Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Skal nok fungere fint som 3-4. angriber
    Heller ikke mere
    Jo det bliver nok det for ham. Men til en start er det ok med ham, Greve og Lado ved siden af Zohore. Så må vi se om der kommer noget ind senere inden vinduet lukker.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Jo det bliver nok det for ham. Men til en start er det ok med ham, Greve og Lado ved siden af Zohore. Så må vi se om der kommer noget ind senere inden vinduet lukker.
      Ja det lyder ikke som om at der er noget lige på trapperne desværre. Vi må håbe at Desler snart er klar igen.
      Ville være skidt hvis vi skulle have en opstart uden vores 1. Målmand, Desler, Falk samt 2 af de bedste sidste sæson Høegh og Spelmann..
      Mon dog ikke at Falk får en god ferie og først træder til måske en uges tid før SL start

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja det lyder ikke som om at der er noget lige på trapperne desværre. Vi må håbe at Desler snart er klar igen.
        Ville være skidt hvis vi skulle have en opstart uden vores 1. Målmand, Desler, Falk samt 2 af de bedste sidste sæson Høegh og Spelmann..
        Mon dog ikke at Falk får en god ferie og først træder til måske en uges tid før SL start
        Jo Falk skal have ferie... Tror ikke vi skal være så nervøse for at sætte Falkesgaard på kassen. Men der kommer en målmand til. Det kan der ikke være den store tvivl om. Desler fik vidst "kun" et vrid.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Jo Falk skal have ferie... Tror ikke vi skal være så nervøse for at sætte Falkesgaard på kassen. Men der kommer en målmand til. Det kan der ikke være den store tvivl om. Desler fik vidst "kun" et vrid.
          Okay. Er bare lidt bekymret over at vi pt er pænt svækket ift sidste sæson hvor vi knap og nap reddede røven..
          Ikke at jeg tror vi rykker ned men vi behøver bestemt ikke en start som sidste år

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Okay. Er bare lidt bekymret over at vi pt er pænt svækket ift sidste sæson hvor vi knap og nap reddede røven..
            Ikke at jeg tror vi rykker ned men vi behøver bestemt ikke en start som sidste år
            Tror heller ikke at vi får en start som i sidste sæson. KN har også sagt at han er rolig ved denne trup. Men det er da klart at vi kan forbedre os og det håber jeg da også at vi gør, hvis den rigtige spiller byder sig. Men det skal ikke blive sådan at talentfulde unge med en fremtid ender uden spilletid.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Tror heller ikke at vi får en start som i sidste sæson. KN har også sagt at han er rolig ved denne trup. Men det er da klart at vi kan forbedre os og det håber jeg da også at vi gør, hvis den rigtige spiller byder sig. Men det skal ikke blive sådan at talentfulde unge med en fremtid ender uden spilletid.
              Bestemt ikke. Det siger KN også. Men tror godt at JJT bedre kunne acceptere hvis han stod bag fx Niki Zimling i køen og ikke en afdanket svensker..
              Vi skal bruge profiler fra nu af. Kvalitet og erfaring

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Tror heller ikke at vi får en start som i sidste sæson. KN har også sagt at han er rolig ved denne trup. Men det er da klart at vi kan forbedre os og det håber jeg da også at vi gør, hvis den rigtige spiller byder sig. Men det skal ikke blive sådan at talentfulde unge med en fremtid ender uden spilletid.
                det er der næppe nogen der ønsker - men de skal helst heller ikke knække sammen under presset. Men et par erfarne typer - gerne med noget lederegenskab ville sgu være fint.

                Og så skal JH gerne holde sig fra ringvrag som traore....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Okay. Er bare lidt bekymret over at vi pt er pænt svækket ift sidste sæson hvor vi knap og nap reddede røven..
                  Ikke at jeg tror vi rykker ned men vi behøver bestemt ikke en start som sidste år
                  Hvis vi sammenligner med det hold der startede sæsonen sidste år så er vi forstærket på hb og i angrebet men voldsomt svækket i centerforsvaret , svækket på cm og enormt forstærket på trænerbænken . Lettere svækket i målet .

                  vi har stadig store mangler i truppen især defensiv cm hvor HJ og Azer ikke er gode nok og JJT er lidt for grøn til at bære alt ansvaret . Og så har jeg svært ved at se det farlige i nogle af vores angribere . Og så anser jeg ikke Falkesgaard som 1. keeper .

                  Jeg syntes vi mangler en stærk 6'er , en god og målfarlig angriber og en målmand som minimum .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Hvis vi sammenligner med det hold der startede sæsonen sidste år så er vi forstærket på hb og i angrebet men voldsomt svækket i centerforsvaret , svækket på cm og enormt forstærket på trænerbænken . Lettere svækket i målet .

                    vi har stadig store mangler i truppen især defensiv cm hvor HJ og Azer ikke er gode nok og JJT er lidt for grøn til at bære alt ansvaret . Og så har jeg svært ved at se det farlige i nogle af vores angribere . Og så anser jeg ikke Falkesgaard som 1. keeper .

                    Jeg syntes vi mangler en stærk 6'er , en god og målfarlig angriber og en målmand som minimum .
                    Overhørte en samtale i mellem Falkesgaard og Lars høgh i dag til træning, hvor Lars fortalte at momo er ob's mest undervurderet spiller... måske får kent også øjnene op for det og prøver ham af som 6'er som han blev købt ind til... han var trods alt anfører for PSG u21 hold...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                      O... hvor Lars fortalte at momo er ob's mest undervurderet spiller... ...
                      Jeg ved at mange herinde er meget uenige, men de ord har jeg dælme sagt mange gange. Jeg er helt sikker på at han har masser at byde på, men det er ikke let når han oftest bliver brugt forkert - og det er når han altså overhovedet bliver brugt. Håber virkelig vi kan få spillet ham lidt ind i truppen igen, især nu hvor forstærkningerne lader vente på sig, og vi kun har overflod af "nedrykkende breddespillere".

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                        Overhørte en samtale i mellem Falkesgaard og Lars høgh i dag til træning, hvor Lars fortalte at momo er ob's mest undervurderet spiller... måske får kent også øjnene op for det og prøver ham af som 6'er som han blev købt ind til... han var trods alt anfører for PSG u21 hold...
                        Præcis. Jeg har snakket med momo en del gange efterhånden og han har ALDRIG givet udtryk for at han ikke følte sig tilpas eller noget. Han kæmper bare på uden at sige noget. Hvis man er gammel anfører på PSG ungdomshold - då vil jeg fandme også mene at der er nok kvalitet i drengen til at spille suppebold på højere niveau.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Præcis. Jeg har snakket med momo en del gange efterhånden og han har ALDRIG givet udtryk for at han ikke følte sig tilpas eller noget. Han kæmper bare på uden at sige noget. Hvis man er gammel anfører på PSG ungdomshold - då vil jeg fandme også mene at der er nok kvalitet i drengen til at spille suppebold på højere niveau.
                          Kan han også godt.

                          Jeg så ham i hans første træningskamp på atletikken (mod AGF måske!), der gjorde han det fint som 6´er. Han har et formidabelt (ja, okay), han har et rigtigt godt første touch på bolden og et rigtigt fint overblik. Han har så en gang imellem en kikset aflevering fordi han ligger sit spil op på højt niveau. Køber vi ikke en ny def. midt, så ser jeg gerne Momo få chancen i startopstillingen.

                          Tror problemet er at han ikke kommunikerer så højt og så godt. Det er vigtigt på den plads.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Kan han også godt.

                            Jeg så ham i hans første træningskamp på atletikken (mod AGF måske!), der gjorde han det fint som 6´er. Han har et formidabelt (ja, okay), han har et rigtigt godt første touch på bolden og et rigtigt fint overblik. Han har så en gang imellem en kikset aflevering fordi han ligger sit spil op på højt niveau. Køber vi ikke en ny def. midt, så ser jeg gerne Momo få chancen i startopstillingen.

                            Tror problemet er at han ikke kommunikerer så højt og så godt. Det er vigtigt på den plads.
                            I 2012 da han ankom til klubben kunne han kun fransk, og kom ikke i "spil" til pladsen på midten pga. hans manglede sprogkundskaber. Nu er der snart gået tre år, gad vide om det ikke er blevet bedre?

                            P.S
                            Er kæmpe fan af Momo pga hans afslappet spillestil, og ydermere har han ALDRIG kæftet op om noget som helst, men hvis han ikke kan sproget, er det nok også svært

                            Comment


                              Lader til, at 'Momo' har hi-jacket TM's tråd
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                                ...ydermere har han ALDRIG kæftet op om noget som helst, men hvis han ikke kan sproget, er det nok også svært

                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X