Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Han genoptræner stadig med personligt programOprindeligt indsendt af gOBlunt Se indlægTipsbladet.dk fortæller at CE ihvertfald er i DK pt."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
det giver ikke menig hvis det bare er et ukendt no-name, Ulvestad fra Polen eller lign.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Der bliver præsenteret en ved det arrangement i aften, tror jeg
Skal man lave en live præsentation til sådan et arrangement - så skal det være et velkendt navn. Samme når vi snakker den præsentationsvideo der måske/måske ikke blev lavet på stadion i går aftes - den slags gør man ikke for en spiller hvor folk siger; hvem er det.
- Likes 1
Comment
-
man kan vel sagtens afvise det for så at sige tingene har ændret sig.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet har jeg ikke set. Min kilde viden er nogle timer gammel. Ser det først nu.
Du tror da ikke du får Troels til at stå i et interview og sige man arbejder på den og den spiller.
Comment
-
derfor kan han jo godt blive solgt - ikke til FCK, det skal være i dag. Men en del andre europæiske lande der har vinduet åbent endnu...Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
FcK har forhørt sig om Askou.
Vi er nok klogere på det hele om 6 timer og 20 min, men det lyder da umiddelbart til han også er OBer efter midnat.
Kan også være man beholder ham - ser om man kan forlænge og ellers sælger ham til vinter, som man gjorde med Slotsager...mon forskellen i salgspris er SÅ markant om det er med 1 eller œ år tilbage af kontrakten
Comment
-
Bjørn Paulsen - Adam Arami
Gustav Grubbe - Peter Therkelsen
Tom Trybull - Nikolai Juul-Sandberg
Leeroy Owusu - Mikkel Rakneberg
Nicolas Burgy - Ulrik Yttergård Jensen
Max Ejdum - Tipo Keskinen
Yaya Bojang - Julian Pauli
Jakob Bonde -
X - Christian Gammelgaard
X - Alexander Ahl-Holmström
Man kunne måske sige at det er AAH for Abrahamsen og GammelGaard for Bonde ..
Tror stadig på at der kommer en ny CM for Bonde og så må CG og AHH være det der skal styrke truppen mod top6 i forhold til 8. pladsen i sidste sæson.
Er det nok, var det det?
Der har været rygter om Maximillian Herwerth, Marko Ivezic samt Anes Cardaklija, hvor Marko Ivezic er røget til Hibernian for 450.000 euro (jfr. Transfermarkt). Alle CB der måske skal være erstatning for Askou?
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Forstår hvad du mener. Jeg tænker bare de vil synes det er en sjov gimmick, når de nu alligevel har det arrangement i aften. Så tænker jeg de er lidt ligeglade med om det er Eriksen eller Umfufu som de præsenterer. De nævnte også noget forleden i SFÅ, som gør jeg tænker de trækker annonceringen af en spiller, selv hvis den var på plads nuOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det giver ikke menig hvis det bare er et ukendt no-name, Ulvestad fra Polen eller lign.
Skal man lave en live præsentation til sådan et arrangement - så skal det være et velkendt navn. Samme når vi snakker den præsentationsvideo der måske/måske ikke blev lavet på stadion i går aftes - den slags gør man ikke for en spiller hvor folk siger; hvem er det.
- Likes 1
Comment
-
Syntes overordnet set det har været et rodet vindue. Måske der var en plan men den røg jo tydeligvis ud af vinduet da AZ røg. Men allerede inden da (måske pga alle de skader man var ramt af) virkede det ikke videre...planlagt. Syntes signingen af Yttergaard lugter langt væk af panik i en eller anden grad.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægBjørn Paulsen - Adam Arami
Gustav Grubbe - Peter Therkelsen
Tom Trybull - Nikolai Juul-Sandberg
Leeroy Owusu - Mikkel Rakneberg
Nicolas Burgy - Ulrik Yttergård Jensen
Max Ejdum - Tipo Keskinen
Yaya Bojang - Julian Pauli
Jakob Bonde -
X - Christian Gammelgaard
X - Alexander Ahl-Holmström
Man kunne måske sige at det er AAH for Abrahamsen og GammelGaard for Bonde ..
Tror stadig på at der kommer en ny CM for Bonde og så må CG og AHH være det der skal styrke truppen mod top6 i forhold til 8. pladsen i sidste sæson.
Er det nok, var det det?
Der har været rygter om Maximillian Herwerth, Marko Ivezic samt Anes Cardaklija, hvor Marko Ivezic er røget til Hibernian for 450.000 euro (jfr. Transfermarkt). Alle CB der måske skal være erstatning for Askou?
Og så sælger man Bonde - bringer man så en 34 årig nordmand ind - ja så fatter jeg ingen ting.
Vi mangler seriøst noget på midten. Tidligere spillede Arp dernede, Martin inden han blev skadet og Ejdum. De er ikke blevet erstattet - Keskinen er ikke central midt - der mangler klart noget, og kan da heller ikke forestille mig man ikke lander et eller andet i løbet af aftenen.
Men er det så nok? I min bog - på ingen måde, eftersom jeg betragter sæsonens mål så godt som umuligt at opnå nu. Man var for længe om at bringe spillere ind, og havde åbenbart en for dårlig opfattelse af hvad spillerne koster.
Holmström virker som en rigtig 9'er - tænker det kan blive godt, hvis ellers han kan holde sig skadesfri...det er stadig tidligt.
Og så må vi jo se hvad Rakneberg og Pauli er for nogle - kender intet til dem, men alderen er da fornuftig og kan Rakneberg både forsvarer og angribe - så er det en stor forstærkning.
- Likes 1
Comment

Comment