Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Absurd ... det kunne frigive løn til en spiller der har mulighed for at kunne begå sig.
    Men hvis vi ikke har øje for nogen som kan begå sig, så kan det jo være ligegyldigt. Det er ikke sikkert vi har det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Men hvis vi ikke har øje for nogen som kan begå sig, så kan det jo være ligegyldigt. Det er ikke sikkert vi har det.
      Hvilket jo, mildt sagt, er kritisabelt ... hvis det er tilfældet.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Hvilket jo, mildt sagt, er kritisabelt ... hvis det er tilfældet.
        Det kan vi meget hurtigt blive enige om, men jeg anser det ikke for at være usandsynligt.

Comment

Som 4.angriber, der kan bidrage med fysik og fight er han vel næsten acceptabel, og hvis skotterne har budt 3 poser matadormix, er det næsten forståeligt. Næsten. Jeg er ingen fan af Mikkelsen, og finder det lidt uforståeligt, at man ikke greb chancen. Det er en smule foruroligende, hvis man ikke kan hente en bedre boldspiller eller en mere fysisk type, selv som 4.valg for peanuts. Manden er tæt på boldmongol og virker heller ikke som den store fysiske trussel i feltet; jeg kan faktisk ikke få øje på hans spidskompetence, udover en masse energiske, men idéløse løb og klodsede frispark. Han er heller ikke noget talent med udviklingspotentiale. Suk. Jeg håber ved Gud, jeg tager helt fejl.

Comment

KN tilfreds med TM's udvikling

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-udviklet-sig

Comment

Jeg tvivler på, at jeg nogensinde bliver overbevist om, at Bredebro har niveau til at skulle spille betragtelige minutter for OB, men jeg kan fandme godt unde en hårdtarbejdende fyr som ham, som jeg kun har hørt en masse gode ting om, får noget succes. Der er for mig ikke noget bedre i fodbold, end når spillerne også kan udvise noget begejstring og nogle følelser i retning af os betragtere, og i den henseende er det fedt at se Bredebro scorer et mål.

Man kan sige meget om vores trup, men jeg synes i hvert fald, at den efterhånden er spækket med typer jeg finder sympatiske, og som jeg på et personligt plan også håber vil lykkes. Det er væsentlig lettere for mig at lade mig begejstre af folk som Festersen, KEP m.fl. end folk som Emil, Bodul, Skoubo, N'Koum, Mendy osv.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg tvivler på, at jeg nogensinde bliver overbevist om, at Bredebro har niveau til at skulle spille betragtelige minutter for OB, men jeg kan fandme godt unde en hårdtarbejdende fyr som ham, som jeg kun har hørt en masse gode ting om, får noget succes. Der er for mig ikke noget bedre i fodbold, end når spillerne også kan udvise noget begejstring og nogle følelser i retning af os betragtere, og i den henseende er det fedt at se Bredebro scorer et mål.

Man kan sige meget om vores trup, men jeg synes i hvert fald, at den efterhånden er spækket med typer jeg finder sympatiske, og som jeg på et personligt plan også håber vil lykkes. Det er væsentlig lettere for mig at lade mig begejstre af folk som Festersen, KEP m.fl. end folk som Emil, Bodul, Skoubo, N'Koum, Mendy osv.
                Ingen tvivl om at mod hold som FCM og FCK bliver han krøllet sammen og spyttet ud igen.. Men over en lang sæson mod hold under top 6 skal han nok blive værdifuld.. Evt også som indskifter til sidst i kampene..
                Jeg havde da uden tvivl gerne set en George istedet men hvis det ikke kan være anderledes rent økonomisk er jeg bare glad for ikke bare at have en lønning gående uden bidrag. Dem bruger vi i venstresiden jo

Comment

enig.

syntes det er ret tydeligt at han mangler en del - men viljen er der, og putter han så et par kasser ind engang imellem så fint for mig. Håber dog stadig på der kommer en ny angriber der kan rykke ham ned som 4 valg, bedre mener jeg ikke han er

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    enig.

syntes det er ret tydeligt at han mangler en del - men viljen er der, og putter han så et par kasser ind engang imellem så fint for mig. Håber dog stadig på der kommer en ny angriber der kan rykke ham ned som 4 valg, bedre mener jeg ikke han er
                    Om han ikke er bedre end et 4 valg vil jeg ikke svare på.

Men vil give dig ret i at hvis vi havde en der kunne kæmpe med om en angriber plads i start 11'eren vil vores angrebs team blive bedre, og så går det ikke med at have et par sløje kampe.

Comment

Der har jo hersket en stående joke herinde om, hvor dårlig Thomas Mikkelsen er. Det har jeg længe synes er overdrevet og ikke helt fair.

Jeg forstår udmærket hvor det kommer fra, for jeg har selv tænkt mange af de samme tanker.

TM kom jo til på et tidspunkt, hvor holdet, og især offensiven, var meget svagt og intet fungerede. Vi var dobbelt så desperate efter forstærkninger som nu og F5 var rødglødende. Og hvad hentede vi så? En angriber fra 1. division som de færreste har hørt om. På en 4-årig kontrakt (den del er stadig hovedrystende).

Siden har han lidt stået som det lysende eksempel på hvor lavt OB var sunket og hvor inkompetent JH er (måske berettiget). På den måde har omstændighederne virkelig været i mod ham.

Han spillede da også nogle svage kampe, hvor han i hvert fald viste, at han ikke havde niveauet til at løfte holdet. Det er så også bare et krav som jeg ikke mener er fair at stille til en spiller som ham. Hvis han for ofte får bolden langt tilbage på banen og i det hele taget ikke spilles rigtigt, er det klart, at hans mindre gode teknik bliver udstillet.

Han havde ikke de bedste betingelser. Kort sagt fordi vi ikke formåede at spille os ordentligt frem på banen og lægge plads på modstanderne som hold. Vi havde ganske enkelt brug for, at vores angriber(e) skabte noget på egen hånd i en grad som TM næppe kommer til at kunne.

Jeg synes det er helt fair at kritisere indkøbet af TM eller at mene, at han ikke har niveauet til at starte for et hold med vores ambitioner og vi derfor bør have en bedre angriber til at presse AK/Festersen. Der ligger jeg nok også selv. Kæden hopper bare af for mig når det antydes, at han stort set ikke er papiret til hans kontrakt værd.

Han har helt klart mangler, men jeg tror også hans styrker (primært i feltet) bliver undervurderet. Hvis han bliver brugt i de rigtige kampe, på de rigtige tidspunkter og de andre formår at spille ham rigtigt, tror jeg godt han kan nå op på et pænt antal mål på en sæson.

Comment

Jeg så gerne at han starter inde i næste kamp, da det ville være åndssvagt at bænke en spiller der endelig er kommet i gang. AK har ikke desuden ikke set alt for skarp ud foran mål endnu

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                          Jeg så gerne at han starter inde i næste kamp, da det ville være åndssvagt at bænke en spiller der endelig er kommet i gang. AK har ikke desuden ikke set alt for skarp ud foran mål endnu
                          Hellere AK på banen end Festersen. AK har meget bedre end Festersen på resten af banen, og han kan bare nogle ting som skaber mere flow i spillet. Jeg håber på AK og TM på toppen. Så kan Festersen lige få en puster ovenpå hans lille skade.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Der har jo hersket en stående joke herinde om, hvor dårlig Thomas Mikkelsen er. Det har jeg længe synes er overdrevet og ikke helt fair.

Jeg forstår udmærket hvor det kommer fra, for jeg har selv tænkt mange af de samme tanker.

TM kom jo til på et tidspunkt, hvor holdet, og især offensiven, var meget svagt og intet fungerede. Vi var dobbelt så desperate efter forstærkninger som nu og F5 var rødglødende. Og hvad hentede vi så? En angriber fra 1. division som de færreste har hørt om. På en 4-årig kontrakt (den del er stadig hovedrystende).

Siden har han lidt stået som det lysende eksempel på hvor lavt OB var sunket og hvor inkompetent JH er (måske berettiget). På den måde har omstændighederne virkelig været i mod ham.

Han spillede da også nogle svage kampe, hvor han i hvert fald viste, at han ikke havde niveauet til at løfte holdet. Det er så også bare et krav som jeg ikke mener er fair at stille til en spiller som ham. Hvis han for ofte får bolden langt tilbage på banen og i det hele taget ikke spilles rigtigt, er det klart, at hans mindre gode teknik bliver udstillet.

Han havde ikke de bedste betingelser. Kort sagt fordi vi ikke formåede at spille os ordentligt frem på banen og lægge plads på modstanderne som hold. Vi havde ganske enkelt brug for, at vores angriber(e) skabte noget på egen hånd i en grad som TM næppe kommer til at kunne.

Jeg synes det er helt fair at kritisere indkøbet af TM eller at mene, at han ikke har niveauet til at starte for et hold med vores ambitioner og vi derfor bør have en bedre angriber til at presse AK/Festersen. Der ligger jeg nok også selv. Kæden hopper bare af for mig når det antydes, at han stort set ikke er papiret til hans kontrakt værd.

Han har helt klart mangler, men jeg tror også hans styrker (primært i feltet) bliver undervurderet. Hvis han bliver brugt i de rigtige kampe, på de rigtige tidspunkter og de andre formår at spille ham rigtigt, tror jeg godt han kan nå op på et pænt antal mål på en sæson.
                            Størstedelen af kritikken har ikke handlet om Mikkelsen personligt, og gør det stadig ikke.

4-årig kontrakt....

MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Størstedelen af kritikken har ikke handlet om Mikkelsen personligt, og gør det stadig ikke.

4-årig kontrakt....

MvH ChrisOB
                              Størstedelen af kritikken har handlet om Mikkelsens evner, og gør det stadig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                                Størstedelen af kritikken har handlet om Mikkelsens evner, og gør det stadig.
                                Og med rette. Det ændrer to mål i en kamp mod et forsvar med to 19-årige og en 18-årig, hvoraf de to af dem aldrig havde startet inde i en seniorkamp, ikke på.
                                Last edited by Sheed; 16-08-2016, 14:13.

Comment

Working...
                                X