Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Kan forstå Julius Eskensen skulle være på vej hjem til DK igen..... det betyder selvfølgelig ikke det også er hjem til OB.

Aner ikke hvordan han har gjort det i det skotske eller på hvilke positioner han er brugt.
    Kun lidt over 400 minutter i ligaen, for Skotlands nummer 7 i sidste sæson. Jeg tænker ikke at han er interessant for os.
    Esbjerg, som der bliver nævnt, virker mere passende

Comment

Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
      Men der er jo ingen der kan forudsige at det sker igen uanset om han så er i OB eller ej.
      Hvis muligheden byder sig synes jeg da helt klart der er en masse godt at hente for OB. Men at du ikke vel se kampe med Eriksen er jo dit eget valg så bliver det bare svært at se en OB kamp (Hvis det bliver til noget, jo bare spekulationer..)
      Han har en pacemaker fordi lægerne har vurderet det vil ske igen.
      Antal gange jeg har set CE få hjertestop 2
      Antal gange jeg har set alle andre spillere tilsammen få hjertestop 0.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

At han ikke er tilbage i træning efter sidste hjertestop 7 juni fortæller alt om at det ikke bare er en bagatel hvor pacemakeren gjorde hvad den skulle.
        Håber inderligt at Christian spare sig selv og os for mere. Han er hjertelig velkommen tilbage i alle mulige andre roller
        Jeg har ikke kaldt det en bagatel, det er dine ord. Selvfølgelig er et hjertestop ikke en bagatel, ligesom en korsbåndsskade - uden yderligere sammenligning - ikke er det. Ikke desto mindre er landsholdets læge citeret for, at pacemakeren gjorde som den skulle (https://www.dr.dk/sporten/fodbold/la...-tage-skade-af) ligesom Christian Eriksen selv har sagt det (https://jyllands-posten.dk/sport/fod...hvad-den-skal/). Altså må vi antage, at det medicinske udstyr virker efter hensigten, som var det jeg pointerede.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg

Jeg har ikke kaldt det en bagatel, det er dine ord. Selvfølgelig er et hjertestop ikke en bagatel, ligesom en korsbåndsskade - uden yderligere sammenligning - ikke er det. Ikke desto mindre er landsholdets læge citeret for, at pacemakeren gjorde som den skulle (https://www.dr.dk/sporten/fodbold/la...-tage-skade-af) ligesom Christian Eriksen selv har sagt det (https://jyllands-posten.dk/sport/fod...hvad-den-skal/). Altså må vi antage, at det medicinske udstyr virker efter hensigten, som var det jeg pointerede.
          Hvis den virkede som den skulle og det var forventeligt... hvorfor fortsatte man så ikke kampen

Comment

Slotsager har fået ny agent. Måske ikke så tilfreds med at sidde på bænken i Italien ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Han har en pacemaker fordi lægerne har vurderet det vil ske igen.
              Antal gange jeg har set CE få hjertestop 2
              Antal gange jeg har set alle andre spillere tilsammen få hjertestop 0.
              Det er en ICD, og det er egentlig en arytmi, et skift i hjertets rytme der ikke pumper blod effektivt, der gør at ICD'en støder for at resynkronisere rytmen. Ikke som sådan et hjertestop.

Det er ikke så sjældent endda; der er mange af spillerne her på listen der fik hjertestop på banen. Du kender nok Marc Vivien Foé, Muamba og Cheick Tioté.

List of association footballers who died after on-field incidents - Wikipedia
              Last edited by anglicantian; i går, 15:34.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvis den virkede som den skulle og det var forventeligt... hvorfor fortsatte man så ikke kampen
                Hvorfor tror du han ikke fortsatte kampen?…….på trods af at alt virkede som det skulle og hans hjerte kom i normal rytme efter at ICD’en havde afgivet et stød som efter sigende skulle føles som at blive slået hårdt i brystet med et baseballbat.

Jeg har rigtig mange bud på grunde til hvorfor han ikke bare spillede videre, men når nu du stiller sådan et spørgsmål kunne det være interessant at høre hvad dit bedste bud er.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Slotsager har fået ny agent. Måske ikke så tilfreds med at sidde på bænken i Italien ..
                  Slotsager må meget gerne komme hjem til OB.

Comment

Nå, men tilbage til hvad der nærmest lød som rygter, tidligere i dag . Sig noget mere, folkens!

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Hvorfor tror du han ikke fortsatte kampen?…….på trods af at alt virkede som det skulle og hans hjerte kom i normal rytme efter at ICD’en havde afgivet et stød som efter sigende skulle føles som at blive slået hårdt i brystet med et baseballbat.

Jeg har rigtig mange bud på grunde til hvorfor han ikke bare spillede videre, men når nu du stiller sådan et spørgsmål kunne det være interessant at høre hvad dit bedste bud er.
                      Jeg skrev ikke, at han skulle fortsætte kampen, men hvorfor kampen ikke kunne fortsætte ? (du har lidt en tendens til at læse mine indlæg som en vis person læser biblen).

Comment

Slotsager må meget gerne komme hjem til OB.
                        Det kommer han ikke til under TBs ledelse

Comment

Jeg skrev ikke, at han skulle fortsætte kampen, men hvorfor kampen ikke kunne fortsætte ? (du har lidt en tendens til at læse mine indlæg som en vis person læser biblen).
                          Fair nok, lige den her indrømmer jeg at have misforstået ;-) men når det så er sagt så håber jeg du selv kan finde argumenter for hvorfor hverken Christian Eriksen eller nogle af de andre spillere havde lyst til at spille videre den dag. Eller hvad?

Comment

Teknisk set er det vel også primært under Zorniger ;-)

Comment

Teknisk set er det vel også primært under Zorniger ;-)
                              Hvis det skulle være en mulighed, så tror jeg hverken Zorniger eller Troels bliver grunden til at det går i vasken :-)

Comment

Jeg kan desværre heller ikke forestille mig, at Slotsager ønsker at blive skambudt endnu en gang af gnieren Troels B.

Comment

Working...
                                X