Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
    Der er formentlig tale om de meget unge spillere. Altså EPJ, Anders Thomsen, Mathias Greve, Mads Raben eller sådan noget. Tvivler stærkt på, der ryger en, der er tæt på holdet (startoptilling+bænk)
    Er ham der Bodul ikke en meget ung mand?

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Jeg føler mig rimelig sikker på at Greve er den ene og den anden kunne meget vel være anders thomsen eller sågar Jens Jakob?

      Har intet at have det i, men i min verden ville det give mest mening med dem :)

      Comment


        Haderslev laver aftale med en hollandsk hb som var til prøvetræning sidste uge. Jeg tror KL er på vej ud af lågen og mon ikke vi napper Hallgrimur i dag
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Haderslev laver aftale med en hollandsk hb som var til prøvetræning sidste uge. Jeg tror KL er på vej ud af lågen og mon ikke vi napper Hallgrimur i dag
          Ikke i følge SDJ sportschef. Han sagde at der 100% ikke skete noget..
          Hvis KL ryger bliver det 100% et salg

          jeg gætter på Greve og EPJ bliver lejet ud

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ikke i følge SDJ sportschef. Han sagde at der 100% ikke skete noget..
            Hvis KL ryger bliver det 100% et salg

            jeg gætter på Greve og EPJ bliver lejet ud
            Jeg tror Radza er en af dem der lejes ud. Han skal ud og have spilletid hvis han skal tage over i næste sæson.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ikke i følge SDJ sportschef. Han sagde at der 100% ikke skete noget..
              Hvis KL ryger bliver det 100% et salg

              jeg gætter på Greve og EPJ bliver lejet ud
              det står på bold.dk at han er på for at skrive under på en aftale med Ha'erslev og der citeres Haysen for at det sker

              Og nu har jeg også læst det andet link, ikke meget der tyder på at Hallgrimur kommer mere
              Last edited by manner; 01-09-2014, 14:42.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Jeg tror Radza er en af dem der lejes ud. Han skal ud og have spilletid hvis han skal tage over i næste sæson.
                Er det tilfældet han skal overtage, hvilket jeg ikke kan forestille mig, så er der ingen tvivl om at eneste prioritet nu er spilletid...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Jeg tror Radza er en af dem der lejes ud. Han skal ud og have spilletid hvis han skal tage over i næste sæson.
                  det kan jeg heller ikke rigtigt se for mig - der bør vel være 3 keepere i truppen - vi så i går hvor hurtigt det kan ændre sig, lige pludselig er det emil der står, og så skal der være en backup til ham....

                  Comment


                    Tror måske det er Lucas Jensen... Greve er også et godt bud.

                    Comment


                      Hobro er ved at sikre sig en forsvarsspiller, som også kan spille på midtbanen, og vi er ved at sende to unge afsted på lejeaftaler.
                      Kan det mon være Momo, Kasper Larsen eller Jacob Barrett?
                      Lykken er at se Brøndby fejle.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                        Tror måske det er Lucas Jensen... Greve er også et godt bud.
                        100% ikke Lucas Jensen. Nægter jeg at tro på når han kun lige er kommet..
                        han må klø på og få noget spilletid

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                          Hobro er ved at sikre sig en forsvarsspiller, som også kan spille på midtbanen, og vi er ved at sende to unge afsted på lejeaftaler.
                          Kan det mon være Momo, Kasper Larsen eller Jacob Barrett?
                          Tvivler-nægter jeg at tro på-no way når han hele tiden er skadet

                          Comment


                            Det bliver ikke Raben der bliver udlejet. Han er korsbåndskadet desværre

                            http://www.ob.dk/artikel/sejren-udeblev-for-u19.aspx

                            Comment


                              Er det fuldstændig totalt udelukket at der kommer en tilgang? Håber der kommer lidt at glæde sig over. Det er en mangelvare for OB fans for tiden.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                                Er det fuldstændig totalt udelukket at der kommer en tilgang? Håber der kommer lidt at glæde sig over. Det er en mangelvare for OB fans for tiden.
                                Det kan vel aldrig udelukkes. Sidste år signede vi jo også DD og Mos i de sidste timer selvom vi stort set havde lukket vinduet..

                                Comment

                                Working...
                                X