Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    de skal være meget velkomne....men nu lidt sjovt - han kan ikke bruges på et dansk bundhold.....og får trods alt rimeligt med spilletid på et svensk top hold. Er der noget vi overser - eller er der bare stor forskel på niveauet de to ligaer imellem?
    Tror nu nok de er bedre end os. Men det er jo heller ikke sådan at han "Rocker deres verden" der oppe..
    han har kun scoret 1 mål. Vi må håbe at de forsøger at holde på truppen når det jo går så godt..
    kunne jo også tænkes at de forhandler om noget køb/forlænget leje i disse dage

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      de skal være meget velkomne....men nu lidt sjovt - han kan ikke bruges på et dansk bundhold.....og får trods alt rimeligt med spilletid på et svensk top hold. Er der noget vi overser - eller er der bare stor forskel på niveauet de to ligaer imellem?
      Tror svenskerne har en underlige definition af "rimelig" spilletid.

I de 11 kampe Thomas Mikkelsen nåede at spille for os, før han skiftede, fik han sammenlagt 642 minutters spilletid. (Startede inde i de 7 af dem og spillede 90 minutter 4 gange/1 mål) Det svarer til et gennemsnit på ca 58 minutter.

I Sverige har han fået spilletid i 8 Allsvenskan kampe (0 mål) og i én pokalkamp (1 mål) I de 8 Allsvenskan kampe har han fået sammenlagt 226 minutter. Det svarer til et gennemsnit på ca. 28 minutter. 1 gang har han startet inde, og ikke én gang har han spillet 90 minutter.

Indtil i aften, hvor han blev skiftet ind efter 63 minutter, der havde han ikke fået ét eneste minuts spilletid i de foregående 3 kampe; og i de 4 kampe, der gik forud for de 3 kampe, der fik han sammenlagt 24 minutters spilletid.

Han spillede 90 minutter i en træningskamp, hvor han scorede et mål, men i officielle kampe er det, ligesom i OB, kun blevet til ét mål, og endda gennemsnitligt halvt så meget spilletid, som han fik i OB.

9 kampe for IFK - 11 kampe for OB; halvt så meget spilletid. (Og kun én startplads, mod 7 i OB; hvoraf 4 af dem 90 minutter; INGEN i Sverige)

Så hvordan det skal kunne betegnes som "rimelig spilletid" har jeg meget svært ved at se.

De må hjertens gerne tage ham. Han er og bliver middelmådig. (Nu også statistisk bevist)

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        En lille dåse ovre øst fra kan sagtens gå an...
        Tatiana?

MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Tror svenskerne har en underlige definition af "rimelig" spilletid.

I de 11 kampe Thomas Mikkelsen nåede at spille for os, før han skiftede, fik han sammenlagt 642 minutters spilletid. (Startede inde i de 7 af dem og spillede 90 minutter 4 gange/1 mål) Det svarer til et gennemsnit på ca 58 minutter.

I Sverige har han fået spilletid i 8 Allsvenskan kampe (0 mål) og i én pokalkamp (1 mål) I de 8 Allsvenskan kampe har han fået sammenlagt 226 minutter. Det svarer til et gennemsnit på ca. 28 minutter. 1 gang har han startet inde, og ikke én gang har han spillet 90 minutter.

Indtil i aften, hvor han blev skiftet ind efter 63 minutter, der havde han ikke fået ét eneste minuts spilletid i de foregående 3 kampe; og i de 4 kampe, der gik forud for de 3 kampe, der fik han sammenlagt 24 minutters spilletid.

Han spillede 90 minutter i en træningskamp, hvor han scorede et mål, men i officielle kampe er det, ligesom i OB, kun blevet til ét mål, og endda gennemsnitligt halvt så meget spilletid, som han fik i OB.

9 kampe for IFK - 11 kampe for OB; halvt så meget spilletid. (Og kun én startplads, mod 7 i OB; hvoraf 4 af dem 90 minutter; INGEN i Sverige)

Så hvordan det skal kunne betegnes som "rimelig spilletid" har jeg meget svært ved at se.

De må hjertens gerne tage ham. Han er og bliver middelmådig. (Nu også statistisk bevist)

MvH ChrisOB
          fik han alligevel så (relativt) meget spilletid ved os - beviser jo også bare hvor dårligt besat vi var i angrebet.....

Og når jeg skriver han har fået "rimeligt" med spilletid så skal det nok ses ud fra at jeg regnede med han skiftede en bænk ud med en anden. Fattede ikke hvad de ville med ham og kunne slet ikke se han skulle få tid på banen.

- Det har han trods alt fået.....hvis det er nok til de vil signe ham, så håber jeg inderligt ikke at JH vil stille sig i vejen ;)

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            At Lado smutter til sommer vil nok være i alles interesse
            vil jo kræve en klub vil købe/overtage , ellers hedder det af med penge igen for et fejlkøb af JH og dermed udligner han Poul Makværk så der står 2-2 i den disciplin .
            Last edited by Magge; 05-06-2015, 08:02.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              vil jo kræve en klub vil købe/overtage , ellers hedder det af med penge igen for et fejlkøb af JH og dermed udligner han Poul Makværk så der står 2-2 i den disciplin .
              som det ser ud nu har du ret, jeg er dog stadig sikker på at Lado kunne have været en succes hvis det havde lykkedes for TB at gennemføre den boldbesiddende spillestil som Lado er købt til. Uden at kende statistikkerne er min fornemmelse at vi havde væsentlig flere indlæg i feltet i gennemsnit pr. kamp dengang, end nu. Jeg opfatter det som at Lado er kommet i klemme mellem en ændret spillestil, dels af TB og i særdeleshed af Ove, det er træls for ham og OB, at TB ikke magtede at gennemføre sit forehavende.
              Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                som det ser ud nu har du ret, jeg er dog stadig sikker på at Lado kunne have været en succes hvis det havde lykkedes for TB at gennemføre den boldbesiddende spillestil som Lado er købt til. Uden at kende statistikkerne er min fornemmelse at vi havde væsentlig flere indlæg i feltet i gennemsnit pr. kamp dengang, end nu. Jeg opfatter det som at Lado er kommet i klemme mellem en ændret spillestil, dels af TB og i særdeleshed af Ove, det er træls for ham og OB, at TB ikke magtede at gennemføre sit forehavende.
                Kan Lado måske have en fremtid under KN som har en mere offensiv stil, hvis han ikke forsvinder i vinduet? Bliver spændende at se!

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                  Kan Lado måske have en fremtid under KN som har en mere offensiv stil, hvis han ikke forsvinder i vinduet? Bliver spændende at se!
                  muligvis som overgangsløsning, men min fornemmelse siger mig at han selv gerne vil videre. Jeg tror nu heller ikke at Lado er født til KN spillestil med meget bevægelige spillere, men tiden vil vise det og han må vel bare kæmpe med alt hvad han har at kæmpe med
                  Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                    Kan huske, at der var en herinde, der til en OB-træning havde talt med Lado's agent. Denne havde givet udtryk for (såvidt jeg husker), at Lado var en type, der havde meget brug for tillid og tryghed, for at kunne yde sit maksimale. Set i det lys, må han være meget langt fra at kunne yde sit max. Om der kan rettes op på dette under KN, skal jeg ikke udtale mig om, men det ville da være fantastisk hvis der kunne. Og andre klubber står jo nok heller ikke i kø for at købe ham.....
                    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Tatiana?

MvT
                      Olga Jegskalgidigskaljeg
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Scorede IFKs mål i deres 1-0 sejr i dag. På oplæg fra Lasse Vibe.

Comment

Så køb dog den mand IFK

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Så køb dog den mand IFK
                            Yes for en 15-20 mil please.....
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                Synes 15-20 mil. er en fair pris... Han er jo tydeligvis varm lige pt. og udstyret med en laaaaang kontrakt...
                                De må punge ud!!!
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X