Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg er stadig mere end nervøs ved at Gomez skal være starter. 3 "gode" kampe og så en ekstremt svag i går med de velkendte fejl fra hans side. Lur mig om han ikke får lavet en del af disse kampafgørende fejl mod de bedre hold, når det hele går lidt hurtigere. Jeg bliver f.eks. ikke overrasket, hvis han får et rødt kort mod enten Bif, FCM eller FCK.
-
100% enig. Jeg skal se MEGET mere fra Gomez' side, før jeg for alvor tror på ham. Men vi må jo nok erkende, at han kommer til at få chancen for at bevise sig i den her sæsonOprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jeg er stadig mere end nervøs ved at Gomez skal være starter. 3 "gode" kampe og så en ekstremt svag i går med de velkendte fejl fra hans side. Lur mig om han ikke får lavet en del af disse kampafgørende fejl mod de bedre hold, når det hele går lidt hurtigere. Jeg bliver f.eks. ikke overrasket, hvis han får et rødt kort mod enten Bif, FCM eller FCK.
Comment
-
Det tror jeg ikke at han er. Han er en af dem der er med for at snuse til manegen. Der skal hente en mere til centerforsvaret og jo bedre jo bedre …Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg kan ikke lade være med at tænke at det er lidt tyndt med Askou, Gomez og Yttergård, med Amrani som 4. valg. Jeg aner intet om hvor god Amrani er, men qua hans alder kunne godt være i tvivl om hvor klar han er til at spille vigtige minutter for os, i tilfælde af skader
Men der var også dem der havde Bonde ind som venstrebenet centeforsvarsspiller .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Det siger da ærlig talt alt om hvor kummerligt det har været for os. Der var andre syndere ved målet i Viborg, men han har da alt andet lige været impliceret i to indkasserede mål i de første fire kampe.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDen gode start Gomez har fået, der skal vi sgu også lede længe for at finde lignende gode perioder fra OB midterforsvarer. Dem er der ikke mange af igennem lang tid. Kun naturligt at satse på ham.
Comment
-
Det samme sagde folk om Bojang for et år siden, da han spillede 2 gode kampe. Der var ingen grænser for, hvor stort et talent han var og hvor god han kunne blive, og nu har man bare foræret ham væk for småpenge.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDen gode start Gomez har fået, der skal vi sgu også lede længe for at finde lignende gode perioder fra OB midterforsvarer. Dem er der ikke mange af igennem lang tid. Kun naturligt at satse på ham.
- Likes 1
Comment
-
Hvis beskrivelsen af Holmström står til troende, så er de vel lidt samme type, ikke? Han kunne ellers have været interessant, for han har bevist sig selv i ligaen. Til gengæld ville spillet også skulle indrettes helt efter ham/hans spidskompetencer.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Det tror jeg, desværre, siger mere om OB end Bojang.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det samme sagde folk om Bojang for et år siden, da han spillede 2 gode kampe. Der var ingen grænser for, hvor stort et talent han var og hvor god han kunne blive, og nu har man bare foræret ham væk for småpenge.
Han er startet i de to første kampe dernede, og med den rette skoling (og det er selvfølgelig det store spørgsmål), så tror jeg, at han får en god karriere!
Comment
-
Ja, det står klart og tydeligt, med eller uden Gomez gode start.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det siger da ærlig talt alt om hvor kummerligt det har været for os. Der var andre syndere ved målet i Viborg, men han har da alt andet lige været impliceret i to indkasserede mål i de første fire kampe.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Aaah, synes nu nok du overgør det lidt.... men det blev da ikke den historie man håbede på.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det samme sagde folk om Bojang for et år siden, da han spillede 2 gode kampe. Der var ingen grænser for, hvor stort et talent han var og hvor god han kunne blive, og nu har man bare foræret ham væk for småpenge.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Ved godt Gomez laver en fejl der fører til mål, og måske undervurderer den udligningen (også svært 4 mod 2)
Men ellers spiller han vel en OK kamp ellers?
Synes man skal lade tvivlen komme ham til gode, især hvis det er rigtigt at han har trænet med u19 hele sommeren.
Tænker TT må være den optimale træner for ham.
- Likes 1
Comment
-
Så han spiller fint, udover at han koster point? Den sidste del ophæver jo lidt den første, synes jeg.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægVed godt Gomez laver en fejl der fører til mål, og måske undervurderer den udligningen (også svært 4 mod 2)
Men ellers spiller han vel en OK kamp ellers?
Synes man skal lade tvivlen komme ham til gode, især hvis det er rigtigt at han har trænet med u19 hele sommeren.
Tænker TT må være den optimale træner for ham.
Dejligt at han har lagt sig i selen for at komme tilbage fra sommerpausen i god form, cadeau for det. Men det ændrer ikke på hans mangler, som han tydeligvis stadig har.
Comment
-
Forstod du pointen med, at det ikke handler om, hvorvidt Vejle vil sælge for 2, 10 eller 100 mio. kr., hvis spilleren ikke er interesseret?Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Det var ikke mig, der brugte det latterlige eksempel med 100 mil. Jeg fulgte op på det, fordi det tåbeligt skrevet.
- Likes 1
Comment
Comment