Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af noaditlev Se indlæg
    Jeg synes det virker fuldstændigt sindssygt! Hvad fanden vil han tilbage til det galehus for? Jeg fatter minus af det? Vent dog 4-5 år. Men så er han jo også sikret sin plads på landsholdet når han kommer til Olsens hjerte klub.... Halleluja... Cirkus Brøndby får hvad de vil have!
    Aner jeg en smule misundelse der?

    Hvis Brøndby lander Agger til den pris, er det det største kup i dansk fodbold nogensinde. "...får hvad de vil have!" - tja, hvis man ikke giver det et forsøg, så får man i hvert fald ingenting. Og mht. at Agger måske gerne vil spille for Bif....tja, det er jo "hans" klub - ganske som de fleste af os vel gerne ser fx. Christian Eriksen i den stribede trøje, når han engang har fået nok udland...
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Vil sgu mene st Agger ingn ambitioner mere har så. Vil ds bestemt mene han stadig har niveauet til en chl klub

      Comment


        Fx Helveg vendte tilbage til OB på det rigtige tidspunkt. Agger har da mindst 2år tilbage i sig til en chl klub

        Comment


          Synes sgu´ det er sejt af Agger hvis han vender hjem nu. Jeg ved godt han har tjent kassen, men kan godt lide der stadig er nogen, der vælger lidt med hjertet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Synes sgu´ det er sejt af Agger hvis han vender hjem nu. Jeg ved godt han har tjent kassen, men kan godt lide der stadig er nogen, der vælger lidt med hjertet.
            Bif bliver gode men tror stadig ikke de er gode nok til mesterskabet

            Comment


              Men Brøndby er jo helt i skoven. De køber ikke de spillere de har brug for, men dem der lige dukker op, de bruger million på million på million alt imens de præsterer et halvårsregnskab på -150 mio.

              Læg mærke til at Brøndby "under nogle forudsætninger" fastholder forventningen til helårsregnskabet på -160-170 mio. Altså, hvem fanden tror på det? De kommer jo ud med minimum 250 mio. i underskud og på et eller andet tidspunkt er deres suggardaddy væk og så er de endnu en gang på falittens rand.

              Comment


                tja var det ikke også det der skete sidst de var tæt på konkurs, ja self med stadion, men pga dyre lønninger?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Men Brøndby er jo helt i skoven. De køber ikke de spillere de har brug for, men dem der lige dukker op, de bruger million på million på million alt imens de præsterer et halvårsregnskab på -150 mio.

                  Læg mærke til at Brøndby "under nogle forudsætninger" fastholder forventningen til helårsregnskabet på -160-170 mio. Altså, hvem fanden tror på det? De kommer jo ud med minimum 250 mio. i underskud og på et eller andet tidspunkt er deres suggardaddy væk og så er de endnu en gang på falittens rand.
                  jamen så lad dem da endelig handle så meget ind....før eller siden må det da gå galt

                  Comment


                    Sgu ikke meget transfer buzz omkring OB

                    Godt eller skidt?

                    Comment


                      Meget kan man sige om Brøndby, men hvis Agger vender hjem til dem, så er det altså et scoop af rang. Han stadigvæk en rigtig god fodboldspiller og at han vælger med hjertet, kan man da kun have fuld respekt for.

                      Comment


                        http://forum.ob.dk/showthread.php?67-Cirkus-Bronby

                        vil i ikke være søde at flytte BIF diskussionen herover, gider ikke at høre om deres transfers, da jeg hellere vil høre om OB rygter i OB rygtetråden, hvis der overhovedet sker mere.

                        Comment


                          Spændende for ligaen. Nu må det være vores tur til at få en af vores mæcener til at lægge en dollar eller to i handsken på Lindegaard

                          Comment


                            Vi har jo ikke lige 25-30 millioner at smide efter en spiller. Og især ikke en forsvarsspiller...
                            Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                              Vi har jo ikke lige 25-30 millioner at smide efter en spiller. Og især ikke en forsvarsspiller...
                              Vi har heller ikke 50 års dag til at kunne modtage "gave"

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                http://forum.ob.dk/showthread.php?67-Cirkus-Bronby

                                vil i ikke være søde at flytte BIF diskussionen herover, gider ikke at høre om deres transfers, da jeg hellere vil høre om OB rygter i OB rygtetråden, hvis der overhovedet sker mere.
                                Bumper lige den her - Agger er naturligvis en stor nyhed, men vel ikke i vores egen rygtetråd så tæt på vinduets udløb.

                                Comment

                                Working...
                                X