Hvis han er et kæmpe svin, så er det sku helt fair. Vi mangler et kæmpe svin på den bane.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Er det blevet sagt? I nyheden om Ulvestad står der at han er den næste spiller .. ikke sidste ...Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSå er vi færdige med at handle for denne gang."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Så er spm. om Sandberg vurderes stærk nok eller om der ikke mangler en CM mere ..Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMyhra/Hansen
McCoy/Therkildsen. Askou/Gomez. Pauli/Yttergård. Rakneberg/Adam
Gammelgaard/Krølle. Ismahila/Ulvestad. Falk/Sandberg. Topi/Anssi.
Arp/Ganaus. Holmstrøm/Grot.
Eskildsen, Amrani, Friis, Legolas ..
Afgange?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Som SFÅ melder, så har klubben man henter spillerens fans fras reaktioner altid noget at sige. Ud af 500 reaktioner, har der været 300 der er grædende.
Så de virker til de var glade for ham. Jeg vil meget gerne se ham, før jeg vurdere ham, selvom jeg selv er skuffet over at vi ikke henter en yngre mand..
Men Bonde var 32. Ulvestad 34. Der er jo ikke den store forskel.
Som sagt, så håber jeg bare på et kæmpe svin på den midtbane.
- Likes 3
Comment
-
håber jeg godt nok for en 34 årig nordmand med 4 landskampe fra en bundklub i Polen……er det sådan en spiller vi har ventet på som er en hylde over OB og som har afventet sine muligheder?!??…….Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Er det blevet sagt? I nyheden om Ulvestad står der at han er den næste spiller .. ikke sidste ...
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Vi skal lige huske at de klassespillere mange efterspørge også skal ville OB . Vi er ikke for nuværende en attraktiv klub med top placeringer og europa spil hvert år. Så vi må tage hvad vi kan få. Der skal to til en tango. Vi kan ønsker og ønske med det nytter ikke meget hvis spillerene ikke vil OB
- Likes 5
Comment
-
Jeg synes da han som profil lyder som noget, vi mangler på holdet. Samtidig må man gå ud fra st Thomasberg har en fornuftig idé om hvad han kan tilføre truppen. Jeg synes ikke det er så fjollet som de fleste herinde åbenbart gør.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægJeg har virkelig, virkelig svært ved at se idéen i Ulvestad
- Likes 5
Comment
-
Tom Trybull havde også international erfaring. Så det er jo ikke nødvendigs et kvalitetsstempelOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg synes, I er lidt hårde ved ‘Ulve’. Han kommer med en international erfaring, som vi virkelig har brug for.
Alle kan ikke være mellem 18-25 år.
Det er i hvert fald - tænker jeg - en klar forstærkning ifht Bonde.
- Likes 1
Comment
-
Uden at man nødvendigvis skal lægge det store i det, er der en bold-bruger, der påstår at følge den polske liga ret tæt, der skriver at han er en klassespiller. Synes det er lidt hurtigt folk afskriver ham.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægSom SFÅ melder, så har klubben man henter spillerens fans fras reaktioner altid noget at sige. Ud af 500 reaktioner, har der været 300 der er grædende.
Så de virker til de var glade for ham. Jeg vil meget gerne se ham, før jeg vurdere ham, selvom jeg selv er skuffet over at vi ikke henter en yngre mand..
- Likes 4
Comment
-
selvfølgelig skal han have chancen. Men er stadig skuffet - jeg syntes bare det er endnu et bevis på de manglende ambitioner.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægSom SFÅ melder, så har klubben man henter spillerens fans fras reaktioner altid noget at sige. Ud af 500 reaktioner, har der været 300 der er grædende.
Alderen trækker for mig ned - man har gjort sig ældre og midtbanen manglede i forvejen noget fart...
- Likes 1
Comment
-
Kan nogen svare mig på hvor han skal spille henne? Jeg har svært ved at se ham starte foran Falk eller OuedraogoOprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg synes da han som profil lyder som noget, vi mangler på holdet. Samtidig må man gå ud fra st Thomasberg har en fornuftig idé om hvad han kan tilføre truppen. Jeg synes ikke det er så fjollet som de fleste herinde åbenbart gør.
Comment
-
Det er jo nok mere grundet Bondes afgang.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
håber jeg godt nok for en 34 årig nordmand med 4 landskampe fra en bundklub i Polen……er det sådan en spiller vi har ventet på som er en hylde over OB og som har afventet sine muligheder?!??…….
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
selvfølgelig skal han have chancen. Men er stadig skuffet - jeg syntes bare det er endnu et bevis på de manglende ambitioner.
Alderen trækker for mig ned - man har gjort sig ældre og midtbanen manglede i forvejen noget fart...
enig men velkommen til Ulvestad
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
Comment