festersen,AK og Fall

Comment

Det kan han ikke nej. Men man kan jo håbe. Specielt hvis det gav plads til en ekstra angriber.. Måske Fall
        Så ville det godt nok være et fint angreb vi ville have : Zohore,Festersen,AK og Fall
        Vi har fortsat også Lado, og medmindre både Mikkelsen og Lado bliver solgt, så tror jeg ikke vi skal regne med flere angribere til truppen. Synes i forvejen vi skal en del sæsoner tilbage for at have et ligeså slagkraftigt angreb, så er sådan set fint tilfreds med det vi har, specielt hvis vi får AK her i sommervinduet.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Vi har fortsat også Lado, og medmindre både Mikkelsen og Lado bliver solgt, så tror jeg ikke vi skal regne med flere angribere til truppen. Synes i forvejen vi skal en del sæsoner tilbage for at have et ligeså slagkraftigt angreb, så er sådan set fint tilfreds med det vi har, specielt hvis vi får AK her i sommervinduet.
          Jo bestemt da. Zohore,AK,Festersen og Lado er da det bedste vi har haft i mange sæsoner. Jeg drømte også bare lidt
          Til næste sæson ryger Lado ud og hvis Mikkelsen også er væk kunne det lugte af at man måske rykker en ung op fra u19 til angrebet

Comment

Mikkelsen skulle være i Vejle for at se dem mod Fredericia.
            Klide, de to kommentatorer fra vores kamp

Comment

Har også hørt det. Han skulle være på vej til dem på leje ....

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Har også hørt det. Han skulle være på vej til dem på leje ....
                Gad vide om de kan dække hele lønnen?

Comment

Næppe, men fin løsning.

Det er ikke TMŽs skyld vi bød på ham. Han har altid kæmpet efter bedste evne(som så kan diskuteres) og opført sig pænt.

Comment

Når nu TM ikke var i truppen i søndags og sidder på Vejle stadion kom der automatisk lidt rygter frem.
                    Men lad os nu antage at TM bare ikke gad at tage turen over øresund med resten af holdet og bare var taget på stadion for at følge en gammel klub..
                    Er det i orden? Er der uskrevne regler om dette? For mig virker det hele underligt.
                    Jeg har en kontakt som ved en del, men han har desværre lukket i som en østers mht Thomas Mikkelsen. Han vil ikke engang kommentere det.
                    Så kan vurdere på det som man vil

Comment

Når nu TM ikke var i truppen i søndags og sidder på Vejle stadion kom der automatisk lidt rygter frem.
                      Men lad os nu antage at TM bare ikke gad at tage turen over øresund med resten af holdet og bare var taget på stadion for at følge en gammel klub..
                      Er det i orden? Er der uskrevne regler om dette? For mig virker det hele underligt.
                      Jeg har en kontakt som ved en del, men han har desværre lukket i som en østers mht Thomas Mikkelsen. Han vil ikke engang kommentere det.
                      Så kan vurdere på det som man vil
                      Umiddelbart så er man vel på sin arbejdsplads så længe man får løn og vi har da set massere af spillere der enten ikke er udtaget, har karantæne eller er skadet være med på lægterne .... Men mon ikke han har fået fri og dermed kan se hvad vej det går ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Så røg sidste chance nok for at afskibbe TM til IFK

http://www.bold.dk/nyt/riku-riski-sk...ese-vibe-i-ifk

Comment

Thomas Mikkelsen udlejet til Vejle

http://www.ob.dk/artikel/thomas-mikk...til-vejle.aspx

Comment

Så blev han udlejet ...
                            http://www.ob.dk/artikel/thomas-mikk...til-vejle.aspx

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Godt for alle parter. Men nu håber jeg ikke han kommer tilbage hertil med sin overoptimistiske tro på egne evner, når virkeligheden er, at han ikke er og bliver heller ikke god nok til at blive en profil på et Superligahold. (Med fare for at han bliver det i Vejle, fordi han passer ind bedre i mindre klubber)

MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Godt for alle parter. Men nu håber jeg ikke han kommer tilbage hertil med sin overoptimistiske tro på egne evner, når virkeligheden er, at han ikke er og bliver heller ikke god nok til at blive en profil på et Superligahold. (Med fare for at han bliver det i Vejle, fordi han passer ind bedre i mindre klubber)

MvH ChrisOB
                                De har høje forventninger til ham og håber på at have fået en spiller der kan score ca 15 kasser

Comment

Working...
                                X