Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Venter man virkelig på at præsentere en 34-årig nordmand til i aften? Det vil kun - tror jeg - medføre skuffelse.
    Dét kan jeg simpelthen ikke forestille mig at man gør - undskyld mig men en no-name signing som ingen ud over Thomasberg kender, at præsenterer ham til et live arrangement...det virker komplet tåbeligt for mig at se.

I det hele taget at hente ham ind.

Var der ikke noget med vi kunne hente bedre spillere ved at vente så længe? Nå den gik så heller ikke denne gang...

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Forstår hvad du mener. Jeg tænker bare de vil synes det er en sjov gimmick, når de nu alligevel har det arrangement i aften. Så tænker jeg de er lidt ligeglade med om det er Eriksen eller Umfufu som de præsenterer. De nævnte også noget forleden i SFÅ, som gør jeg tænker de trækker annonceringen af en spiller, selv hvis den var på plads nu
      gør de så deres arbejde ordenligt? Man bør måske lige overveje det en smule.

En live præsentation - det skal gerne give noget positiv respons, ellers er der ikke megen mening med det. Og alt andet lige lettere at få den reaktion man leder efter hvis folk kender spilleren i forvejen...en tidligere OB'er eller et relativt stort navn fra superligaen, et eller andet man kan genkende

edit:

Og skulle det være - så tænker jeg da en 20 årig Umfufu skaber mere begejstring end en 34 årig nordmand fra polen.

Et ungt spændende, ubeskrevet talent giver muligheder for at drømme lidt...er det den nye Minteh? Nordmanden er bare lidt mere leverpostej

Comment

Med hensyn til Eriksen, så skal det huskes, at han er sat fri i Wolfburg - Hvilket betyder, at klubben er villig til at ophæve hans kontrakt, når Eriksen ønsker dette.

Det betyder at Eriksen sagtens kan finde en ny klub, efter transfervinduet er lukket, faktisk vil dette være en fordel for ham, da han så vil være en spiller, på et ganske lille markedet af spillere, der rent faktisk kan erhverves, efter lukning af vinduet.

Det var også strategien sidste gang, fra ham og agenten, mon ikke vi kommer til at se samme mønstre udspille sig igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Dét kan jeg simpelthen ikke forestille mig at man gør - undskyld mig men en no-name signing som ingen ud over Thomasberg kender, at præsenterer ham til et live arrangement...det virker komplet tåbeligt for mig at se.

I det hele taget at hente ham ind.

Var der ikke noget med vi kunne hente bedre spillere ved at vente så længe? Nå den gik så heller ikke denne gang...
          Vi har vel efterhånden fundet ud af at nogle af Troels Bechs principper ikke nødvendigvis er noget man skal ligge alt for meget i

Comment

gør de så deres arbejde ordenligt? Man bør måske lige overveje det en smule.

En live præsentation - det skal gerne give noget positiv respons, ellers er der ikke megen mening med det. Og alt andet lige lettere at få den reaktion man leder efter hvis folk kender spilleren i forvejen...en tidligere OB'er eller et relativt stort navn fra superligaen, et eller andet man kan genkende

edit:

Og skulle det være - så tænker jeg da en 20 årig Umfufu skaber mere begejstring end en 34 årig nordmand fra polen.

Et ungt spændende, ubeskrevet talent giver muligheder for at drømme lidt...er det den nye Minteh? Nordmanden er bare lidt mere leverpostej
            Nu er det jo bare mig der spekulerer her. Men kan da huske at have været til andre fan arrangementer for år tilbage, hvor de den ene gang havde Alexander Ludwig med, da han lige var blevet hentet, og en anden gang havde Opondo med, da han var helt ny. Folk kender dem måske bedre end Fredrik Ulvestad, men det er jo stadig ikke kæmpe navne at have med til sådan et arrangement.

Comment

Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
              Med hensyn til Eriksen, så skal det huskes, at han er sat fri i Wolfburg - Hvilket betyder, at klubben er villig til at ophæve hans kontrakt, når Eriksen ønsker dette.

Det betyder at Eriksen sagtens kan finde en ny klub, efter transfervinduet er lukket, faktisk vil dette være en fordel for ham, da han så vil være en spiller, på et ganske lille markedet af spillere, der rent faktisk kan erhverves, efter lukning af vinduet.

Det var også strategien sidste gang, fra ham og agenten, mon ikke vi kommer til at se samme mønstre udspille sig igen.
              Kontrakten skal være ophævet inden det danske vindue smækker i, for at det er muligt at hente ham efter det er lukket.
              Eller vi kan jo sagtens hente ham, men han vil ikke være spilleberettiget før vinduet åbner igen i januar...
              Han vil f.eks. ikke kunne blive spilleberettiget for en engelsk klub, selvom han løses fra sin kontrakt nu, fordi deres vindue lukkede natten til idag.
              Last edited by Leander; i dag, 17:45.

Comment

Det kan jo også være….. at der bare ikke sker mere.

To centrale midtbanespillere må vel slå an ;).

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Nu er det jo bare mig der spekulerer her. Men kan da huske at have været til andre fan arrangementer for år tilbage, hvor de den ene gang havde Alexander Ludwig med, da han lige var blevet hentet, og en anden gang havde Opondo med, da han var helt ny. Folk kender dem måske bedre end Fredrik Ulvestad, men det er jo stadig ikke kæmpe navne at have med til sådan et arrangement.
                  okay - det var jeg så ikke klar over...

Jeg vil sidde her bag skærmen og være ret så skuffet hvis man præsenterer en 34 årig nordmand

Comment

okay - det var jeg så ikke klar over...

Jeg vil sidde her bag skærmen og være ret så skuffet hvis man præsenterer en 34 årig nordmand
                    Det vil jeg i den grad også være

Comment

Working...
                    X