Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nej stop det akharraz snak. Han skal da virkelig ud og spille mange gode kampe for gf'erne før han bliver taget til nåde igen.
    Marcus P er da dagens gode nyhed, troede han var tabt til molde. Nu lukker de vinduet. Jeg synes han skulle komme forbi og tage en snak med JH.
    Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

    Comment


      Så længe den fuckfinger bare ikke var ment som en farvel hilsen...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
        Det tror jeg sgu heller ikke. Det ville være et voldsomt sats.
        mon ikke Osama har savet den gren over han sidder på, jeg kan ikke se ham fortsætte i DK. Det er jo ikke første gang han dummer sig i Århus. Han er om muligt mere individualist end EL
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
          Nej stop det akharraz snak. Han skal da virkelig ud og spille mange gode kampe for gf'erne før han bliver taget til nåde igen.
          Marcus P er da dagens gode nyhed, troede han var tabt til molde. Nu lukker de vinduet. Jeg synes han skulle komme forbi og tage en snak med JH.
          Enig angående Marcus P.

          Hvor realistisk det er, ved jeg ikke, men så længe han ikke har skrevet med andre, kan han da udfylde lidt af det daglige transfer-fix.

          Comment


            Marcus skal til Brann.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
              Marcus skal til Brann.
              Øv

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                Marcus skal til Brann.
                Du må også sove godt...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Du må også sove godt...
                  Komsi hentyder nok til dette http://www.bold.dk/nyt/brann-kaprer-marcus-pedersen

                  Han er gone.

                  Comment


                    Hvis jeg var akharraz, og AGF fans havde råbt perker, Osama bin Laden, skrid hjem dit sorte svin og det som er meget værre til mig gennem en kamp (som tilfældet nu en gang er), så havde jeg fandme også givet den fingeren.

                    Hvis han kom til OB, og han fik samme behandling, så håber jeg stadig at han giver os fingeren. Spillere skal kæmpe og være loyale, men det giver ikke fans frikort til at opføre sig, som AGF fans.

                    Kunne egentlig godt se ham i OB, især nu hvor EL ikke vil score mål. Og han vil hjælpe OB med at skabe mere fremadrettet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Komsi hentyder nok til dette http://www.bold.dk/nyt/brann-kaprer-marcus-pedersen

                      Han er gone.
                      Det gør han temmelig sikkert, ærgerlig en at gå i seng på...
                      Ved ikke om vi havde råd, men man kunne altid have håbet lidt, det var nok den øverst mulige hylde...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                        Hvis jeg var akharraz, og AGF fans havde råbt perker, Osama bin Laden, skrid hjem dit sorte svin og det som er meget værre til mig gennem en kamp (som tilfældet nu en gang er), så havde jeg fandme også givet den fingeren.

                        Hvis han kom til OB, og han fik samme behandling, så håber jeg stadig at han giver os fingeren. Spillere skal kæmpe og være loyale, men det giver ikke fans frikort til at opføre sig, som AGF fans.

                        Kunne egentlig godt se ham i OB, især nu hvor EL ikke vil score mål. Og han vil hjælpe OB med at skabe mere fremadrettet.
                        Skete det?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          "Hvis jeg var akharraz, og AGF fans havde råbt perker, Osama bin Laden, skrid hjem dit sorte svin og det som er meget værre til mig gennem en kamp (som tilfældet nu en gang er), så havde jeg fandme også givet den fingeren.

                          Hvis han kom til OB, og han fik samme behandling, så håber jeg stadig at han giver os fingeren. Spillere skal kæmpe og være loyale, men det giver ikke fans frikort til at opføre sig, som AGF fans."

                          Hvis det her er sandt, så er det vel et ret godt eksempel på, at det er smart lige at undersøge sagen først :).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Komsi hentyder nok til dette http://www.bold.dk/nyt/brann-kaprer-marcus-pedersen

                            Han er gone.
                            øvøv
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              øvøv
                              Hmm.. Nu begynder det jo at blive sådan lidt... Hvem fanden vil vi så hente?

                              Comment


                                Er Osama Akharraz ikke den eneste, der præsterede bare nogenlunde for AGF i suppen sidste sæson?

                                Comment

                                Working...
                                X