Oprindeligt indsendt af JrEwing
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Det ville ikke gøre noget, men nu har vi fået en ny ind, Så må Julian, Gomez og Jensen konkurrere om de 3 pladser, hvis Askou ikke vil forlænge, må han blive sidste valg.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Så håber jeg da godt nok at de annoncerer en forlængelse i morgen
Comment
-
Man kan da lige så godt spille med den bedste? Hvis Askou er den bedste og levere varen, så skal han da spille?Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
Det ville ikke gøre noget, men nu har vi fået en ny ind, Så må Julian, Gomez og Jensen konkurrere om de 3 pladser, hvis Askou ikke vil forlænge, må han blive sidste valg.
- Likes 1
Comment
-
Det kan du have ret i, men hvis ikke han vil være her, så må vi se fremad på dem der vil, så hvorfor bygge videre på ham?Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Man kan da lige så godt spille med den bedste? Hvis Askou er den bedste og levere varen, så skal han da spille?
- Likes 3
Comment
-
Det er mere i forhold til udsigten til at vi får 0kr for ham til næste sommer, der bekymrer migOprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
Det ville ikke gøre noget, men nu har vi fået en ny ind, Så må Julian, Gomez og Jensen konkurrere om de 3 pladser, hvis Askou ikke vil forlænge, må han blive sidste valg.
Comment
-
Hvorfor hente 34-årige og lejespillere ind, som man måske ikke realistisk kan købe fri alligevel og putte minutter i dem? Hvis Askou er den bedste skal han selvfølgelig spille, ellers giver alt det andet man har gang i jo INGEN mening.Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
Det kan du have ret i, men hvis ikke han vil være her, så må vi se fremad på dem der vil, så hvorfor bygge videre på ham?
Comment
-
Absolut enig i, vi har brug for hver en krone, men han er jo selv en del af spillet og vil måske løbe kontrakten ud og skumme det hele selv, svært at sige, håber da også på han forlænger, det ligner ikke 2-4 mill Euro budene står i køOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det er mere i forhold til udsigten til at vi får 0kr for ham til næste sommer, der bekymrer mig
Comment
-
Det er vel netop realistisk, at man kan købe dem fri, når man har en købsoption? Synes netop at sikre den del giver RIGTIG god mening. Nuvel havde man hellere skaffet en handel nu, men ikke sikkert, at der er flere penge til transferkroner i dette vindue.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Hvorfor hente 34-årige og lejespillere ind, som man måske ikke realistisk kan købe fri alligevel og putte minutter i dem? Hvis Askou er den bedste skal han selvfølgelig spille, ellers giver alt det andet man har gang i jo INGEN mening.
Comment
-
"Hej Kasper Tak for et meget relevant spørgsmål. Jeg har ikke en eksakt pris, men jeg tror, at det vil være smådyrt. Julian Pauli anses stadig som et værdifuldt talent, og Troels Bech signalerede tidligere i dag, at det vil kræve en forhandling. Men det er værd at undersøge nærmere"Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Det er vel netop realistisk, at man kan købe dem fri, når man har en købsoption? Synes netop at sikre den del giver RIGTIG god mening. Nuvel havde man hellere skaffet en handel nu, men ikke sikkert, at der er flere penge til transferkroner i dette vindue.
- Likes 1
Comment
-
De er ellers glade for at hente vores unge spillere. Ellers ikke fordi at hverken Jenner eller Augustinus havde kæmpe succes dernedeOprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Comment
-
Godt set. Mærkeligt man så kalder det en købsoption, hvis en pris ikke er fuldt aftalt...Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
"Hej Kasper Tak for et meget relevant spørgsmål. Jeg har ikke en eksakt pris, men jeg tror, at det vil være smådyrt. Julian Pauli anses stadig som et værdifuldt talent, og Troels Bech signalerede tidligere i dag, at det vil kræve en forhandling. Men det er værd at undersøge nærmere"
Edit: Virker til, at en transfersum med Köln er aftalt. Men der skal forhandles om vilkår med Julian Pauli angående løn jf. nedenstående link.
https://www.tv2fyn.dk/fyn/foelg-tran...-spiller-d0c48Last edited by Kappen1975; i dag, 13:06.
Comment
-
"Til gengæld ser det ud til, at salgsemnerne Julius Askou og Jay-Roy Grot begge bliver i klubben trods interesse udefra."Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Godt set. Mærkeligt man så kalder det en købsoption, hvis en pris ikke er fuldt aftalt...
Edit: Virker til, at en transfersum med Köln er aftalt. Men der skal forhandles om vilkår med Julian Pauli angående løn jf. nedenstående link.
https://www.tv2fyn.dk/fyn/foelg-tran...-spiller-d0c48
Skal vi gætte på om det er Grot eller OB, som ikke er interesseret i et skifte?
Comment
-
Forestiller mig det er OB, fordi man stadig ser Grot som en stærk spiller at have i truppen, såfremt andre ikke præsterer.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
"Til gengæld ser det ud til, at salgsemnerne Julius Askou og Jay-Roy Grot begge bliver i klubben trods interesse udefra."
Skal vi gætte på om det er Grot eller OB, som ikke er interesseret i et skifte?
Comment
Comment