Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

Hvor ser du red flags? Flere af dem er da helt bestemt blev ældre, men sådan nogle som Amavi og Kursawa kunne da sikkert sagtens klare et år eller to i superligaen. Casper Højer er også en mulighed, en fræk en kunne være Rodriques.
    Men de gider nok ikke en tur til Odense, når de allerede har tjent den ene million efter den anden. Så er pensionen nok mere attraktiv
    At man ikke har spillet kontinuerligt i flere år og for længst har sine bedste år bag sig er i min optik et red flag. Derudover er der nogle skadehistoriker og en potentiel sprogbarriere, hvis man skal erstatte AS her og nu så skal sproget være der fra starten - enten engelsk, dansk eller tysk.

​Ricardo Rodríguez kommer fra sub-toppen af La Liga - og er rygtet til Torino.
    Jordan Amavi har spillet 1600ish minutter siden sommeren 2022
    Kurzawa har spillet mindre.
    Fodé Ballo-Touré lige så lidt.
    Brandon Williams lige så.​
    Mihailo Ristic har spillet 2400 minutter de sidste 3 år i La Liga og har en sidste dyr kontrakt i sig.
    Robert Ergas har spillet et halvt år i Europa for +10 år siden
    Faitout Maouassa kunne være interessant, men blev ikke forlænget i Ligue 2. Også manglende spilletid de sidste 4 år.

Casper Høyer er så AGF og LBK-coded at jeg har svært ved at se ham i andre klubber end dem - FCK måske.

Leon Bell Bell og Kganyane Letsoenyo kunne være interessante på korte kontrakter - men selv der er jeg i tvivl om de har niveauet til Superligaen.

Jeg er heller ikke imponeret af AS eller Yttergaard på VB, men hvis vi skal rykke os, så skal der ikke være tvivl om niveauet - Og så skal de jo også have lyst. Uanset hvor god Mendy var for OB, så er der jo ingen der gider at have en spiller, der fra start bare glæder sig til at være ude af kontrakten.
    ​​

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Tror vi er højere. Tror ikke de havde tænkt sig at hente 2 offensive profiler til 15-16 mil sammenlagt.

Jeg tror vi er på 15 mil mindst. Måske alt overskydende efter man har nået de 37,5 mil som man skal sælge for? Kunne man forestille sig det? Nogle der har overblik over hvad vi har tjent i alt?
      Estimeret:

25 for Ejdum, 5-7 i alt for Bojang, Jensen og Burgy i alt, 10 mil i klausuler for Adelgaard, Breum, Kjerrumgaard og andre småbeløb

Små 40 millioner.

Man har så brugt 15 millioner på Topi og Gammelgaard.

Der skal så sælges for yderlig 12 millioner for at man opfylder målsætningen - medmindre, at man kvaler sig til EL-gruppespillet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Tror vi er højere. Tror ikke de havde tænkt sig at hente 2 offensive profiler til 15-16 mil sammenlagt.

Jeg tror vi er på 15 mil mindst. Måske alt overskydende efter man har nået de 37,5 mil som man skal sælge for? Kunne man forestille sig det? Nogle der har overblik over hvad vi har tjent i alt?
        Tror umiddelbart at budgettet blev sat op efter Keskinen da man så havde tømt det meste af den konto og stadig manglede et halvt hold..

Så GG og Holmstrøm er nok det ekstra på ca 10 mill. Så skal de sidste indkøb findes for de sidste håndører der er tilbage.
        Men håber da det er 15 mill kr. For så er der nok ca 1 mill euro tilbage

Men mon ikke en hvis podcast burde kunne lokke lidt ud af TB på transferdeadline day hvis de eller tør at spørge. Bare et ca tal.. Over eller under 10 mill

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

At man ikke har spillet kontinuerligt i flere år og for længst har sine bedste år bag sig er i min optik et red flag. Derudover er der nogle skadehistoriker og en potentiel sprogbarriere, hvis man skal erstatte AS her og nu så skal sproget være der fra starten - enten engelsk, dansk eller tysk.

​Ricardo Rodríguez kommer fra sub-toppen af La Liga - og er rygtet til Torino.
          Jordan Amavi har spillet 1600ish minutter siden sommeren 2022
          Kurzawa har spillet mindre.
          Fodé Ballo-Touré lige så lidt.
          Brandon Williams lige så.​
          Mihailo Ristic har spillet 2400 minutter de sidste 3 år i La Liga og har en sidste dyr kontrakt i sig.
          Robert Ergas har spillet et halvt år i Europa for +10 år siden
          Faitout Maouassa kunne være interessant, men blev ikke forlænget i Ligue 2. Også manglende spilletid de sidste 4 år.

Casper Høyer er så AGF og LBK-coded at jeg har svært ved at se ham i andre klubber end dem - FCK måske.

Leon Bell Bell og Kganyane Letsoenyo kunne være interessante på korte kontrakter - men selv der er jeg i tvivl om de har niveauet til Superligaen.

Jeg er heller ikke imponeret af AS eller Yttergaard på VB, men hvis vi skal rykke os, så skal der ikke være tvivl om niveauet - Og så skal de jo også have lyst. Uanset hvor god Mendy var for OB, så er der jo ingen der gider at have en spiller, der fra start bare glæder sig til at være ude af kontrakten.
          ​​

Mendy var en højreback der blev placeret på venstreback og skældt ud fordi han ikke var god nok.
          Som jeg husker det var han ret god på højreback de få kampe han spillede ..
          Havde trods alt spillet en del PL og Ligue1 før han kom til OB.
          Last edited by Plum; i dag, 20:36.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
          X