Oprindeligt indsendt af D.Rolver
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Thomas Mikkelsen
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægda han blev hentet ind stod vi i akut mangel på angribere - jeg havde en ide om han var tiltænkt pladsen som formentlig 4. angriber, altså en billig "late-bloomer" talent løsning til at fylde de yderst pladser.....det havde givet mening i min verden. Så gav man ham 4 årig kontrakt! Allerede der begyndte det at se temmeligt underligt ud - og da det eneste der ellers blev bragt ind var Lado så gik det jo helt i kage.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægda han blev hentet ind stod vi i akut mangel på angribere - jeg havde en ide om han var tiltænkt pladsen som formentlig 4. angriber, altså en billig "late-bloomer" talent løsning til at fylde de yderst pladser.....det havde givet mening i min verden. Så gav man ham 4 årig kontrakt! Allerede der begyndte det at se temmeligt underligt ud - og da det eneste der ellers blev bragt ind var Lado så gik det jo helt i kage.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTil 2 mio. kan han hverken kaldes billig og var nok heller ikke tiltænkt at skulle være 4. angriber, når man tænker på vores økonomiske situation. Ligner desværre endnu et panikslagent fejlkøb fra JH.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg... og mod Helsingør, Næstved, og Roskilde...
Desværre uden at gøre sig bemærket...
Comment
Comment