Oprindeligt indsendt af bjerghest
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Men hvad vil man opnå med ham? En 8. plads? Han skal jo sikkert erstattes til næste sommer alligevelOprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Bedre og mere løbepensum end Bonde. Det giver mulighed for at skubbe Falk længere frem i banen.
Er det kortsigtet? Ja. Har vi brug for det her og nu? Også ja.
Kan Falk alligevel ikke skubbes længere frem på banen, med Ouedraogo? Eller er masterplanen at Falk skal spille Arps plads, med Ouedraogo og Ulvestad bag sig, og at vi så har absolut ingen bredde på midtbanen?
Comment
-
Falks kreative attributer og sammenspil med Fiete kræver at man løsner ham fra sine defensive pligter, det kan en Ulvestad muliggøre - samtidig giver det også en mulighed for at dække for Ouedraogo når han får sine garante karantænedage.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Er Falk bedre længere fremme i banen?
- Likes 1
Comment
-
Systemet muliggør jo ikke, at spille med alle tre samtidigt.Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Falks kreative attributer og sammenspil med Fiete kræver at man løsner ham fra sine defensive pligter, det kan en Ulvestad muliggøre - samtidig giver det også en mulighed for at dække for Ouedraogo når han får sine garante karantænedage.
Falk længere fremme i banen var relevant for 5 år siden i øvrigt. Ikke mere.
Comment
-
Men han var jo heller ikke tiltænkt en rolle som fast starter, med både Ouedraogo og Falk klar, og det ser jeg heller ikke Ulvestad som værendeOprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Uden at blive for grov overfor Bonde - Så var han ikke en spiller man sikrer en 8. plads med tværtimod.
Comment
-
Jeg synes ærlig talt ikke, man skal gå så meget op i spillerens alder, så længe han er god nok.
Hvor længe er spillere i klubben nu om dage? 2 år i gennemsnit? Hvis en 34-årig kan styrke truppen og spille på højt plan i to år, synes jeg, det kan være mindst lige så fint som en 25-årig (eller 20-årig Askou), som føler sig for god til klubben.
- Likes 6
Comment
-
Den sidste køber jeg helt sikkert. Det første ved jeg ikke helt, dynamikken med en god defensiv spiller som Ouedraogo skulle da forhåbentligt kunne give Falk noget frihed til at være mere offensiv i rollen som 8er. Alternativt så skal han vel spille i stedet for Arp, jeg har svært ved at se dem spille sammen, hvis du også skal have plads til Ouedraogo og Ulvestad. Nu er vi jo trods alt lige gået fra en træner der ikke ville spille med kanter, selvom han gjorde det lidt alligevel, til en træner der i udpræget grad gerne vil.Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Falks kreative attributer og sammenspil med Fiete kræver at man løsner ham fra sine defensive pligter, det kan en Ulvestad muliggøre - samtidig giver det også en mulighed for at dække for Ouedraogo når han får sine garante karantænedage.
Comment
-
Men de spillere i 20erne vil jo så have et udviklingspotentiale og et salgspotentiale som den 34-årige ikke har. Hvis du henter en på 34, så skal det være fordi han skal dække et akut mangel på holdet, eller fordi du mener du kan opnå noget her og nu, som du ikke ville kunne uden ham. Det akutte mangel, er for mig at se mest i bredden, og mest opstået ved salget af Bonde. Desuden kan jeg ikke se hvad han skal hjælpe os med at opnå. Han er jo nok ikke en spiller der trækker os fra en potentiel 8. plads til at være medaljeaspiranterOprindeligt indsendt af lasselsh Se indlægJeg synes ærlig talt ikke, man skal gå så meget op i spillerens alder, så længe han er god nok.
Hvor længe er spillere i klubben nu om dage? 2 år i gennemsnit? Hvis en 34-årig kan styrke truppen og spille på højt plan i to år, synes jeg, det kan være mindst lige så fint som en 25-årig (eller 20-årig Askou), som føler sig for god til klubben.
Comment
-
Jeg tror ikke længere så meget på Falk som 10'er. Ulvestad har umiddelbart spillet mere 10'er end Falk har de seneste år. For 1,5 år siden spillede han der så godt som fast. Spillede også flere kampe under TT som offensiv midt. Så kunne også godt se ham tage den rolle. Evt. med Arp rykket ud på kanten.Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Comment
-
Myhra/Hansen
McCoy/Therkildsen. Askou/Gomez. Pauli/Yttergård. Rakneberg/Adam
Gammelgaard/Krølle. Ismahila/X. Falk/Sandberg. Topi/Anssi.
Arp/Ganaus. Holmstrøm/Grot.
Eskildsen, Amrani, Friis, Legolas .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg er som sådan ikke uenig, bortset fra at en spiller i 30'erne vel sagtens kan være bedre end en spiller i 20'erne. I hvert fald kan man nok få mere kvalitet til samme penge, men til gengæld gå glip af et potentielt videresalg.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Men de spillere i 20erne vil jo så have et udviklingspotentiale og et salgspotentiale som den 34-årige ikke har. Hvis du henter en på 34, så skal det være fordi han skal dække et akut mangel på holdet, eller fordi du mener du kan opnå noget her og nu, som du ikke ville kunne uden ham. Det akutte mangel, er for mig at se mest i bredden, og mest opstået ved salget af Bonde. Desuden kan jeg ikke se hvad han skal hjælpe os med at opnå. Han er jo nok ikke en spiller der trækker os fra en potentiel 8. plads til at være medaljeaspiranter
Min pointe er bare, hvis spillerene alligevel kun er her 1-2 sæsoner, så er det jo svært at opbygge kontinuitet, og i så fald betyder alderen ikke ret meget.
- Likes 1
Comment
-
Hvis det udelukkende handler om hvad de kan levere i den ene eller to sæsoner de er i OB, så kan jeg godt være enig. Jeg synes bare ikke det er den aptimale måde at drive forretningen påOprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
Jeg er som sådan ikke uenig, bortset fra at en spiller i 30'erne vel sagtens kan være bedre end en spiller i 20'erne. I hvert fald kan man nok få mere kvalitet til samme penge, men til gengæld gå glip af et potentielt videresalg.
Min pointe er bare, hvis spillerene alligevel kun er her 1-2 sæsoner, så er det jo svært at opbygge kontinuitet, og i så fald betyder alderen ikke ret meget.
- Likes 1
Comment
Comment