Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Hvis du er ansat -. som medarbejder - og det var AZ jo - så må man forvente at blive smidt ud hvis man åbenlyst griner af den udmeldte strategi fra klubben og eller selskabet som betaler ens løn ( i dette tilfælde på tv) - det vil også blive i mange andre brancher end fodbold. At manden så havde ret - er jo ikke så vigtigt i den sammenhæng.. Ejeren og topledelsen hyrer og fyrer - og det ved AZ helt sikkert alt om - så mon ikke det var en form for kalkuleret risiko han løb når han gentagne gange modsagde TB ( og dermed ejeren) på TV ?
- Likes 2
-
Jeg tænker, at han ikke gad mere, da det var et umuligt projekt og det gad han ikke bruge sin tid på. Han underskrev måske fuldt bevidst sine egen fyreseddel med sine udtalelser?Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Hvis du er ansat -. som medarbejder - og det var AZ jo - så må man forvente at blive smidt ud hvis man åbenlyst griner af den udmeldte strategi fra klubben og eller selskabet som betaler ens løn ( i dette tilfælde på tv) - det vil også blive i mange andre brancher end fodbold. At manden så havde ret - er jo ikke så vigtigt i den sammenhæng.. Ejeren og topledelsen hyrer og fyrer - og det ved AZ helt sikkert alt om - så mon ikke det var en form for kalkuleret risiko han løb når han gentagne gange modsagde TB ( og dermed ejeren) på TV ?
Men jeg vil lige sige, at de kilder jeg har i Ådalen beretter at TB og AZ skændtes / diskuterede 24/7 i hele hans tid der - og det gjorde de også i BIF-tiden. Så det overrasker mig, at TB kan være så naiv at ansætte ham igen.
- Likes 2
Comment
-
Netop det udstiller TB’s dumsmarte og arrogante melding om at det jo ikke er som at bestille ved Nemlig.com.Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
Er i igang med at høre sidste udsendelse, så har ikke nået at høre det endnu. Men må sige at jeg blev noget chokeret da jeg hørte man havde hævet budgettet fordi man havde fundet ud af at spillerne var dyre end man regnede med
Undskyld mit sprog, men de sidder fandme og arbejder med det hver dag og så kommer det bag på dem at en ganske ordinær spiller er blevet dyre, altså har de overhovedet ikke fingeren på pulsen med hvad der sker
Hold nu kæft en hjernedød kommentar i sig selv, og endnu mere set i lyset af at de efterfølgende må hæve budgettet..
Fuck en klovn ..
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 8
Comment
-
Det er jeg meget enig med dig i - altså at han gik efter at blive smidt ud.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jeg tænker, at han ikke gad mere, da det var et umuligt projekt og det gad han ikke bruge sin tid på. Han underskrev måske fuldt bevidst sine egen fyreseddel med sine udtalelser?
Men jeg vil lige sige, at de kilder jeg har i Ådalen beretter at TB og AZ skændtes / diskuterede 24/7 i hele hans tid der - og det gjorde de også i BIF-tiden. Så det overrasker mig, at TB kan være så naiv at ansætte ham igen.
Måske var TB faldet for at det kunne være en hurtig vej til succes og måske håbede han at AZ kunne få NT til at åbne pengepungen ? Hvem ved ?
Det gik ikke og nu starter vi så om igen.
Når det er sagt tænker jeg at TT tidligere har præsteret i Randers - det bliver mere kedeligt men helt sikkert robust og driftssikkert. Hvis han får en acceptabel trup mat arbejde med - jeg er lidt nervøs for hvad den nye træner betyder for Fiete og Ganaus.
Comment
-
Jeg tror ikke at AZ gik efter en fyreseddel men efter en klar beslutning om fremtiden for klubben.Så han gik i en magtkamp om der kommer kød på den lovede gearskifte eller ikke. Og at han var klar at han også kunne tabe den magtkamp og kunne leve med det. Han ville måske bare have klarhed.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jeg tænker, at han ikke gad mere, da det var et umuligt projekt og det gad han ikke bruge sin tid på. Han underskrev måske fuldt bevidst sine egen fyreseddel med sine udtalelser?
Men jeg vil lige sige, at de kilder jeg har i Ådalen beretter at TB og AZ skændtes / diskuterede 24/7 i hele hans tid der - og det gjorde de også i BIF-tiden. Så det overrasker mig, at TB kan være så naiv at ansætte ham igen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Jeps problemet er bare at der desværre ikke rigtigt er nogen i medierne der rigtigt dykker ned i detOprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Netop det udstiller TB’s dumsmarte og arrogante melding om at det jo ikke er som at bestille ved Nemlig.com.
Hold nu kæft en hjernedød kommentar i sig selv, og endnu mere set i lyset af at de efterfølgende må hæve budgettet..
Fuck en klovn ..
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 2
Comment
-
Altså hvis han ikke vidste, han ikke ville til OB. Så havde han vel bidt på.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Har lige hørt afsnittet færdigt, er stor fan af SFÅ og det Mads Asbild og Daniel Lærke Ramming siger rammer simpelthen så spot on. Hvor ville jeg dog ønske at de turde tag den foran TB og EAOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvor er det dog befriende at høre Daniel Rammings rant mod ledelsen i SFÅ.
Tror 90% af dem der følger med i hvad der sker (eller rettere ikke sker) i OB er enige.
Personligt er jeg 100% enig med Daniel. Jeg kan næsten ikke holde ud hvordan klubben bliver drevet.
Hvis dette er stilen fremadrettet, står OB overfor en ny nedrykning inden for 5 år.
- Likes 7
Comment
-
håber godt nok man har gang i noget andet. Han vil tydeligvis ikke OB...videreOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
- Likes 6
Comment
-
er det tirsdag ved midnat næste uge at vinduet lukker?
Der er altså ved at være småtravlt Troels...
Gammelgaard landede selvfølgelig ud af ingenting - så det er da muligt, men 2, 3 eller 4 forstærkninger (alt efter hvem man spørger) det er ret mange, og så ville det nok også være smart at få sendt et par af de unge ud og få noget spilletid.
Comment
-
Mener bestemt det er til midnat mellem onsdag/torsdagOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæger det tirsdag ved midnat næste uge at vinduet lukker?
Der er altså ved at være småtravlt Troels...
Gammelgaard landede selvfølgelig ud af ingenting - så det er da muligt, men 2, 3 eller 4 forstærkninger (alt efter hvem man spørger) det er ret mange, og så ville det nok også være smart at få sendt et par af de unge ud og få noget spilletid.
Comment
Comment