Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hører der er snak om askou til fck
    ....... Hvis FCK kan indfri de økonomiske krav, så ville det grundlæggende være træls, men ikke en skrækkelig tanke - som Ejdum i Brøndby var og er.

Askou har aldrig rigtig været "fynsk OB-talent", han kom hertil fra Jylland og har gjort hvad han kunne, og lagt alt hvad han havde for trøjen - men er egentlig blot endnu en rejsende i fodbold (som de alle er). Jeg har ikke stærkere følelser for Askou, end for Owusu eller Arp.

Jeg ser allerhelst han forlænger, for jeg synes han kan blive dygtig. Sekundært sælger jeg ham helst til udlandet. Derefter - hvis FCK indfrier de økonomiske forventninger til en god handel for os, så må de jo gøre det.

Comment

Hvor har du hørt det?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Undskyld mig, men hvad er perspektiverne i den handel??

Comment

Hvad vil de dog med ham? Han er ikke god nok til FCK.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvad vil de dog med ham? Han er ikke god nok til FCK.
            Det er også min tanke, men jeg synes faktisk ikke FCK har købt specielt godt ind i dette vindue. De har haft nogle underligt uambitiøse transfers ift. hvad man er vant til. FCM og FCN virker til gengæld helt oppe at ringe.

Comment

Jeg trøster mig ved, at Pogon-fans på twitter virker ærgerlige over at miste ham pga hans mentalitet. Uden ham var de rykket ned, var der én, der havde kommenteret. Men samtidig er der en bevidsthed om, at han er blevet ældre. 34 år er bare en virkelig høj alder for en central midtbanespiller, hvis opgave bliver at løbe solen sort og tage højintense løb. Hvis han er tænkt som en 6'er og dermed gardering for Ouedraogo, er jeg mere fortrøstningsfuld, men nu må vi se...
              Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

En 34 årig backup til Falk?.. Jo deeeeeht...

Comment

Med salget af Bonde havde jeg da håbet at vi blev lidt yngre på midtbanen, ikke ældre....

Comment

Altså, Gammelgaard er en kongetransfer. No doubt.

Men det er svært at forstå, at man skulle vente til sidst i vinduet med at hente de spillere, der er kommet ind til sidst her, og dem vi snakker om.
                    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Fordi vi har et begrænset netværk...

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                        Altså, Gammelgaard er en kongetransfer. No doubt.

Men det er svært at forstå, at man skulle vente til sidst i vinduet med at hente de spillere, der er kommet ind til sidst her, og dem vi snakker om.
                        Er det ikke fordi, man har luret på, og forsøgt at få andre spillere, men det er glippet? Og nu er vi ved en løsning, der hedder 'kendt kvalutet, men uden de store perspektiver'.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

Er det ikke fordi, man har luret på, og forsøgt at få andre spillere, men det er glippet? Og nu er vi ved en løsning, der hedder 'kendt kvalutet, men uden de store perspektiver'.
                          Det er vel også fint nok. Men udtalelserne tidligere peger jo på, at fans blot skal vente. Når dagen så oprender, så er det glippet.

Jeg tror måske bare jeg er træt af alt det spin og søforklaringer. Vær dog ærlige, hvis vi er i en svær situation.
                          Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Tænker Ulvestad passer bedre ind end Bonde. De to centrale midtbanefolk, skal have en del defensiv styrke tilsammen, det var ikke muligt med Bonde. Ulvestad kan også spille i stedet for Ouedraogo, kan Bonde jo ikke.

Det sagt, så havde jeg hellere hentet en 24-25 årig spiller, der kunne køres ind som en af de to startere på sigt.

Bedre end Bonde, men havde håbet på mere.

Åbner dog op for Juul-Sandberg, Friis og Lassen på sigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Bedre og mere løbepensum end Bonde. Det giver mulighed for at skubbe Falk længere frem i banen.

Er det kortsigtet? Ja. Har vi brug for det her og nu? Også ja.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

Det tænker jeg klart. Det kan ikke være det vi har ventet hele vinduet på. Grundlæggende skuffende.

Dog vil jeg sige, at selvom vi tidligere har haft dårlige erfaringer med trænere, der har taget aldrende spillere med sig, så synes ikke det skal gøre, at man helt holder sig fra det. Man kan bruge 1000 timer på at scoute en spiller. Se video og snakke med folk omkring ham, men jeg tror stadig ikke det vil være tæt på at måle sig med en træner, der har arbejdet med spilleren. Jeg har tidligere haft det lidt hårdt med TT pga. hans lidt tørre, jyske facon. Men jeg har stor respekt for hans faglighed og evne til art vurdere om en spiller passer til hans ideer.

Comment

Working...
                                X