Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Thomas Mikkelsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægfik lidt samme tanke.....men selv om de har været glade for mikkelsen så må de jo også kunne se at han næppe kan erstatte vibe 1:1 men vi har da lov at håbe
Så ville det godt nok være et fint angreb vi ville have : Zohore,Festersen,AK og Fall
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet kan han ikke nej. Men man kan jo håbe. Specielt hvis det gav plads til en ekstra angriber.. Måske Fall
Så ville det godt nok være et fint angreb vi ville have : Zohore,Festersen,AK og Fall
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægVi har fortsat også Lado, og medmindre både Mikkelsen og Lado bliver solgt, så tror jeg ikke vi skal regne med flere angribere til truppen. Synes i forvejen vi skal en del sæsoner tilbage for at have et ligeså slagkraftigt angreb, så er sådan set fint tilfreds med det vi har, specielt hvis vi får AK her i sommervinduet.
Til næste sæson ryger Lado ud og hvis Mikkelsen også er væk kunne det lugte af at man måske rykker en ung op fra u19 til angrebet
Comment
-
Når nu TM ikke var i truppen i søndags og sidder på Vejle stadion kom der automatisk lidt rygter frem.
Men lad os nu antage at TM bare ikke gad at tage turen over øresund med resten af holdet og bare var taget på stadion for at følge en gammel klub..
Er det i orden? Er der uskrevne regler om dette? For mig virker det hele underligt.
Jeg har en kontakt som ved en del, men han har desværre lukket i som en østers mht Thomas Mikkelsen. Han vil ikke engang kommentere det.
Så kan vurdere på det som man vil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNår nu TM ikke var i truppen i søndags og sidder på Vejle stadion kom der automatisk lidt rygter frem.
Men lad os nu antage at TM bare ikke gad at tage turen over øresund med resten af holdet og bare var taget på stadion for at følge en gammel klub..
Er det i orden? Er der uskrevne regler om dette? For mig virker det hele underligt.
Jeg har en kontakt som ved en del, men han har desværre lukket i som en østers mht Thomas Mikkelsen. Han vil ikke engang kommentere det.
Så kan vurdere på det som man vil"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Så røg sidste chance nok for at afskibbe TM til IFK
http://www.bold.dk/nyt/riku-riski-sk...ese-vibe-i-ifk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægGodt for alle parter. Men nu håber jeg ikke han kommer tilbage hertil med sin overoptimistiske tro på egne evner, når virkeligheden er, at han ikke er og bliver heller ikke god nok til at blive en profil på et Superligahold. (Med fare for at han bliver det i Vejle, fordi han passer ind bedre i mindre klubber)
MvH ChrisOB
Comment
Comment