Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

der var ihvertfald mere "zorniger" udtryk over de første kampe - men spillerne kunne ikke holde til det og bænken var ikke bred nok. Og med de alt for store udfald endte det med man gik mere på kompromis med stilen (bla på opfordring fra spillerne) Det blev mere tamt at se til, og vel også derfor vi var en del der havde set frem til denne sommer; nu skulle der flere spillere ind der passede til den stil / udtryk man ønskede.

Det fik vi så aldrig at se.
    Det kan du have ret i - men var det overhovedet realistisk at kunne finde spillere der kunne det, indenfor de rammer som OB nu engang har, det er jeg i tvivl om, set i bagklogskabens klare lys ...

Personligt har jeg hele tiden foretrukket det som AZ stod for i forhold til TT, men er dog nysgerrig på om det kan blive interessant, det håber jeg virkeligt - en topseks er en ting (ja tak), men først og fremmest interessante kampe og et OB som bevæger sig fremad

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Som jeg husker det, så fik vi en ganske god start, og var tæt på top 6, men undervejs blev det dårligere og dårligere, måske var AZ stilen overraskende for de andre hold i starten, på trods af at det ikke burde være sådan

Min største bekymring ved det nye, er at OB går tilbage mht. det fysiske niveau og med flere skader, som tidligere - OB burde have været ovenpå i de sidste 5-10 minutter i dagens kamp rent fysisk, men var det ikke ...
      Når vi halser efter modstanderen igennem hele kampen, så kunne de have mødt Benfica igår, og de havde fortsat haft mere overskud i slutningen af kampen.

Vi skal helt basic finde en defensiv struktur i holdet. Den skal på plads som det første. Så skal der struktur i opspillet. Under Thomasberg er vi begyndt at spille med Kanter. Med undtagelse af 15 minutter imod Horsens, hvor McCoy og Krølle kom til mange indlæg, så bruger vi den stort set ikke. Keskinen og Gammelgaard kommer jo stort set ikke 1-1 med en agf'er i dag. I Silkeborg var historien den samme. Der er noget "Zorniger" tilbage i vores spil, som bare ikke harmonere i måden Thomasberg stiller op på. Mange direkte bolde spilles op på Ganaus. Andenboldene de kaster af sig vimder vi ingen af, fordi midtbanekæden ikke skubber op. Vi skal derfor enten spille mere tålmodigt med flere pasninger, eller øve os i at få skubbet hurtigere op. I det hele taget har Thomasberg en opgave med at integreret kanterne både med og uden bold. Falk og Ismahila ser alene ud til at forsvare imod 4-5 GF'ere i dsg, som skiftevis løber i mellemrun centralt i banen, og har så meget plads, at de kan vende og sende Links eller Emmery dybt. Det er så ualmindeligt usammenhængende og det bekymrer mig voldsomt at vi ingen forbedringer ser her 4 runder inde i samarbejdet. Hvad er det de øver træning?

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Det kan du have ret i - men var det overhovedet realistisk at kunne finde spillere der kunne det, indenfor de rammer som OB nu engang har, det er jeg i tvivl om, set i bagklogskabens klare lys ...

Personligt har jeg hele tiden foretrukket det som AZ stod for i forhold til TT, men er dog nysgerrig på om det kan blive interessant, det håber jeg virkeligt - en topseks er en ting (ja tak), men først og fremmest interessante kampe og et OB som bevæger sig fremad
        nej det kan du sige - og det sætter så bare ansættelsen af Zorniger i et endnu dårligere lys. Troels har jo godt vidst hvad det krævede...og alligevel så tror man det går med Bürgy i forsvaret, Myhra i målet - som skal være målmand på en anden måde end han normalt spiller osv. osv.

Men det var det gearskifte der blev talt om, som så aldrig kom.

Comment

Working...
        X