Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

32 årig svensk stopper...vil godt nok være undervældende
    Er han transferfri ?
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

32 årig svensk stopper...vil godt nok være undervældende
      Jeg synes han ligner en angriber

Comment

Jeg tror det er ham her

https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/498171

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Er han transferfri ?
          Jeps !

Men har været knæskadet i meget lang tid.
          Last edited by Online; i går, 10:56.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            Du havde ret

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Du havde ret

Comment

To mål på de seneste 2 sæsoner. Dog har han været meget skadet. Meen man havde da håbet på en lidt højere hylde.. Man må nok erkende, at tiltrækningskraften ikke er så stor.

Edit: Men nu må vi se. I hvert fald velkommen til Ahl-Holmström. Spændende at se, hvad han kan bidrage med (man skal huske positiviteten).
                Last edited by Kappen1975; i går, 11:10.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                  To mål på de seneste 2 sæsoner. Dog har han været meget skadet. Meen man havde da håbet på en lidt højere hylde.. Man må nok erkende, at tiltrækningskraften ikke er så stor.
                  fint der kommer en angriber til - alderen ser også fornuftig ud.

Men med al den snakom at vente for at hente fra en højere hylde - der skuffer det da i den grad. Men kunne så næsten heller ikke andet.

Jeg kender ham ikke, så bliver da spændende at se hvad han er for en.

Velkommen til.

Comment

Velkommen til Alexander. Han ser spændende ud, en god fysisk pakke. Fart og fysik, men ikke med meget spilletid i tyskland.

Comment

og så må man igen bare undre sig over timingen - kunne man ikke have sat lidt mere fut under forhandlingerne og præsenteret ham i torsdags, så man kunne have haft ham med i truppen i dag?

Igen det er jo ikke ligefrem en VM spiller der lige er kommet hjem fra ferie man bringer ind...

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Velkommen til Alexander. Han ser spændende ud, en god fysisk pakke. Fart og fysik, men ikke med meget spilletid i tyskland.
                        Troels siger; "en vis hurtighed"...måske jeg læser det forkert, men tyder på fart ikke ligefrem er hans spidskompetence. Men lige nu har vi nok også mere brug for en der kan holde i bolden

Comment

Velkommen til, men lidt bekymrende med hele seks skader de seneste to sæsoner...

https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/498171

Comment

og så må man igen bare undre sig over timingen - kunne man ikke have sat lidt mere fut under forhandlingerne og præsenteret ham i torsdags, så man kunne have haft ham med i truppen i dag?

Igen det er jo ikke ligefrem en VM spiller der lige er kommet hjem fra ferie man bringer ind...
                            Måske han håbede på noget bedre end OB

EDIT: eller TB forsøgte at betale delvist med fri bar på Odense Stadion. Men så ramte nyheden om udsolgt i pausen også. Ossie-land.
                            Last edited by claudes1; i går, 11:18.

Comment

Ikke det vildeste cv, men han havde da en fin sæson i Allsvenskan, inden han blev solgt. Vi får i hvert fald det der ligner en ret fysisk angriber, hvilket det ligner at Thomasberg vil have, ud fra hvordan Ganaus er blevet brugt. Men mon ikke det vil betyde at Grot alligevel skal sælges

Comment

Troels siger; "en vis hurtighed"...måske jeg læser det forkert, men tyder på fart ikke ligefrem er hans spidskompetence. Men lige nu har vi nok også mere brug for en der kan holde i bolden
                                Ja mon ikke han har mistet en del hurtighed med så mange skader de seneste sæsoner. På youtube så hans topfart ret vild ud, men det var så to år siden i den svenske liga inden skaderne kom til.
                                Det eneste jeg beder om, er at han er mere mobil end Grot. Jeg ved godt Grot har en vanvittig topfart, men den ser man jo nærmest kun en gang og så er han udmattet.

Comment

Working...
                                X