Åbenbart en lejeaftale vi er ved at hente Mikkel Rakneberg på. Håber bestemt vi ikke henter til breden men start 11.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...k-i-ob-i-aften
Åbenbart til lægetjek i Ådalen i disse minutter.
Comment
-
Yes. Ligger allerede klar i buskeneOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...k-i-ob-i-aften
Åbenbart til lægetjek i Ådalen i disse minutter.
- Likes 2
Comment
-
Toppen af poppen de sidste par dage, vil da være hvis man ikke henter en midterftosvar, med stort kvalitet, og sælger Askou.
Så går jeg fuldstændig bananas.
Alt den optimisme jeg har haft om OB, er fuldstændig forsvundet. Troede virkelig transferen af Gammelgaard var et tegn. Men næ nej. “Sidste år forstærkede vi angrebet, så det er ikke usansynligt vi kigger i den anden ende af banen” - Troels Bech.
Resultatet indtil videre?
Yttergård, Rakneberg, Therkildsen.
Man sælger Ejdum - henter Keskinen.
Niemic skadet - Henter Gammelgaard og Holmstrøm.
Kan i forklare mig logikken?
- Likes 2
Comment
-
I got nothing..Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægToppen af poppen de sidste par dage, vil da være hvis man ikke henter en midterftosvar, med stort kvalitet, og sælger Askou.
Så går jeg fuldstændig bananas.
Alt den optimisme jeg har haft om OB, er fuldstændig forsvundet. Troede virkelig transferen af Gammelgaard var et tegn. Men næ nej. “Sidste år forstærkede vi angrebet, så det er ikke usansynligt vi kigger i den anden ende af banen” - Troels Bech.
Resultatet indtil videre?
Yttergård, Rakneberg, Therkildsen.
Man sælger Ejdum - henter Keskinen.
Niemic skadet - Henter Gammelgaard og Holmstrøm.
Kan i forklare mig logikken?
Comment
-
det tror jeg da - undskyldningen ligger så også lige til højrebenet - han har travlt. (mener endda de allerede har meldt ud det kunne være en mulighed da vinduet jo stadig står åbent)Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægGad vide om Troels melder afbud til klub aften? Han får da satme at høre for det vindue han er i gang med.
Comment
-
Så langt kommer det ikke. Der er en ordstyrer som lukker debatten ned, længe inden da. videre næste emne.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægGad vide om Troels melder afbud til klub aften? Han får da satme at høre for det vindue han er i gang med.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment

Comment