Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så er der jo lige plads til Fall/AK også
    ja en af dem - skal vi have dem begge skal Lado vel også afhændes

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      ja en af dem - skal vi have dem begge skal Lado vel også afhændes
      Ja bare gerne en af dem. Begge er nok urealistisk

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja bare gerne en af dem. Begge er nok urealistisk
        altså det er jo silly season - så hvorfor ikke bare drømme....ikke meget andet at give sig til lige nu ;)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Det ville være et stort plus, hvis det kunne lykkedes Jesper Hansen at få solgt Mikkelsen og Kryger men også en venstre back, og måske endda lejet Radza ud.

          Jesper Hansen har godt nok mange muligheder for at vise sine evner
          Jeg syntes ikke det er at vise evner hvis JH sælger/forærer TM , Kryger , TM eller Lado . Så er det en erkendelse af egne åbenlyse fejl , ligesom det var da han hurtigt måtte skille sig af med COB .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja bare gerne en af dem. Begge er nok urealistisk
            Hvis Festersen er tiltænkt en plads som angriber, så kan jeg heller ikke se hvad vi skulle med Zohore, Festersen, AKJ og Fall til de to pladser i front.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Jeg syntes ikke det er at vise evner hvis JH sælger/forærer TM , Kryger , TM eller Lado . Så er det en erkendelse af egne åbenlyse fejl , ligesom det var da han hurtigt måtte skille sig af med COB .
              næ.....men når nu fejlen er begået - var det så ikke bedre at erkende den og prøve at rette bare en smule op på det?

              Frem for stædigt at holde fast - især hvis man har erkendt at hey - det kommer sgutte til at fungere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Hvis Festersen er tiltænkt en plads som angriber, så kan jeg heller ikke se hvad vi skulle med Zohore, Festersen, AKJ og Fall til de to pladser i front.
                Der vil helt sikkert blive kamp om pladserne

                Comment


                  TM taler sig selv op igen

                  http://www.bold.dk/nyt/thomas-m-tilb...-bedre-spiller

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det er godt, hvis han er blevet bedre, men om han er også blevet god nok?
                    Kan ikke se meget spilletid for ham med den konkurrence han har nu.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Det er godt, hvis han er blevet bedre, men om han er også blevet god nok?
                      Kan ikke se meget spilletid for ham med den konkurrence han har nu.
                      Det bliver ikke meget nej. Men ser da ud til at han står foran Lado i køen hvis man tager udgangspunkt i NF kampen.
                      Vi skal bruge 4-5 angribere incl Greve så en af dem skal væk. Hvem af dem er mig snart lige meget

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det bliver ikke meget nej. Men ser da ud til at han står foran Lado i køen hvis man tager udgangspunkt i NF kampen.
                        Vi skal bruge 4-5 angribere incl Greve så en af dem skal væk. Hvem af dem er mig snart lige meget
                        Enig. Begge var ikke overbevisende hidtil. For Lado taler sandsynligvis hans erfaring, forTM hans engagement/løbevillghed. I sidste end er det måske blot et spørgsmål, hvem man kan sælge bedre.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Enig. Begge var ikke overbevisende hidtil. For Lado taler sandsynligvis hans erfaring, forTM hans engagement/løbevillghed. I sidste end er det måske blot et spørgsmål, hvem man kan sælge bedre.
                          Jeg tror du har helt ret. Kommer der et bud på enten Mikkelsen eller Lado, så ryger de afsted lige meget hvem af dem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det bliver ikke meget nej. Men ser da ud til at han står foran Lado i køen hvis man tager udgangspunkt i NF kampen.
                            Vi skal bruge 4-5 angribere incl Greve så en af dem skal væk. Hvem af dem er mig snart lige meget
                            Den der tror mest på Mikkelsen er Mikkelsen selv og det er vel egentlig ikke så dumt.

                            Problemet er at han ganske enkelt ikke har kvaliteterne ... han MÅ blive solgt eller få ophævet kontrakten.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Ser ikke ud til at TM ryger til IFK

                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...dansk-angriber

                              Comment


                                Kan sådan et salg åbne op for TM til IFK igen?

                                http://www.bold.dk/nyt/avis-vibe-aktuel-i-tysk-storklub

                                Comment

                                Working...
                                X