Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

nej der er ofte en der fejler...AGF er vel også relativt ny til at blive regnet i den gruppe, kunne godt koste dem i år at de skal spille europæisk. Hvor længe vil pengemændende i Brøndby lege med?

Men der er bare ikke 6 pladser at spille om når sæsonen starter op - der er en håndfuld hold der er så meget foran os at de fleste pladser er taget.

Alternativet er vel at Thorborg spytter mere i kassen til holdet har etableret sig fast i top 6, kommer i europa regelmæssigt og kan sælge sine talenter for væsenligt mere end de kan nu.
    Det ønsker han ikke - og det er jo helt fair, men en langsom organisk vækst - altså de andre står jo heller ikke stille. Pludselig kommer Horsens med en røvfuld penge - det er ikke sikkert det er holdbart i længden, men det er jo ikke utænkeligt de kommer og overtager den 6. plads som vi håber at gøre til vores i en kortere (eller længere) periode.
    Viborg virker som et solidt hold lige pt. var de ikke også ved at udbygge deres faciliteter? Randers virker så til at være lidt nede lige pt. men der er nogle japanere på vej ind, de kommer vel også med en stor pose penge.
    Vi skal helt sikkert holde os til, på alle parametre. Det er der ikke tvivl om. Det er en stor udfordring, det er vi helt enige i.

Da hold som Viborg og SDR begyndte at rykke, AGF begyndte at være stabile i top-6, Horsens kom til penge, etc... jamen der rykkede vi ned.
    Jeg synes vi svarede godt igen i sidste sæson, og tror også fortsat på det går den rigtige vej, men ja, vi skal holde os til, og Thorborg millioner kan jo godt blive nødvendige, bestemt.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det er jeg ikke enig i. Dels synes jeg ikke det er at skrue ned for blusset. TT er bestemt en mand der har ambitioner og vil vinde, og en mand der i Randers var med til at løfte klubben og bygge den op, som jeg var inde på i det andet indlæg, og det med et væsentligt lavere budget. Han er en mestertræner, og vel den mest erfarne i ligaen. Vi hiver ham ind på dagen for Zornigers fyring. Jeg har helt ærligt noget svært ved at se blusset skulle være skruet ned.

Og den er jeg heller ikke enig i. Det er klart vi er udfordret defensivt, både via afgange og at vi ikke har haft noget klar hurtigere til at erstatte, men jeg kan ikke se at alt skulle pege i en anden retning.
      1. fair nok, det er meget subjektivt - for mig ligner det at der skrues ned for ambitionerne. Men igen - lad os se når de faktisk får spillet en kamp eller to og Troels får fingeren ud og hente nogle spillere ind, så kan det ændre sig.

2. Man har solgt ud - isoleret set fine handler men man har ikke haft afløsere klar, særligt i forsvaret hvor det så ender med man laver hvad der ligner en panik handel. Og alt sammen på baggrund af man skulle have styrket truppen. Der er min tiltro til TB og OB ledelsen generelt bare ikke så stor så jeg køber de venter og "spiller spillet" og kan få nogle bedre spillere ind. Det ligner en spareøvelse.

Men lad os se om en måneds tid - så er vi forhåbentlig lidt klogere.

Comment

Working...
      X