Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af D.Rolver Se indlæg
    Så bliver det spændende at se om det åbner op for AK eller om man også vil have Lado væk inden. Ikke at vi mangler ham Festersen klarer den fint pt. men det ville dog være fantastisk, hvis AK og ham kunne presse hinanden til at præstere endnu bedre.

Med hensyn til Thomas håber jeg heller ikke han kommer tilbage. Har aldrig kunnet se, hvad vi skulle med ham selvom han faktisk har spillet ok i enkelte kampe. Superligaspiller bliver han dog nok ikke
    da han blev hentet ind stod vi i akut mangel på angribere - jeg havde en ide om han var tiltænkt pladsen som formentlig 4. angriber, altså en billig "late-bloomer" talent løsning til at fylde de yderst pladser.....det havde givet mening i min verden. Så gav man ham 4 årig kontrakt! Allerede der begyndte det at se temmeligt underligt ud - og da det eneste der ellers blev bragt ind var Lado så gik det jo helt i kage.

Comment

Jeg tror, AK trækker den stribede over hovedet i dette vindue...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        da han blev hentet ind stod vi i akut mangel på angribere - jeg havde en ide om han var tiltænkt pladsen som formentlig 4. angriber, altså en billig "late-bloomer" talent løsning til at fylde de yderst pladser.....det havde givet mening i min verden. Så gav man ham 4 årig kontrakt! Allerede der begyndte det at se temmeligt underligt ud - og da det eneste der ellers blev bragt ind var Lado så gik det jo helt i kage.
        Det har nok været tanken, men jeg så hellere at man havde brugt pladsen til et talent i stedet for. Som jeg ser det har han aldrig haft potentiale til Superligaen. Man kunne selvfølgelig håbe at han på magisk vis fandt en måde at banke kasser ind på, men igen det er utopisk. En 4-årig kontrakt gnider bare mere salt i såret.

Comment

Det lyder godt, men dog ærgerligt det kun blev en udlejning...

JHs mange ord sidste sommer udkommer snart som tegneserie...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Til 2 mio. kan han hverken kaldes billig og var nok heller ikke tiltænkt at skulle være 4. angriber, når man tænker på vores økonomiske situation. Ligner desværre endnu et panikslagent fejlkøb fra JH.

Comment

Thomas Mikkelsen spiller spydspids for Vejle mod Lyngby, på TV3sport 1 lige nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Til 2 mio. kan han hverken kaldes billig og var nok heller ikke tiltænkt at skulle være 4. angriber, når man tænker på vores økonomiske situation. Ligner desværre endnu et panikslagent fejlkøb fra JH.
                2 mill. det tal bliver da større og større når der bliver skrevet om det.....lidt ligesom CNK og Diarras lønninger som førharværet snakket op til 90000+ det løse
                Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Thomas Mikkelsen spiller spydspids for Vejle mod Lyngby, på TV3sport 1 lige nu.
                  han var også i aktion mod Hobronx i "pokalen"
                  Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

... og mod Helsingør, Næstved, og Roskilde...

Desværre uden at gøre sig bemærket...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      ... og mod Helsingør, Næstved, og Roskilde...

Desværre uden at gøre sig bemærket...
                      Nej, han får godt nok ikke meget hjælp af sine holdkammerater - Lyngby er klart bedst - men han bliver nok aldrig andet end maksimalt 4. valg i en klub som OB.

Comment

TM brænder stor chance, da han får en centring i fødderne og har god tid, men mister balancen..

Comment

Syntes godt nok at han er ringe

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Syntes godt nok at han er ringe
                            Ja, han ser sgu ikke for skarp ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Ja, han ser sgu ikke for skarp ud.
                              Manden kan jo ikke tæmme en bold

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Manden kan jo ikke tæmme en bold
                                Han er heller ikke god foran en mikrofon og et kamera.

Comment

Working...
                                X