Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Åbenbart en lejeaftale vi er ved at hente Mikkel Rakneberg på. Håber bestemt vi ikke henter til breden men start 11.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Åbenbart en lejeaftale vi er ved at hente Mikkel Rakneberg på. Håber bestemt vi ikke henter til breden men start 11.
      Hvis vi henter en venstre back, og han ikke er tiltænkt som starter, så står det virkelig skidt til

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...k-i-ob-i-aften

Åbenbart til lægetjek i Ådalen i disse minutter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...k-i-ob-i-aften

Åbenbart til lægetjek i Ådalen i disse minutter.
          Yes. Ligger allerede klar i buskene

Comment

Toppen af poppen de sidste par dage, vil da være hvis man ikke henter en midterftosvar, med stort kvalitet, og sælger Askou.

Så går jeg fuldstændig bananas.

Alt den optimisme jeg har haft om OB, er fuldstændig forsvundet. Troede virkelig transferen af Gammelgaard var et tegn. Men næ nej. “Sidste år forstærkede vi angrebet, så det er ikke usansynligt vi kigger i den anden ende af banen” - Troels Bech.

Resultatet indtil videre?
            Yttergård, Rakneberg, Therkildsen.

Man sælger Ejdum - henter Keskinen.
            Niemic skadet - Henter Gammelgaard og Holmstrøm.

Kan i forklare mig logikken?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              Toppen af poppen de sidste par dage, vil da være hvis man ikke henter en midterftosvar, med stort kvalitet, og sælger Askou.

Så går jeg fuldstændig bananas.

Alt den optimisme jeg har haft om OB, er fuldstændig forsvundet. Troede virkelig transferen af Gammelgaard var et tegn. Men næ nej. “Sidste år forstærkede vi angrebet, så det er ikke usansynligt vi kigger i den anden ende af banen” - Troels Bech.

Resultatet indtil videre?
              Yttergård, Rakneberg, Therkildsen.

Man sælger Ejdum - henter Keskinen.
              Niemic skadet - Henter Gammelgaard og Holmstrøm.

Kan i forklare mig logikken?
              I got nothing..

Comment

Det virker lidt undervældende. Kender ikke det store til ham, så forhåbentlig tager jeg fejl.

Comment

Top top spiller jo. Han rykker os helt sikkert toppen af første division til bunden af Superligaen...
                  Talentløs ledelse mand

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                    Det virker lidt undervældende. Kender ikke det store til ham, så forhåbentlig tager jeg fejl.
                    Alt skriger til himlen, at det er dybt dybt til grin at hente sådan en makker
                    Fuck Niels Thorborg den nar...

Comment

Gad vide om Troels melder afbud til klub aften? Han får da satme at høre for det vindue han er i gang med.

Comment

Gad vide om Troels melder afbud til klub aften? Han får da satme at høre for det vindue han er i gang med.
                        det tror jeg da - undskyldningen ligger så også lige til højrebenet - han har travlt. (mener endda de allerede har meldt ud det kunne være en mulighed da vinduet jo stadig står åbent)

Comment

Så langt kommer det ikke. Der er en ordstyrer som lukker debatten ned, længe inden da. videre næste emne.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Working...
                          X