Hvem flyver en drone ind over Mekka? NUUUUU!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Hvor læser du det henne?Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlægTroels Bech til DR:
"- Christian har bare en kontrakt i en anden klub, og vi har heller ikke eneret på ham, der er mange andre, der også vil have ham, lyder svaret på spørgsmålet om, hvorvidt Christian Eriksen ender i OB."
Der OGSÅ gerne vil have ham??
Comment
-
https://www.tv2fyn.dk/odense/vender-...KKNp6oLOoFYGzQOprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
Hvor læser du det henne?
- Likes 1
Comment
-
Vores midtbane vil blive den langsomste i ligaen. Jeg har tidligere vovet pelsen og udtrykt min skepsis overfor en Eriksentransfer. Nu er Zorniger her ikke mere, men den taktik TT kører med har lagt mere pres på Falk og Ouedraogo centralt. Hans teknik fejler ikke noget, men jeg har svært ved at tro at vi får en der laver 10-15 assists pr sæson nu. En Eriksen-Falk-Ouedraogo midtbane vil blive overløbet, og hvis der ikke kommer en dynamisk 8’er ind (Eriksen eller ej), vil midtbanen og truppen blive endnu mere skævt sammensat, alt sammen for feel good faktor og et hold kæft bolsje fra ledelsen.Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.
- Likes 2
Comment
-
Forestil dig der er 10 biler på motorvejen.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Må indrømme de handler ud og ind i Fcm stikker da fuldstændig af.
De priser ser vi ikke i OB de næste 25 år. Forventer ikke at opleve OB i top 6 i min levetid.
Bil nr 1 og 2 kører 130 km/t
Bil nr 3 kører 127 km/t
Bil nr 4 og 5 kører 120 km/t
Bil nr 6 kører 118 km/t
Bil nr 7og 8 kører 115 km/t
Bil nr 9 og 10 kører 110 km/t
Hvornår indhenter bil nr 8 de andre ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg tror ikke på Eriksen rygtet umiddelbart. Men Bonde ryger kun fordi man han er ny klar. Så er det så spørgsmålet hvem det erOprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægVores midtbane vil blive den langsomste i ligaen. Jeg har tidligere vovet pelsen og udtrykt min skepsis overfor en Eriksentransfer. Nu er Zorniger her ikke mere, men den taktik TT kører med har lagt mere pres på Falk og Ouedraogo centralt. Hans teknik fejler ikke noget, men jeg har svært ved at tro at vi får en der laver 10-15 assists pr sæson nu. En Eriksen-Falk-Ouedraogo midtbane vil blive overløbet, og hvis der ikke kommer en dynamisk 8’er ind (Eriksen eller ej), vil midtbanen og truppen blive endnu mere skævt sammensat, alt sammen for feel good faktor og et hold kæft bolsje fra ledelsen.
Så forventer/håber på 2 ind og 1-2 ud i morgen
Men hører også at der sker noget på stadion netop nu
- Likes 1
Comment
-
Når de andre punkterer eller skal ind og lade fordi man ikke bruger så meget batteri ved lavere fartOprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Forestil dig der er 10 biler på motorvejen.
Bil nr 1 og 2 kører 130 km/t
Bil nr 3 kører 127 km/t
Bil nr 4 og 5 kører 120 km/t
Bil nr 6 kører 118 km/t
Bil nr 7og 8 kører 115 km/t
Bil nr 9 og 10 kører 110 km/t
Hvornår indhenter bil nr 8 de andre ?
- Likes 1
Comment
-
Beat me to the point.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Når de andre punkterer eller skal ind og lade fordi man ikke bruger så meget batteri ved lavere fart
Hvis man kører 130 hele tiden stiger sandsynligheden også for uheld.
Fodbold er bare heller ikke så lineært. Det er kaos, og alt kan ske.
- Likes 1
Comment
Comment