Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg

Det er også det at rygtet siger.
    :-)

Comment

Noget navn i spil?

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
        Noget navn i spil?
        Ser det ikke ud til, men Maximilian Herwerth​ er den eneste tyske forsvarsspiller der har været rygtet til os.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Den lyder til at være god nok. Så håber vi der er krudt til en midtbanespiller også her de sidste dage og et par af de unge ud på leje
          hvad med en vb? Går ud fra det er en stopper der bliver snakket om. Midtbane spiller står også højt på min liste, men en god VB er nok lige et nøk højere for mig.

Og ja - få nu de unge ud og spille noget bold.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hvad med en vb? Går ud fra det er en stopper der bliver snakket om. Midtbane spiller står også højt på min liste, men en god VB er nok lige et nøk højere for mig.

Enig. Synes næsten at vb mest presserende lige nu

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Enig. Synes næsten at vb mest presserende lige nu
              Medmindre Askou, måske er på vej ud i samme ombæring, det er vel snart kritisk med en afklaring på ham?

Comment

Altså hvis man har konstateret at Yttergård er en forfærdelig vb og en anstændig centerforsvarer ville det da give mest mening at prioritere en venstreback over en cf hvis man tager Julius ud af ligningen.

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

Medmindre Askou, måske er på vej ud i samme ombæring, det er vel snart kritisk med en afklaring på ham?
                  altså håber da de har en eller anden afklaring ifht om en forlængelse er mulig eller helt væk.

Er der en åben dialog og det virker til det er muligt - så kan en forlængelse jo fint lande efter vinduet lukker.

Omvendt er signalerne at der ikke er interesse for en forlængelse - så skal man jo arbejde for at få et salg. MEN det kræver så også der er en klub der er interesseret i ham OG at OB kan hive en fuldgod erstatning ind her til sidst.

Comment

Altså hvis man har konstateret at Yttergård er en forfærdelig vb og en anstændig centerforsvarer ville det da give mest mening at prioritere en venstreback over en cf hvis man tager Julius ud af ligningen.
                    det er jo fortsat en meget lille sample size. Syntes jo han gjorde det fint på vb, rent defenssivt. Men der kom jo intet fra ham frem af banen.

Og midterforsvaret - én pokalkamp...for mig ligner han en fornuftig backup, ikke en forstærkning som man havde snakket om der skulle til.

Så mener begge pladser kræver en opgradering. 1 cb og 1 vb., smutter Askou så to cb...så begynder de sgu at have travlt.

Comment

Kunne det være Hasan Kurucay, som spiller i Tysk fodbold? Eller tænker jeg for højt der?

Ellers er Maximilian Herwerth nok det bedste bud.

Comment

det er jo fortsat en meget lille sample size. Syntes jo han gjorde det fint på vb, rent defenssivt. Men der kom jo intet fra ham frem af banen.

Og midterforsvaret - én pokalkamp...for mig ligner han en fornuftig backup, ikke en forstærkning som man havde snakket om der skulle til.

Så mener begge pladser kræver en opgradering. 1 cb og 1 vb., smutter Askou så to cb...så begynder de sgu at have travlt.
                        Det tror jeg simpelthen ikke er realistisk i dette vindue at nå så meget. Ville overraske mig meget

Comment

Det tror jeg simpelthen ikke er realistisk i dette vindue at nå så meget. Ville overraske mig meget
                          det tror jeg heller ikke.

Derfor mener jeg stadig det skal til.

Mener vi bør have 4 center backs...den bredde bør der være på de pladser. Amrami tæller jeg ikke med her endnu - han skal lige have lov til at vende sig til det hele.

Og Fint McCoy kan afløse hvis det bliver nødvendigt - men må ikke være det første man gør ved en skade eller karantæne

edit: men beholder man Askou så er det "kun" en cb og en vb...og en midtbane
                          Last edited by mhbp; i går, 20:20.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                            Kunne det være Hasan Kurucay, som spiller i Tysk fodbold? Eller tænker jeg for højt der?

Ellers er Maximilian Herwerth nok det bedste bud.
                            ved ikke hvor meget spilletid han får i Schalke - men nylig oprykker til Bundesliga, mon ikke han kunne finde noget i 2. bundesliga hvis det skulle være? Men vi må se, lad os håbe der faktisk er noget kød på dette "rygte"

Comment

Working...
                            X