Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Forstod du pointen med, at det ikke handler om, hvorvidt Vejle vil sælge for 2, 10 eller 100 mio. kr., hvis spilleren ikke er interesseret?
    Hvis en klub tilbød Vejle 100 mil for GG, ville han ALDRIG - som den Vejledreng han er - sige nej. Hvis nogen ville give 100 mil for ham, ville den kontrakt han stod med jo også være crazy. Så det er derfor at det er så åndsvagt overhovedet at skrive det.

EDIT: og nu skal du ikke skrive, "hvad hvis det er til Putin FC?"

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Hvis en klub tilbød Vejle 100 mil for GG, ville han ALDRIG - som den Vejledreng han er - sige nej. Hvis nogen ville give 100 mil for ham, ville den kontrakt han stod med jo også være crazy. Så det er derfor at det er så åndsvagt overhovedet at skrive det.

EDIT: og nu skal du ikke skrive, "hvad hvis det er til Putin FC?"
      Putin FC…

Du svarer ikke på, om du fangede min pointe.

Comment

Hvis man alligevel skal spille med de økonomiske muskler kunne man da lige smide 1 mil euro efter Malte Højholdt fra Pisa..
        Vil være en klasse forstærkning på midten.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          Hvis man alligevel skal spille med de økonomiske muskler kunne man da lige smide 1 mil euro efter Malte Højholdt fra Pisa..
          Vil være en klasse forstærkning på midten.
          Er vi ikke efterhånden godt besat centralt, medmindre nogen skal ud?

Comment

Er vi ikke efterhånden godt besat centralt, medmindre nogen skal ud?
            Jeg syntes i den grad vi mangler til den centrale midt. Falk, Ouedraogo og Bonde - måske man kan tælle Anssi med der. Arp er vel mere 10'er / evt en kant - meget anhænger selvf. også af hvordan Thomasberg vil stille op. Keskinen og Gammelgaard er også kanter.

Sandberg og Friis ser der ikke ud til at være den store tiltro til - så håber man kan sende én af dem videre og derved også gøre vejen til spilletid lidt kortere for hvem end der nu måtte blive tilbage.

Men Falk lige på vej tilbage fra en skade - gjorde ikke noget om man kunne spare ham bare en smule, det samme kan jo siges om Bonde, og for den sags skyld Anssi der jo også har været skadesplaget. Ouedraogo var også godt brugt sidste sæson - og som det nu skal han jo også spille konstant, fordi springet til den næste er for stort.

Jeg mener klart venstreback bør være 1. prioritet. Men leger vi der er nok økonomi tilbage - så så jeg gerne en central midt mere.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Jeg syntes i den grad vi mangler til den centrale midt. Falk, Ouedraogo og Bonde - måske man kan tælle Anssi med der. Arp er vel mere 10'er / evt en kant - meget anhænger selvf. også af hvordan Thomasberg vil stille op. Keskinen og Gammelgaard er også kanter.

Sandberg og Friis ser der ikke ud til at være den store tiltro til - så håber man kan sende én af dem videre og derved også gøre vejen til spilletid lidt kortere for hvem end der nu måtte blive tilbage.

Men Falk lige på vej tilbage fra en skade - gjorde ikke noget om man kunne spare ham bare en smule, det samme kan jo siges om Bonde, og for den sags skyld Anssi der jo også har været skadesplaget. Ouedraogo var også godt brugt sidste sæson - og som det nu skal han jo også spille konstant, fordi springet til den næste er for stort.

Jeg mener klart venstreback bør være 1. prioritet. Men leger vi der er nok økonomi tilbage - så så jeg gerne en central midt mere.
              Der skal to talenter ud og en Præstationsspiller og en Karrakterspiller ind.
              Enig i at der mangler en ordentlig vb og det ville gøre at Yttergaard forbliver et alternativ i centerforsvaret. Det kunne betyde at Sandberg bliver lejet ud igen.
              Så kommer det an på om det er Askou der som talent forlader OB og skal erstattes 1:1 eller om det er et andet talent der kan åbne op for en mere til midten ..

Der bør være to til hver plads + to 1. års talenter hvoraf Amrani er den ene og Vitus Friis måske kom op en sæson for tidligt.

Krølle har taget et stort skridt så det er næppe ham man lejer ud og så er der faktisk kun Legolas tilbage. Der må man vurdere om han udvikler sig bedst som reserve i OB med forventet begrænset spilletid eller som udlejet til 1. div. a la Luca.

Talenter:
              Legolas, William, Juul-Sandberg, Vitus, Krølle, McCoy, Askou og Amrani. - Altså to for mange p.t. i forhold til strategien.

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Putin FC…

Du svarer ikke på, om du fangede min pointe.
                din pointe er at hvis spilleren ikke vil til OB, så er det lige meget om man vil betale 100 mil. Men tag lige stilling til, om GG ikke var taget til OB, hvis OB havde budt 100 mil på ham....

Comment

Nu har vi hver især vores mening herinde om hvor vi mangler mest, men jeg kan ikke se andet end, der kommer til at ske en del mere.

Vi mangler da mindst en forsvarsspiller.

Nogen må forsvinde, prøv selv at tælle, hvor mange vi er til de 4 offensive pladser. Jeg er helt med på 2 er skadet, men stadig. Ryger der en profil her, bliver spændende.

Nogen unge skal ud, evt. på leje.

Bonde, Silkeborg, lever den stadig ?

Adam får det svært ?

Central midt, der kunne også ske noget med tilgang.

Edit: og Julius, bliver han ?

Og find selv på flere spørgsmål til i morgen......
                  Last edited by Polle; i går, 07:43.

Comment

Endnu et lille rygte til sidst i artiklen

https://www.kicker.de/herwerth-spalt...243628/artikel

Vi skulle være ude efter ham her
                    https://www.transfermarkt.com/maximi...spieler/989613

Stuttgary arbejder dog på en forlængelse

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Nu har vi hver især vores mening herinde om hvor vi mangler mest, men jeg kan ikke se andet end, der kommer til at ske en del mere.

Vi mangler da mindst en forsvarsspiller.

Nogen må forsvinde, prøv selv at tælle, hvor mange vi er til de 4 offensive pladser. Jeg er helt med på 2 er skadet, men stadig. Ryger der en profil her, bliver spændende.

Nogen unge skal ud, evt. på leje.

Bonde, Silkeborg, lever den stadig ?

Adam får det svært ?

Central midt, der kunne også ske noget med tilgang.

Edit: og Julius, bliver han ?

Og find selv på flere spørgsmål til i morgen......
                      Som jeg sagde i sidste uge, 2 angribere en midbanemand samt en forsvarer. De 2 angribere er kommet, så der mangler kun 2.
                      Såfremt der sælges, så skal der erstattes, og jeg tror Julius smutter, så yderligere en forsvarsspiller.
                      På midten ser både Rasmus Falk og Bonde meget rustne ud, så der skal en ind asap.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        Endnu et lille rygte til sidst i artiklen

https://www.kicker.de/herwerth-spalt...243628/artikel

Vi skulle være ude efter ham her
                        https://www.transfermarkt.com/maximi...spieler/989613

Stuttgary arbejder dog på en forlængelse
                        Spændende. Tysk U17 verdensmester for 3 år siden

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

din pointe er at hvis spilleren ikke vil til OB, så er det lige meget om man vil betale 100 mil. Men tag lige stilling til, om GG ikke var taget til OB, hvis OB havde budt 100 mil på ham....
                          Jo selvfølgelig var han det, men det er jo argumentets pointe i 10. potens.

Det ville skabe en masse andre problemer - som at dræne kassen i OB for at sende penge til Vejle for en spiller, der ikke er 100 millioner kroner værd. Det ville være en økonomisk svækkelse af os og styrkelse af en potentiel konkurrent.

Når vi køber spillere - særligt i Danmark - så er prisen jo et issue, ikke kun for at passe på de ressourcer OB har til rådighed, men også for at vende ratioet af ressourcer betalt/modtaget i handlen i OB's favør.

Jeg mener, at OB har strukket sig præcis så langt som de burde for Gammelgaard, og havde historien været, at vi har betalt 14-18 millioner for ham, så havde jeg tænkt, det var fuldstændig vanvittigt, at betale så mange penge for en spiller fra et 1. divisions-mandskab. Det havde trukket yderligere ressourcer fra andre forstærkninger.

Selvfølgelig flytter penge holdninger og meninger - og jo bedre en spiller er, desto mere vil han have i løn osv. Men det er ikke det samme argument som, at det giver god mening at betale 50 eller 100% mere for de spillere, man vil have for at få skub i tingene.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jo selvfølgelig var han det, men det er jo argumentets pointe i 10. potens.

Det ville skabe en masse andre problemer - som at dræne kassen i OB for at sende penge til Vejle for en spiller, der ikke er 100 millioner kroner værd. Det ville være en økonomisk svækkelse af os og styrkelse af en potentiel konkurrent.

Når vi køber spillere - særligt i Danmark - så er prisen jo et issue, ikke kun for at passe på de ressourcer OB har til rådighed, men også for at vende ratioet af ressourcer betalt/modtaget i handlen i OB's favør.

Jeg mener, at OB har strukket sig præcis så langt som de burde for Gammelgaard, og havde historien været, at vi har betalt 14-18 millioner for ham, så havde jeg tænkt, det var fuldstændig vanvittigt, at betale så mange penge for en spiller fra et 1. divisions-mandskab. Det havde trukket yderligere ressourcer fra andre forstærkninger.

Selvfølgelig flytter penge holdninger og meninger - og jo bedre en spiller er, desto mere vil han have i løn osv. Men det er ikke det samme argument som, at det giver god mening at betale 50 eller 100% mere for de spillere, man vil have for at få skub i tingene.
                            Som Christian89 skriver…

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

Spændende. Tysk U17 verdensmester for 3 år siden
                              Enig, men også en noget uprøvet spiller på højeste niveau. Det må være fordi, man tænker at Amrani er mere end et halvt til et helt år væk fra at kunne gøre sig gældende for alvor i kampen om spilletid.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Enig, men også en noget uprøvet spiller på højeste niveau. Det må være fordi, man tænker at Amrani er mere end et halvt til et helt år væk fra at kunne gøre sig gældende for alvor i kampen om spilletid.
                                Måske det er en Askou erstatning. Udset til at være med i kampen om de 2 pladser i midterforsvaret med Gomez og Ytter.
                                Amrani skal nok få minutter også. Midterforsvarer har flest karantæne dage af alle.

Comment

Working...
                                X