Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Thomas Mikkelsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDet ville være et stort plus, hvis det kunne lykkedes Jesper Hansen at få solgt Mikkelsen og Kryger men også en venstre back, og måske endda lejet Radza ud.
Jesper Hansen har godt nok mange muligheder for at vise sine evner817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg syntes ikke det er at vise evner hvis JH sælger/forærer TM , Kryger , TM eller Lado . Så er det en erkendelse af egne åbenlyse fejl , ligesom det var da han hurtigt måtte skille sig af med COB .
Frem for stædigt at holde fast - især hvis man har erkendt at hey - det kommer sgutte til at fungere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kan ikke se meget spilletid for ham med den konkurrence han har nu."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDet er godt, hvis han er blevet bedre, men om han er også blevet god nok?
Kan ikke se meget spilletid for ham med den konkurrence han har nu.
Vi skal bruge 4-5 angribere incl Greve så en af dem skal væk. Hvem af dem er mig snart lige meget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet bliver ikke meget nej. Men ser da ud til at han står foran Lado i køen hvis man tager udgangspunkt i NF kampen.
Vi skal bruge 4-5 angribere incl Greve så en af dem skal væk. Hvem af dem er mig snart lige meget"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEnig. Begge var ikke overbevisende hidtil. For Lado taler sandsynligvis hans erfaring, forTM hans engagement/løbevillghed. I sidste end er det måske blot et spørgsmål, hvem man kan sælge bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet bliver ikke meget nej. Men ser da ud til at han står foran Lado i køen hvis man tager udgangspunkt i NF kampen.
Vi skal bruge 4-5 angribere incl Greve så en af dem skal væk. Hvem af dem er mig snart lige meget
Problemet er at han ganske enkelt ikke har kvaliteterne ... han MÅ blive solgt eller få ophævet kontrakten.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Kan sådan et salg åbne op for TM til IFK igen?
http://www.bold.dk/nyt/avis-vibe-aktuel-i-tysk-storklub
Comment
Comment