Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
-
To mål på de seneste 2 sæsoner. Dog har han været meget skadet. Meen man havde da håbet på en lidt højere hylde.. Man må nok erkende, at tiltrækningskraften ikke er så stor.
Edit: Men nu må vi se. I hvert fald velkommen til Ahl-Holmström. Spændende at se, hvad han kan bidrage med (man skal huske positiviteten
).
Last edited by Kappen1975; i går, 11:10.
Comment
-
fint der kommer en angriber til - alderen ser også fornuftig ud.Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlægTo mål på de seneste 2 sæsoner. Dog har han været meget skadet. Meen man havde da håbet på en lidt højere hylde.. Man må nok erkende, at tiltrækningskraften ikke er så stor.
Men med al den snakom at vente for at hente fra en højere hylde - der skuffer det da i den grad. Men kunne så næsten heller ikke andet.
Jeg kender ham ikke, så bliver da spændende at se hvad han er for en.
Velkommen til.
Comment
-
Troels siger; "en vis hurtighed"...måske jeg læser det forkert, men tyder på fart ikke ligefrem er hans spidskompetence. Men lige nu har vi nok også mere brug for en der kan holde i boldenOprindeligt indsendt af El New York Se indlægVelkommen til Alexander. Han ser spændende ud, en god fysisk pakke. Fart og fysik, men ikke med meget spilletid i tyskland.
Comment
-
Velkommen til, men lidt bekymrende med hele seks skader de seneste to sæsoner...
https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/498171
Comment
-
Måske han håbede på noget bedre end OBOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog så må man igen bare undre sig over timingen - kunne man ikke have sat lidt mere fut under forhandlingerne og præsenteret ham i torsdags, så man kunne have haft ham med i truppen i dag?
Igen det er jo ikke ligefrem en VM spiller der lige er kommet hjem fra ferie man bringer ind...
EDIT: eller TB forsøgte at betale delvist med fri bar på Odense Stadion. Men så ramte nyheden om udsolgt i pausen også. Ossie-land.Last edited by claudes1; i går, 11:18.
- Likes 2
Comment
-
Ja mon ikke han har mistet en del hurtighed med så mange skader de seneste sæsoner. På youtube så hans topfart ret vild ud, men det var så to år siden i den svenske liga inden skaderne kom til.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Troels siger; "en vis hurtighed"...måske jeg læser det forkert, men tyder på fart ikke ligefrem er hans spidskompetence. Men lige nu har vi nok også mere brug for en der kan holde i bolden
Det eneste jeg beder om, er at han er mere mobil end Grot. Jeg ved godt Grot har en vanvittig topfart, men den ser man jo nærmest kun en gang og så er han udmattet.
Comment
Comment