Oprindeligt indsendt af Coach
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: BIF - OB
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af bettet Se indlægDet kan være de vil lave en bytter? Frank for Troels, snakketøjet for talenttræneren.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Efterhånden ville man nærmest ønske sig vi havde samme handlekraft i OB, hvis rygtet taler sandt og Frank er på vej ud. Jeg tror dog ikke det er tilfældet selvom skuffelsen må være enorm efter den helt anonyme indsats i europa og i ligaen. Han må have noget goodwill tilbage på sidste sæsons resultater at løbe på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDe kan jo ansætte Hjulmand hvis det er, han ryger nok ud med samme fart nede i Mainz...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg vil nu, trods alt, mene at Frank har formået at tydeliggøre en spillestil.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg var og se træningen i dag, der var rigtig god energi og stemning.. desværre fik både Skulason og Falk skrub i to forskellige situationer. Skulason trænede færdig, mens Falk's situation kom da træningen næsten var slut og for en sikkerhedsskyld (tror jeg) bare stoppede 2min før de andre.
Mht start 11'er vil det være lidt tarveligt at skrive her eftersom Troels fik understreget over for TV holdet der var til stede at de under ingen omstendigheder måtte filme hele banen. Jeg vil dog sige det ikke er den normale taktik der er lagt op til. Desler scorede et kanon langskudsmål.
Comment
-
Tænker det kunne være sjovt med lidt sange henvendt til Makinoks kommende situation med bryllup og særdeles aktive kærstes forsvar af ham :)
http://www.bt.dk/superligaen/makieno...ans-er-judaser
Comment
-
BIF skader = Ferhan Hasani, Andrew Hjulsager og Christian Nørgaard sidder derimod ude med skader.
OB skader = NUL
http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...dby-22859.aspx
Comment
Comment